Anonymburker Skrevet 13. april 2022 #41 Skrevet 13. april 2022 Trodde alle damer ville ha menn med skjegg.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #42 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (På 11.4.2022 den 22.10): Akkurat som at det er en kvinnegreie at kvinner lar seg kjøre over av menn? Eller kanskje vi kan droppe generaliseringen helt og holdent? Anonymkode: 711ae...5b2 Lol. Hissig i kveld ja? Akk. Glemte at jeg var på kg hvor alt må være 90% politisk korrekt.😛 Anonymkode: 9c5dd...5b8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #43 Skrevet 13. april 2022 Anonymburker skrev (25 minutter siden): Trodde alle damer ville ha menn med skjegg. Jeg har en venninne som liker skjegg, resten foretrekker uten. Jeg kan tåle litt tredagers men blir det lengre enn det så holder jeg meg vekke. Jeg skulle ønske jeg likte det for finnes det en dummere grunn å dumpe/ikke starte noe med en mann pga skjegg? Nei, men jeg synes dessverre det er så ekkelt at jeg ikke kan tvinge meg selv til å kysse noen med skjegg. Jeg har møtt to menn som har valgt skjegget over meg, og det er helt greit, men det er jo dumt å la kroppshår stå i veien. Men da var det nok ikke mye håp i forholdene uansett. Og ja jeg hadde endret visse ting jeg også hvis jeg hadde blitt sport. Anonymkode: 1e2c8...cf0 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #44 Skrevet 13. april 2022 Anonymburker skrev (25 minutter siden): Trodde alle damer ville ha menn med skjegg. Jeg har en venninne som liker skjegg, resten foretrekker uten. Jeg kan tåle litt tredagers men blir det lengre enn det så holder jeg meg vekke. Jeg skulle ønske jeg likte det for finnes det en dummere grunn å dumpe/ikke starte noe med en mann pga skjegg? Nei, men jeg synes dessverre det er så ekkelt at jeg ikke kan tvinge meg selv til å kysse noen med skjegg. Jeg har møtt to menn som har valgt skjegget over meg, og det er helt greit, men det er jo dumt å la kroppshår stå i veien. Men da var det nok ikke mye håp i forholdene uansett. Og ja jeg hadde endret visse ting jeg også hvis jeg hadde blitt sport. Anonymkode: 1e2c8...cf0 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #45 Skrevet 13. april 2022 16 hours ago, AnonymBruker said: Nei jeg tror du forsto poenget mitt! 😊 Anonymkode: ee8c4...449 Når man i en debatt benytter seg av kraftige overdrivelser og generaliseringer, uten mye logikk, så kamuflerer man poenget sitt så mye at det lett kan virke mot sin hensikt. Anonymkode: 711ae...5b2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #46 Skrevet 13. april 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Lol. Hissig i kveld ja? Akk. Glemte at jeg var på kg hvor alt må være 90% politisk korrekt.😛 Anonymkode: 9c5dd...5b8 Híssig faktisk. Nei søren, nå ble jeg såret. 🤷♂️ Anonymkode: 711ae...5b2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #47 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hun sa jo ikke menn med skjegg er ekle? Hun sa at hun likte HAM bedre uten skjegg. Kanskje hadde hun likt en annen mann mye bedre med skjegg. Sammenligningen som noen trekker med underliv er også søkt, man går jo ikke rundt og glor mellom beina til dama hvert sekund i hverdagen, bedre med den du trekker (utenom det med ekkel). Om han hadde sett bilder av deg med kort og langt hår og sagt at han foretrakk det ene, ville du klippet deg/spart til langt? Anonymkode: 68e5e...07d Jeg snakker om svarene TS får, Anonymkode: 5920f...065
Era Vulgaris Skrevet 13. april 2022 #48 Skrevet 13. april 2022 Anonymburker skrev (12 timer siden): Trodde alle damer ville ha menn med skjegg. Usj, nei. Jeg liker virkelig ikke skjegg, og forstår ikke at menn vil ha det! De aller fleste ser 10 år eldre ut med skjegg, det stikker og kiler når man skal kysse, og det er ekkelt med matrester og annet som fester seg i skjegget. Men det er min subjektive oppfatning, og andre damer liker skjegg. Smak og behag. 2 2
Anonymburker Skrevet 13. april 2022 #49 Skrevet 13. april 2022 Era Vulgaris skrev (2 minutter siden): Usj, nei. Jeg liker virkelig ikke skjegg, og forstår ikke at menn vil ha det! De aller fleste ser 10 år eldre ut med skjegg, det stikker og kiler når man skal kysse, og det er ekkelt med matrester og annet som fester seg i skjegget. Men det er min subjektive oppfatning, og andre damer liker skjegg. Smak og behag. Bra lesning for meg med lite gener for skjeggvekst. Men har begynt å bruke et produkt for å få mer vekst 😅 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #50 Skrevet 13. april 2022 Era Vulgaris skrev (3 minutter siden): Usj, nei. Jeg liker virkelig ikke skjegg, og forstår ikke at menn vil ha det! De aller fleste ser 10 år eldre ut med skjegg, det stikker og kiler når man skal kysse, og det er ekkelt med matrester og annet som fester seg i skjegget. Men det er min subjektive oppfatning, og andre damer liker skjegg. Smak og behag. Det er greit at du ikke liker skjegg, men jeg forstår ikke hvorfor du må kalle menn som har det for ekle. Tviler på at du mener det er ok, om en mann kaller kvinner med kort hår for ekle. Så hvorfor synes du et er greit at man kaller menn med skjegg for ekle? Anonymkode: 5920f...065
Era Vulgaris Skrevet 13. april 2022 #51 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er greit at du ikke liker skjegg, men jeg forstår ikke hvorfor du må kalle menn som har det for ekle. Tviler på at du mener det er ok, om en mann kaller kvinner med kort hår for ekle. Så hvorfor synes du et er greit at man kaller menn med skjegg for ekle? Anonymkode: 5920f...065 Jeg har ikke kalt menn med skjegg ekle, jeg sier at skjegget er ekkelt. Sånn, dagens teskjeforklaring. 3 1
Era Vulgaris Skrevet 13. april 2022 #52 Skrevet 13. april 2022 Anonymburker skrev (8 minutter siden): Bra lesning for meg med lite gener for skjeggvekst. Men har begynt å bruke et produkt for å få mer vekst 😅 He-he, bruk heller pengene dine på noe mer fornuftig, du Sånne produkter er som regel bare humbug. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #53 Skrevet 17. april 2022 først er det skjegget. og så blir det klærne. hva fyren ser på TV deretter blir det vennene, og fritidsinteressene. Anonymkode: 773a1...3fb
Mt3 Skrevet 17. april 2022 #54 Skrevet 17. april 2022 Når han på sin profil har bilder av seg selv både med og uten skjegg så må det i hvertfall gå ann å spørre om hva som gjorde at han valgte å anlegge skjegg. Veien videre får en ta etter hva svaret er, mulig gir det anledning for TS å si at hun syntes han så mer tiltalende og sexy ut glattbarbert, mulig han har en sterk mening om at han trives best med skjegg.. Det må jo være mye bedre å finne ut tidlig i prosessen om han holder fast ved skjegget sitt eller ikke, så TS kan bestemme seg for å leve med skjegg eller dra sin vei. 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #55 Skrevet 17. april 2022 Jeg hadde aldri klart en mann med langt skjegg, synes det er direkte ekkelt og uhygienisk. Tre dagers er greit men helst barbert. Anonymkode: a3da7...18c 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #56 Skrevet 17. april 2022 Lurer på om du dater min eks kjæreste. Helt vanvittig pen mann. Men med LANGT "viking" skjegg. Er det han så har han også bøttevis med sverd.. Jeg synes ikke det er greit å prøve å forandre noen. Sjegget godtok jeg, men det ble hår overalt, også i maten. Anonymkode: a0fec...1d6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #57 Skrevet 17. april 2022 Hei, jeg så på profilen din at du har bilder av da du var 10kg lettere. Slik du er nå er virkelig ikke noe for meg, kunne jeg fått se deg uten fettet? Anonymkode: a6b04...386
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #58 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hei, jeg så på profilen din at du har bilder av da du var 10kg lettere. Slik du er nå er virkelig ikke noe for meg, kunne jeg fått se deg uten fettet? Anonymkode: a6b04...386 Ja, for det er like enkelt å få av 10 kilo som det er å barbere skjegget Anonymkode: 3a7d7...047 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #59 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (På 11.4.2022 den 21.25): Har datet en kjekk mann en stund. I profilen hvor jeg så han først, hadde han bilder både med og uten skjegg. Syntes han var så nydelig uten det lange skjegget og håpet han hadde kort skjegg da vi skulle møtes første gang. Men han har veldig langt mørkt skjegg, som går ned til skjortekragen. Det er virkelig ikke noe for meg. Har som sagt møtt han flere ganger, men jeg klarer ikke å slå fra meg tanken på at jeg misliker skjegget og skulle ønske å se han uten. Er det noen fin måte å legge den problemstillingen på? Anonymkode: 74e0b...f11 Du burde date en annen som ikke har skjegg. Begynner han å odle skjegg så kan du si noe. Men ikke til Noen som har skjegg i starten på datingfasen Anonymkode: befed...545
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #60 Skrevet 17. april 2022 Desse dritlange skjeggene er vel snart ut sånn som med alle andre trender? De er ekle og ikke alle steller skjegget sitt heller. Har sveipa bort mange «skjeggkre» rett og slett fordi skjeggen er i veien Anonymkode: c3406...0e6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå