Gå til innhold

Kjæresten som liker hund i senga

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som føler at hunder ikke har noe å gjøre i senga?

når typen min passer på venninnen sin hund så får den sove i senga hos typen min med han nå skal han tydeligvis passe denne hunden når jeg skal overnatte der igjen, neste helg, jeg var med han å passet han sist gang han passet på denne hunden, søt liten hund men jeg er ikke veldig hunde gal jeg.. så jeg spurte på en fin måte at jeg ikke føler meg komfortabel med hund i senga da denne lille hunden er veldig ivrig og vil helst opp å slikke i ansiktene, æsj!

heldigvis så er typen ikke den som liker det heller å bli slikket i ansiktet men bare «ååå stakkars han vil jo værme oss opp i senga..»  osv.. «åå du e så fæl med stakkarsen» men nei synes bare er ekkelt med hund i sengen og vil gjerne ha min typens oppmerksomhet iallfall i senga hehe.. beklager men min meining er at hund i senga er så uhygienisk🤢 

føler meg fæl for å si det men angrer på at jeg sa til felles venninna våres at typen min kunne passe på hunden hennes første gang hun spurte meg om jeg kunne.

får nå spør hun typen min ofte og helt ærlig. Ønsker jeg å tilbringe tid med typen uten at hunden skal være så ofte der.. er jo mest med typen i helgene så blir annen vær helg han passer på hunden nesten.. så gjør at vi ikke kan finne på mye ting siden hunden ikke kan være så lenge alene.. jeg vil ikke være fæl men det er ikke han sin hund heller.. 

har noen slike erfaringer 

og kan man foretatt få allergi av allergi vennlig hund?

beklager for dårlig skriving men norsk er ikke mitt første språk

Anonymkode: bd967...f5d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forstår deg godt. Hundeeiere bør finne hundepasser som har hund selv slik at de kan bytte tjenester og du har lov å sette grenser - dine grenser.

Anonymkode: 1c2ef...8d9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Forstår deg godt. Hundeeiere bør finne hundepasser som har hund selv slik at de kan bytte tjenester og du har lov å sette grenser - dine grenser.

Anonymkode: 1c2ef...8d9

Jeg vet typen elsker hunder så vil ikke være så fæl med han med å si nei men litt kjedeligt med denne hunden som er over når jeg vil tilbringe tid med typen uten en veldig  ivrig hund skal ha oppmerksomhet hele tiden ellers er den veldig søt

Anonymkode: bd967...f5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...