AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #1 Skrevet 11. april 2022 Er nok ikke rette forumet å spørre på, men jeg er desperat.... Jeg har hatt cystoskopi uten at dem fant noe, men hver gang jeg har utløsning får jeg smerter i ryggen på høyre side og det stikker i penis når sæd kommer ut. Opplever også en følelse av at jeg ikke har fått ut alt dager etterpå. Legene sier dem ikke finner noe galt, men dette ødelegger sexlivet for meg, og har vært i sølibat nå i snart 10 år. Noen menn her som har hatt dette, og kan fortelle meg hva i helv... det kan være`? Anonymkode: 5e1b9...796
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #2 Skrevet 12. april 2022 Har ikke opplevd liknende med utløsning men jeg hadde uforklarlige ryggsmerter i mange år. Det som hjalp var styrketrening i mitt tilfelle. Betennelse i tarmen kan også føre til smerter på merkelige plasser. håper du finner ut av dette, da dette høres ganske kjipt ut. Anonymkode: 7f665...c69
MuffinStud Skrevet 12. april 2022 #3 Skrevet 12. april 2022 Get a second opinion. Bytt fastlege om nødvendig. Dette er så overskyggende helseplage at du må finne ut hva dette dreier seg om. Se både på kosthold og trening. Spesielt øvelser som går på støttemuskulatur nedre rygg (/korsrygg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå