Gå til innhold

Helt ærlig, ville du bedrevet svindel hvis du var garantert å slippe unna med det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er misantrop, så valget hadde vært enkelt. 

Anonymkode: 2af6e...285

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan passer dette inn i forumet her? Er jo bare pjatt.

Anonymkode: 21df9...bce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det. Var ikke klar over at jeg ville slippe unna men ble dømt for å ha vært i utlandet på AAP. Til litt tid men viste seg at jeg slapp unna, fikk tilbake en god del penger -+ renter og venter nå på erstatning fra staten.

Dro gullkortet der gitt!

Anonymkode: 1e569...e68

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av mange involvert i nav skandalen. Jeg trodde faktisk at det jeg gjorde var ulovlig, men tok sjansen. Ble tatt. Heldigvis. For nå venter set penger her også. 

Anonymkode: 9bb6d...4e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, uten tvil. Jeg ville brutt lover og regler, men jeg ville aldri svindlet enkeltpersoner. 1% moral har jeg :P

Anonymkode: 7bec7...19e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, uten tvil. Jeg ville brutt lover og regler, men jeg ville aldri svindlet enkeltpersoner. 1% moral har jeg :P

Anonymkode: 7bec7...19e

Uansett hvem eller hva du hadde svindlet, så er det enkelt personer det går utover. Svindler du staten, så svindler du folk som betaler skatt og svindler du en bank så er det også pengene til andre. 

Anonymkode: 536eb...b32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det tror jeg. Hadde ikke hatt lyst til å svindlet vanlige folk eller vanlige rike folk heller. Men hadde lett kunne svindlet narsissistiske rike folk som ikke eier stort av moral, som Bezos, E Musk eller trump uten å hatt noe dårlig samvittighet. 

Anonymkode: 536eb...b32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hmmmm. Det garantien måtte vært ganske solid. Tror ikke jeg hadde stolt på den. Og siden jeg er en veldig engstelig person så hadde jeg ikke turt. Det er altså ikke moralen som stopper, men diverse nevroser. 

Anonymkode: 94e08...88e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nope! Aldri!

Jeg er ikke typen og det hadde nok spist meg opp innvendig, om jeg hadde gjort noe sånt. 

Anonymkode: 95169...f7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klart det, jeg trenger penger!

Anonymkode: 033b6...93f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke fordi jeg har noe dyp respekt for lover og regler osv, men synes ikke det gir noen god følelse å kanskje bli tatt. 

Anonymkode: b6fd7...163

Skrevet

Nei, da hadde jeg vært uføretrygdet nå.

Skrevet

Nei. Jeg har ikke samvittighet til å svindle noen.

AnonymBruker
Skrevet

Overrasket over hvor mange som svarer ja. Jeg ville aldri gjort det. Tror følelsen for det man hadde svindlet til seg ville vært skikkelig kjip.

Anonymkode: 45f5a...1d7

• Liker 1
Skrevet

Nei. Det er ikke en sånn person jeg ønsker å være. 

• Liker 1
Skrevet

Uten tvil ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vanlige folk, men ville lett svindlet dårlige mennesker med for mye penger, forsikringsselskaper, Amazon... De fortjener det jo

Anonymkode: 599a7...05d

AnonymBruker
Skrevet
PetterKanin skrev (13 minutter siden):

Nei, da hadde jeg vært uføretrygdet nå.

Ja jøss. Hvis du blir syk, håper jeg du må leve på gata.

Anonymkode: 033b6...93f

• Nyttig 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, jeg er alt for ærlig og samvittighetsfull, til å kunne gjøre noe sånt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...