Gå til innhold

Noen som har prøvd pizzaen til Funkygine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

God?

Funkygine Pizza Mozzarella & Pesto 395g | Coop.no

Anonymkode: 84042...81b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke smakt den, men har ikke fått kjøpt den enda. Flere jeg kjenner sier den er grei.

Anonymkode: 368de...d99

• 5 måneder senere...
Skrevet

dytt

Anonymkode: 49c7c...fe9

Skrevet

Ikke faen om jeg kjøper noen av produktene til denne såkalte influenceren. Ble litt grovt språk nå, men jeg protester sterkt på å reklamere for seg selv på denne måten, når hun i tillegg ikke er kokk eller har noe med matfag å gjøre. Hun skal liksom drive med trening, men produktene hun lanserer har jo ingenting med et sunt kosthold å gjøre heller. 
Kan hende den er god da 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 036b6...691

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke faen om jeg kjøper noen av produktene til denne såkalte influenceren. Ble litt grovt språk nå, men jeg protester sterkt på å reklamere for seg selv på denne måten, når hun i tillegg ikke er kokk eller har noe med matfag å gjøre. Hun skal liksom drive med trening, men produktene hun lanserer har jo ingenting med et sunt kosthold å gjøre heller. 
Kan hende den er god da 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 036b6...691

Ja, jeg er også forvirret. Den har vel litt surdeig i seg, den pizzaen. Men... fortsatt en usunn pizza med mye kalorier. 800 i en sånn tror jeg. 

Skrevet

Jeg synes den er god. 

Anonymkode: 7d849...414

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.4.2022 den 22.36):

God?

Funkygine Pizza Mozzarella & Pesto 395g | Coop.no

Hu har nok ikke laget den, hun har fått et millionbeløp for å låne bort trynet og navn. Pizzaen er i beste fall brukbart som kattmat.

Anonymkode: 198be...34b

• Liker 1
Skrevet

Å, den så god ut - skal lete etter den i morgen. Takk for tips! 

Anonymkode: 139bd...191

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hu har nok ikke laget den, hun har fått et millionbeløp for å låne bort trynet og navn. Pizzaen er i beste fall brukbart som kattmat.

Hun har vært aktivt med på produktutvikling av alle matvarene sine. Sånt sett er hun en solid influncer som er hands on.  Skrevet kokebok sammen med faren har hun også, så hun er ikke ubrukelig på kjøkkenet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei, stakkars pus! Altfor salt for det, gitt. (Jeg skjønner at du kødda)

Anonymkode: 7df9d...2a6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.9.2022 den 12.20):

Ja, jeg er også forvirret. Den har vel litt surdeig i seg, den pizzaen. Men... fortsatt en usunn pizza med mye kalorier. 800 i en sånn tror jeg. 

Ja, jeg tok og sjekket opp mot en pizza som kan sammenlignes med denne (Grandiosa med kylling og pesto), og det er ikke snakk om store forskjellene. Det overrasket meg, for jeg var sikker på at Fynkygine sin var mye sunnere og mindre kaloririk. 

Funkygine sin er den øverste, og Grandiosa sin er den nederste.

B4353ECD-1155-453F-96C1-403E41417BF9.png

C6266F1B-A3B0-4C1E-A0F2-F8C5F277A4C2.png

Anonymkode: 3721f...b02

• 1 måned senere...
Skrevet

Veldig gode pizzaer 👌🏻😋

Anonymkode: 22034...78b

Skrevet

oi, den så bare gør kjedelig ut! :o  Neitakk

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...