Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Jeg og kjæresten min har vært sammen i fem år, og samboere i tre. Begge er i 20-årene, jeg i starten av 20-årene og samboer i midten av 20-årene. 

Problemet er at det nærmest virker som vi har vært sammen i 50 år. Vi gjør ingenting sammen, og aldri noe koselig som å: spise ute, dra på hotell, hyttetur, opplevelser, aldri gaver etc. Vi er så dårlig på å varte opp for hverandre, og har det rett og slett kjempekjedelig. Vi er sjeldent intime, og dette er nok mest min skyld, men hver gang han prøver å kysse meg eller ønsker å ha samleie føles det bare skikkelig rart og jeg tror dessverre ikke jeg er tiltrukket av han noe mer. 
Skjønner ikke hva det er som skjer, for vi har stor sett alltid hatt det veldig koselig og vi har i utgangspunktet hatt et veldig bra sex-liv. 

men for å være helt ærlig føler jeg han er min beste venn, og det er det. Vi er bare gode venner, og oppfører oss som bare venner. 

Har jeg mistet følelsene? 

Hva tenker dere jeg burde gjøre? 

Anonymkode: 34423...ddf

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

❤️💔😢

Anonymkode: e65b9...fc3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du vært eldre, og med felles barn og hus, hadde jeg tenkt at det er sånn som skjer og at dere må jobbe med forholdet. MEN! Men, du er i tjueårene, og du må leve livet ditt! Et sånn kjedelig forhold får du kanskje når du har barn og er med i familien AS, men da kan du se tilbake på de artige årene før du ble etablert. Mitt råd; Gjør det slutt, og lev livet ditt. 

Anonymkode: 4126a...db6

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...