Malla Skrevet 11. mars 2002 #1 Skrevet 11. mars 2002 Hei! Tenkte jeg skulle lage en tiara selv.. Vet akkurat hvordan jeg vil ha den men trenger tips til materiale og hvor man kan få kjøpt det??? Takker for alle tips!!!!!!
Tussilago Skrevet 11. mars 2002 #2 Skrevet 11. mars 2002 Hvordan vil du at tiaraen din skal se ut da, hvilke materialer skal du bruke? Hvor bor du?
Gjest KristinK Skrevet 12. mars 2002 #3 Skrevet 12. mars 2002 Hei hei! Jeg har laget min tiara selv, så kan du ikke sende meg en mail så kan du få bilde av den + at jeg kan gi deg en liten oppskrift på hvordan jeg laget min! Det var kjempeenkelt og tok ikke mer enn ca 1 time! Virkelig verdt det!12
Gjest Gjest_Desiree_* Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 (endret) Hei hei:) Jeg og en vennine skal lage tiara på skolen vi, men vet ikke hellt åssen vi skal få det til, hadde vært snilt hvis noen skrev e-mail til meg hvis noen vet noe:) e-mail til meg er : ... PS: hotmailen min er litt rar, jeg laget den når jeg vær 11år og ikke orket og fikset meg ny:) Mailadresse fjernet. -jolie (mod) Endret 7. november 2008 av jolie
Pebbles Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Nå er dette en tråd som er over 6!! år gammel.. Er ikke sikkert at du vil få noe svar fra de som har skrevet her. Skulle jeg lage en tiara selv hadde jeg brukt en tynn hårbøyle eller kam, streng og perler. Er bare å gå på hobbybutikker og se. Er det et kunst prosjekt kan dere jo lage av andre materialer også. F eks. strikke/hekle så stive det etterpå. Det kan være du kan få andre tips hvis du spør på Hobby siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå