AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #1 Skrevet 11. april 2022 Jeg har lyst til å plante litt i krukkene på trappa, men det er fremdeles nattefrost en del netter (bor på det sentrale østlandet). Er det noe pent jeg kan plante i krukkene som tåler frost og holder seg fint lenge? Hva pleier dere å ha? Anonymkode: 4271c...6d2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #3 Skrevet 11. april 2022 Stemorsblomster (som nevnt over) tåler en frostnatt med ned til -5. Blomstene kan se litt slappe og stusselige ut da, men de kommer seg igjen. Ellers tåler løkblomster, eks påskeliljer og perleblomster også litt frist. Ranunkler tåler kjølig vær, men må ikke tørke ut. 🌸🌼🐝 lykke til! Anonymkode: 311b1...13a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #4 Skrevet 11. april 2022 Jeg har påskeliljer og stemorsblomster. Det kom snø og kulde etter at jeg plantet, nå er snøen forsvunnet igjen og stemorsblomstene er like fine. Anonymkode: 95643...25b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #5 Skrevet 12. april 2022 Takk! Jeg synes stemorsblomster er veldig pent, så da blir det sikkert det. Anonymkode: 4271c...6d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå