AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #1 Skrevet 11. april 2022 Jeg har en venn som jeg er ganske keen på, men kluet er at han er blitt sammen med ei jeg ikke synes behandler han bra. Hun lar han ikke komme til ordet og snakker negativt om han. hun sier at han klager hele tiden, men jeg har ikke hørt at han klager så mye. I påsken er han helt alene fordi hun reiser med familien. Hennes foreldre spanderte sydentur på henne + hennes søster med mann og barn. Foreldrene reiste også. Typen hennes, altså min venn hadde ikke råd til å bli med og ble ikke spandert på, så han blir alene i påsken. Jeg har lurt på om jeg skal invitere han på hytta mi, men litt redd for at jeg kan ødelegge for han og skape problemer. Men syns han fortjener bedre. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 3e2a9...c37
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #2 Skrevet 11. april 2022 Har du spurt om han vil smake på slufsa? Da kan det hende han tar et inovalent valg, og går fra partner? Anonymkode: f4bab...89a 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #3 Skrevet 12. april 2022 "hvis du går fra kjæresten din, så kan du få bli med på hyttetur i påsken". Anonymkode: 266bc...82e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå