AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #1 Del Skrevet 11. april 2022 Kjekke menn som nærmer seg 40 år, singel og barnløs. Fester/ferierer med folk som er 10 + år yngre.. Hva tenker dere om det? Er det trygt å date? Anonymkode: 370ba...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paw Patrol Skrevet 11. april 2022 #2 Del Skrevet 11. april 2022 Der har du meg meg. Bare jeg ikke er barneløs! Går helt fint å date! 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersmurf Skrevet 11. april 2022 #3 Del Skrevet 11. april 2022 Det kan jo bare være at de ikke har funnet den rette enda, og at venner på samme alder er etablerte og har ikke tid til festing og reising. Det kan være at han er en stor barnslig dust også. Det vet du ikke før du har blitt kjent med vedkommende.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #4 Del Skrevet 11. april 2022 Meg også. Mann 46 år. Tar meg stadig i å kikke på 25-årige jenter, og tror jeg har sjans på de. Anonymkode: c44cf...9d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #5 Del Skrevet 11. april 2022 Om ei dame skulle finne meg uinteressant fordi at jeg har venner i ulike aldersgrupper så kan jeg trygt slå fast at hun ikke er noe for meg, så det vil ikke være noe tap. Anonymkode: 69ec0...7b8 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #6 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om ei dame skulle finne meg uinteressant fordi at jeg har venner i ulike aldersgrupper så kan jeg trygt slå fast at hun ikke er noe for meg, så det vil ikke være noe tap. Anonymkode: 69ec0...7b8 Ts, jeg er helt for at man har venner i ulike aldersgrupper. Men jeg stusser litt over at man ikke har «slått seg til ro» i den alderen, men heller farter rundt på byn hver helg… Anonymkode: 370ba...8ea 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixion Skrevet 11. april 2022 #7 Del Skrevet 11. april 2022 (endret) Om du selv er "seriøs" så passer jo ikke en slik mann. Og det høres det ut som du er. Så. Nei. Endret 11. april 2022 av Ixion 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #8 Del Skrevet 11. april 2022 Er da nok av kvinner 40+ som tror de fremdeles er 20 årene. Blir tullete å framstille det som at det bare er menn som er slik. Anonymkode: abd72...1fa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #9 Del Skrevet 11. april 2022 Vil helst date en slik mann. Er kvinne og slik selv. Kjedelige satte menn er ikke noe for meg Anonymkode: 381bc...ab6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #10 Del Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjekke menn som nærmer seg 40 år, singel og barnløs. Fester/ferierer med folk som er 10 + år yngre.. Hva tenker dere om det? Er det trygt å date? Anonymkode: 370ba...8ea De kommer nok med herpes og klamydia garanti. Forhåpentligvis ikke verre ting. Anonymkode: 1e8d4...7ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #11 Del Skrevet 12. april 2022 Jeg tror det viktigste her er at man ikke tar seg selv så høytidleig! Kvinne 40 her med familie/forhold /barn. Kjenner flere som nyter flere by kvelder i måneden og jeg synes det er fantastisk ! Noen ønsker ikke barn/familier og noen har bare ikke truffet noen man kan få dette med? Tenker det er naturlig og møte yngre folk ute på byen da flere av dem er single/fri? Ser ikke noe galt i det . Ønsker begge det samme også så hvorfor ikke ? Det kommer jo helt ann på hva man ønsker selv osv . Så ser virkelig ingen ting feil med og date da.😀Man merker jo raskt om dette er noe for deg eller ikke . Anonymkode: 06462...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #12 Del Skrevet 12. april 2022 Hva mener du med ut på byen hver helg? Er det flatfylla på pub til pub, forestillinger/opplevelser eller utesteder som er for 18-åringer? En mann som er 40+ og holder på som om han fortsatt er 18 vil ikke endre seg. Tror de fleste av oss har en slik i vennegjengen😆 Anonymkode: 079e4...4fa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #13 Del Skrevet 12. april 2022 Jeg er singel kvinne som pusher 40, og jeg flyr rundt på byen selv, jeg. Ikke like ofte eller på samme steder som da jeg var 18, men som med mange enslige i 30-årene som bor midt i Oslo så er en del av det sosiale livet å ta en pils, spise ute eller gå på en konsert. Med personer som er både 10 år yngre og 10 år eldre, har et bredt nettverk gjennom bl.a. en sosial jobb. Så jeg synes det er pluss med en mann som er lik meg. Spørsmålet er jo om han er lik deg. Når jeg får kjæreste, så blir det fort mer tid i sofaen enn i baren. Samtidig er det også viktig for meg at vi kan gå ut sammen, og at jeg kan gå ut med venner. Så om du forventer han skal droppe det livet og "slå seg til ro" med en gang han får seg kjæreste, så tror jeg du kan gå på en smell. Det kan bli mindre av det, men han forventer nok fort at du også blir en del av det. Anonymkode: 005e7...308 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #14 Del Skrevet 12. april 2022 Greit med folks som føler seg yngre enn de er, dvs er ungdommelige. Men ikke de som tror de er like seksuelt attraktive som de var for 20 år siden. Anonymkode: b66f0...c2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #15 Del Skrevet 12. april 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Meg også. Mann 46 år. Tar meg stadig i å kikke på 25-årige jenter, og tror jeg har sjans på de. Anonymkode: c44cf...9d1 Om du er kjekk så har du sjangs og de vil kalle deg en sjarmerende mannemann. Er du ikke kjekk og oppfører deg ellers likt så blir du kalt creepy! 5 minutter siden, AnonymBruker said: Greit med folks som føler seg yngre enn de er, dvs er ungdommelige. Men ikke de som tror de er like seksuelt attraktive som de var for 20 år siden. Anonymkode: b66f0...c2b Dette gjelder jo i hovedsak kvinner. Menn lever godt både gjennom 30 og 40-årene. Kvinner - not so much. Anonymkode: 53f98...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #16 Del Skrevet 12. april 2022 Synes det er flaut med slike, og ville styrt unna. Det er best å involvere seg med noen som er på samme sted mentalt som en selv. Anonymkode: c5700...9e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #17 Del Skrevet 12. april 2022 Nei. De er det nesten alltid noe rart med. Anonymkode: f063a...b19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #18 Del Skrevet 12. april 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Kjekke menn som nærmer seg 40 år, singel og barnløs. Fester/ferierer med folk som er 10 + år yngre.. Hva tenker dere om det? Er det trygt å date? Anonymkode: 370ba...8ea Ser ikke noe galt i at en 40-åring fester med en 30-åring, nei. Jeg ville styrt unna festløver generelt, men det er en annen sak. Angående singel og barnløs så er jo det en viss fordel hvis man skal date. Anonymkode: e7599...335 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixion Skrevet 12. april 2022 #19 Del Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vil helst date en slik mann. Er kvinne og slik selv. Kjedelige satte menn er ikke noe for meg Anonymkode: 381bc...ab6 Det er forskjell på kjedelige og satte og seriøse. Her er det ikke helt svart hvitt. Å henge på byen hver helg når man er 40 er ikke noe godt tegn i min bok. Hver sin smak. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #20 Del Skrevet 12. april 2022 Ixion skrev (2 minutter siden): Det er forskjell på kjedelige og satte og seriøse. Her er det ikke helt svart hvitt. Å henge på byen hver helg når man er 40 er ikke noe godt tegn i min bok. Hver sin smak. Helt enig. Som om drikking er det eneste som er morsomt og livat her i livet. Anonymkode: f063a...b19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå