AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #1 Skrevet 11. april 2022 Jeg skal reise til Barcelona i sommer, så sitter og ser på sånn reiseguide på YouTube nå. Forslag til hotell? Ting jeg må huske? Er ikke så reisevant, så tar imot alle tips og råd 😀 jente 25 Anonymkode: b83a3...e4d
missLynch Skrevet 12. april 2022 #2 Skrevet 12. april 2022 Pass godt på lommebok/ mobil på Las Ramblas. Ikke legg fra deg slike ting på bordet på restauranter! Lommetyvene er uhyre kjappe (hilsen ei som ble frastjålet alt da vi tok et bilde..). Sjekk ut stranda, Park Guell, Sagrada Familia og museene. Barcelona eren nydelig by som har alt! 😍 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #3 Skrevet 12. april 2022 Favoritt byen min! Vært der 10 ganger minst. Pleid å dra når der er festivaler i byen, og foretrekker våren utenfor sesong. Men alle sesonger har sin sjarm. Las Ramblas er oppskrytt, foretrekker Gamlebyen Barri Gotic .Der ville jeg leid en leilighet fremfor hotel. Maaange flere fordeler. Det meste er gåavstand. Men kos deg med gode kart. Sight seeing bussene du kan joppe av og på er også et must første gang! Da får du med deg det meste av det kjekkeste + enda mer😀 Stranden som er gåavstand fra sentrum er også superduper😍 Anonymkode: 8e84f...e16
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #4 Skrevet 12. april 2022 Elsker Barcelona. Ville bestilt noe i den gotiske bydelen, i nærheten av katedralen eller plaza Catalunya. Anonymkode: c0e85...497
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #5 Skrevet 12. april 2022 Mange ganger. Sommeren er uansett sinnsykt varmt der, så står over da For min del er det fra sept til mai. Hold deg unna La rambla etc. Hotel langs den gule t-banelinja er fint, den går ned til stranda. Anonymkode: 2f87b...93c
Gjest lurven Skrevet 12. april 2022 #6 Skrevet 12. april 2022 missLynch skrev (13 timer siden): Pass godt på lommebok/ mobil på Las Ramblas. Ikke legg fra deg slike ting på bordet på restauranter! Lommetyvene er uhyre kjappe (hilsen ei som ble frastjålet alt da vi tok et bilde..). Sjekk ut stranda, Park Guell, Sagrada Familia og museene. Barcelona eren nydelig by som har alt! 😍 Sidegatene er verre en las ramblas. Kan også anbefale Camp Nou selv om det er litt dyrt
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #7 Skrevet 14. april 2022 Noen med erfaringer med å reise dit med barn (9-åring)? Anonymkode: 0ba0a...7bc
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #8 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (På 11.4.2022 den 23.22): Jeg skal reise til Barcelona i sommer, så sitter og ser på sånn reiseguide på YouTube nå. Forslag til hotell? Ting jeg må huske? Er ikke så reisevant, så tar imot alle tips og råd 😀 jente 25 Anonymkode: b83a3...e4d Få deg en sånn "reiseveske" til å ha under genseren. Så slipper du å bli frastjålet alt du eier og har. Hilsen ei som "plutselig" hadde ei veske full av ingenting. Anonymkode: a73c3...535 1
totti_1 Skrevet 14. april 2022 #9 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4/11/2022 den 23.22): Jeg skal reise til Barcelona i sommer, så sitter og ser på sånn reiseguide på YouTube nå. Forslag til hotell? Ting jeg må huske? Er ikke så reisevant, så tar imot alle tips og råd 😀 jente 25 Anonymkode: b83a3...e4d Bare vær obs på vesketyver som spør om veien etc. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå