Gå til innhold

Hvilke tv -reklame irriterer deg mest?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det Coop Obs sine  jule og påske - reklamer. Den der familien som skal handle inn til høytiden, de maser ned en rekke ting de skal og må ha til alt og alle - spesielt til " lille Ella " . Kaster varer opp i handlevognen , alt fra hauger med mat, dyre leker og interiør osv. , akkurat som om det er normalen for vanlige norske familier. For " så lett er det å få ALT til jul og påske " .  Ikke så lett for alle, nei . 

Anonymkode: d7bdb...d92

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Denne type reklamer

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig! Virker som de vil vise et luksusforbruk i reklamen som om det er normalen.. Helt latterlig.

Anonymkode: 74e40...c94

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater, hater, DNBs reklame for huninvesterer. Ikke at budskapet er dårlig, men dem har No Doubt med Just A Girl på høy volum i bakgrunnen. Utrolig slitsom sang å få trykket i tryne i tide og utide og hele døgnet! Og altfor høyt oppjustert med tanke på volumet på programmene. Som igjen gjør at jeg må slå på lydløs eller skru ned volumet hver gang reklamen kommer. 

Masete, kneggete og uhumant. At man ikke vet bedre i dag! 

Anonymkode: 9308e...310

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trodde du vi gav oss her? Nei, jobber på vi vettu… 😖 nidar reklamene med han fyren i labfrakk. Orker ikke..

Anonymkode: b2157...6ea

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde med den andre tråden?

Anonymkode: a3a88...bf2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...