AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #21 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nær hjemme. Mange gode argumenter i de andre svarene her. Har bhg 2min fra hjemmet mitt og 15min fra jobb. Noe jeg syns er deilig er å få 10-15min alene i bilen før henting! Deilig å kjøre noen min alene etter jobb før jeg henter i bhg i stillhet. Kjipt om de 15min var med ett grinete barn. Eller en pratesjuk 4åring med mye på hjertet. Ellers er det jo praktisk om de andre barna i bhg og bor nærme. Slik at vennebesøk osv er i nærheten. Anonymkode: 672f6...9c2 Takk, dette var faktisk et veldig godt poeng. Jeg elsker å sitte i bilen alene 😅 Vennebesøk er også fint å ha i nærheten tenker jeg. Anonymkode: e80f3...acc
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #22 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi hadde barnehage nær jobben. Ikke helt frivillig valgt, det var der vi fikk plass. Det var fordeler med det også, hvis barnet var sykt kunne jeg hente raskt og det var lett å få med seg alle arrangementer (Luciafrokost, FN-dag sommerfest og så videre) siden jeg hadde så kort vei og mistet lite tid på transport. Det var ytterst sjeldent at jeg leverte i barnehagen og ikke skulle til jobben etterpå, men det kommer naturligvis an på type jobb. Sånn jeg ser det er nok største problemet at ungen kan sovne på veien hjem. Anonymkode: 7b478...f78 Hvordan var det med vennebesøk o.l. fra barnehagen da? Det er foreløpig det eneste negative jeg ser med å velge nær jobb. Og det at jeg ikke får litt alenetid i bilen/på banen. Anonymkode: e80f3...acc
bib_84 Skrevet 11. april 2022 #23 Skrevet 11. april 2022 Nære hjemmet, helt klart. Lettere dersom du er syk og må være borte fra jobb, lettere når det blir aktuelt med bursdager/besøk av barnehagevenner osv. Og selv om ungen ikke sovner i bil nå, gjør hen garantert det etter en lang og utmattende barnehagedag 😅
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #24 Skrevet 11. april 2022 Har barnehage 5 min hjemmefra og så 20-25 min derifra til jobben. For oss var det viktig å ha i nærmiljøet. Liten skole og alle kjenner hverandre fra før av når de starter i første klasse. Det har ikke vært noe negativt med å ha nær hjemmet så langt. Skal dere ha flere barn? Praktisk med barnehage nær hjemme i en evt fremtidig permisjon. Når mannen din ikke er bortreist skal han levere og hente av og til? Hvordan blir reiseveien for han da? Jeg synes det er godt å være alene i bilen en liten stund på vei hjem - omtrent den eneste alenetiden jeg har. Også praktisk å kunne gjøre unna ærender langs veien uten å måtte ha med slitne barn på slep. Anonymkode: b25f2...f45
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #25 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har barnehage 5 min hjemmefra og så 20-25 min derifra til jobben. For oss var det viktig å ha i nærmiljøet. Liten skole og alle kjenner hverandre fra før av når de starter i første klasse. Det har ikke vært noe negativt med å ha nær hjemmet så langt. Skal dere ha flere barn? Praktisk med barnehage nær hjemme i en evt fremtidig permisjon. Når mannen din ikke er bortreist skal han levere og hente av og til? Hvordan blir reiseveien for han da? Jeg synes det er godt å være alene i bilen en liten stund på vei hjem - omtrent den eneste alenetiden jeg har. Også praktisk å kunne gjøre unna ærender langs veien uten å måtte ha med slitne barn på slep. Anonymkode: b25f2...f45 Mannen jobber 10 minutters gange fra min jobb, så det passer han fint med levering I grunn. Barnehagen er også lett tilgjengelig med kollektivtransport direkte fra der vi bor i Bærum, så vi er ikke avhengige av bil. Ikke flere barn og ikke et nærmiljø hvor alle kjenner alle. Jeg heller nok litt mot nærme jobb da den barnehagen gjør det bedre på foreldreundersøkelsen og er en barnehage med varmlunsj og ettermiddagsmat inkludert. Vs matpakke hver dag... Anonymkode: e80f3...acc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå