AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #1 Skrevet 11. april 2022 Jeg er i midten av tjueårene så ikke heeelt purung, uerfaren jente. Jeg har litt lyst å dra på en chartertur til en av de greske øyene før høysesongen, gjerne neste måned. Hovedsakelig for avslapning, sol og bad, men det hadde ikke vært helt feil med en liten ferieflørt. Familien og venner er etablerte og har vanskeligheter med ferie på det tidspunktet så jeg hadde satset på å reise alene. Men hvordan er det å reise alene til Kreta, Rhodos eller eventuelt Kypros? Ønsker jo ikke å bli "jaget" der nede, men jeg regner med at man stort sett slipper unna det? Men jeg har aldri dratt alene til utlandet før, derfor er jeg nysgjerrig 😅 Anonymkode: cb05c...dd6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #2 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er i midten av tjueårene så ikke heeelt purung, uerfaren jente. Jeg har litt lyst å dra på en chartertur til en av de greske øyene før høysesongen, gjerne neste måned. Hovedsakelig for avslapning, sol og bad, men det hadde ikke vært helt feil med en liten ferieflørt. Familien og venner er etablerte og har vanskeligheter med ferie på det tidspunktet så jeg hadde satset på å reise alene. Men hvordan er det å reise alene til Kreta, Rhodos eller eventuelt Kypros? Ønsker jo ikke å bli "jaget" der nede, men jeg regner med at man stort sett slipper unna det? Men jeg har aldri dratt alene til utlandet før, derfor er jeg nysgjerrig 😅 Anonymkode: cb05c...dd6 Du kommer til å få et dusin greske strandløver løpende etter deg.. Anonymkode: 29bad...47f
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #3 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du kommer til å få et dusin greske strandløver løpende etter deg.. Anonymkode: 29bad...47f Er ikke det en litt utdatert klisje egentlig? Jeg er heller ikke helt lys blond med blå øyne, kunne sikkert like gjerne vært tatt for å være russer eller italiener Anonymkode: cb05c...dd6 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #4 Skrevet 14. april 2022 Det er generelt trygt og fint. Et av de beste valgene for å reise alene som kvinne. Anonymkode: 9bbe5...a7c 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #5 Skrevet 14. april 2022 Har bare erfaring med kypros (den greske siden, ikke den tyrkiske). Elsker kypros. Herlig folkeslag, ikke opplevd noen innpåslitne grekere. Anonymkode: d8205...162
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #6 Skrevet 14. april 2022 Har bare vært på Santorini, og det funket helt fint. Fikk ingen greske løver etter meg, gitt, men er nok ikke helt i målgruppen deres heller 😅 Anonymkode: 4796b...43d 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #7 Skrevet 14. april 2022 Har reist alene til Kreta og Kypros flere ganger, det har gått helt fint. Var nok en del eldre enn deg, så var kanskje ikke så interessant for strandløvene, men så var ikke jeg ute etter de heller😄 Kreta er min favoritt, håper å få reist tilbake i sommer! Anonymkode: 83851...3ec 1
Gjest Lunaris Skrevet 16. april 2022 #8 Skrevet 16. april 2022 Hellas er trygt, og nesten helt fritt for kriminalitet.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #9 Skrevet 16. april 2022 Jeg var i Rethymnon på Kreta flere ganger i 20-årene, og opplevde aldri noe kjipt. Charter er jo et trygt valg, da det sikkert er mange nordmenn på hotellet og du garantert blir kjent med noen. Men ta de samme forholdsreglene som her hjemme; ikke drikk deg for full eller rangle rundt alene på natta Anonymkode: 02d21...6c8 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #10 Skrevet 16. april 2022 Dra til Tyrkia om du hil ha menn.. Anonymkode: fd925...c19
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #11 Skrevet 16. april 2022 Jeg ville valgt hotell med hovedsaklig nordiske turister bare for å ha et sted du kan føle at du kan trekke deg litt tilbake, men det er meg. Anonymkode: 0b7bb...872 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #12 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4/11/2022 den 23.02): Jeg er i midten av tjueårene så ikke heeelt purung, uerfaren jente. Jeg har litt lyst å dra på en chartertur til en av de greske øyene før høysesongen, gjerne neste måned. Hovedsakelig for avslapning, sol og bad, men det hadde ikke vært helt feil med en liten ferieflørt. Familien og venner er etablerte og har vanskeligheter med ferie på det tidspunktet så jeg hadde satset på å reise alene. Men hvordan er det å reise alene til Kreta, Rhodos eller eventuelt Kypros? Ønsker jo ikke å bli "jaget" der nede, men jeg regner med at man stort sett slipper unna det? Men jeg har aldri dratt alene til utlandet før, derfor er jeg nysgjerrig 😅 Anonymkode: cb05c...dd6 Det er så mye nordmenn der at det ikke er stort anerledes enn hjemme. Sjøen er kald i mai. Og pass opp; ikke alle hotell varmer opp bassengene i mellomsesongen. Kypros er nok varmest på denne tiden av året. Anonymkode: 01bf8...57d
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #13 Skrevet 16. april 2022 Har vært på mange greske øyer opp gjennom og ekstremt sjelden opplevd noe ubehagelig (og aldri noe som ikke har gitt seg ved tydelig beskjed). Ville dratt! Anonymkode: 471bd...dd7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå