AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #1 Del Skrevet 11. april 2022 Har de det i noen fysiske butikker i Oslo? Anonymkode: ed05f...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #2 Del Skrevet 11. april 2022 Sovemaske? Det virker bra. Veldig fornøyd. Anonymkode: 425cb...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #3 Del Skrevet 11. april 2022 Jeg kjøpte mine på nett. Det er ikke så viktig akkurat hvilken type det er, så lenge brillene dekker hele synsfeltet godt (tenk raske briller eller vernebriller) og at glassene er knall oransje. Anonymkode: 7d4c5...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #4 Del Skrevet 11. april 2022 Gled deg til søvnbriller! Dei redda livet mitt, eg hadde så voldsom insomnia at eg gjekk rundt som eit vrak om dagane. Eg kjøpte mine på nett. Det er viktig at glasa ikkje berre er oransje-farga, du treng slike som er blåblokkerande. Eg kjøpte mine her: https://circadianeyewear.com Eg veit at dei hadde nokre utsal enkelte stader, men send dei ein mail (det er norsk firma) og spør om det er stadar du kan prøve. Eg kjøpte mine først for store, men returnerte og fekk eit anna par. Ingen problem Anonymkode: aab5a...c41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #5 Del Skrevet 12. april 2022 Er det fordi dere bruker nettbrett eller tlf i senga? spør fordi jeg har en lei uvane å lese på tlf når jeg har lagt meg😌 Sliter med smerter i øynene. Insomnia har jeg uavhengig av tlfbruk. Har et par oransje briller kjøpt for flere år siden hos specsaver, men det utgjorde ingen forskjell. Anonymkode: 00bab...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #6 Del Skrevet 12. april 2022 Er det ikke bare å stikke innom en helt vanlig optiker, så leverer de glass med blå-blokkering både med og uten styrke til alle innfatninger? Hvis du allerede har oransje briller eller solbriller som du vil ha styrke på, ordner de det også med linser som de limer utenpå brilleglassene. Junior ordna seg "Raske briller" med styrke på den måten. Det var ganske billig også. Anonymkode: 9426f...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå