Gå til innhold

Tips til håndklær

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen tips til gode håndklær? Vi ønsker noen som holder seg vask etter vask og som man får kjøpt i ulike størrelser, gjerne også håndkle til hendene og kluter. Gjerne til en overkommelig pris også, trenger med andre ord ikke være et bestemt merke😊

Anonymkode: dbf46...087

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Noen som har noen tips til gode håndklær? Vi ønsker noen som holder seg vask etter vask og som man får kjøpt i ulike størrelser, gjerne også håndkle til hendene og kluter. Gjerne til en overkommelig pris også, trenger med andre ord ikke være et bestemt merke😊

Anonymkode: dbf46...087

Har også irritert meg over dette med dårlige håndklær som mister fasong og farge etter noen vask. Men har alltid lagt merke til at de håndklær du får på hotell er i veldig god kvalitet. De siste hotelloppholdene har vi tatt fra hotellrommet. Kjempekvalitet. 

Anonymkode: 26a49...d21

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har også irritert meg over dette med dårlige håndklær som mister fasong og farge etter noen vask. Men har alltid lagt merke til at de håndklær du får på hotell er i veldig god kvalitet. De siste hotelloppholdene har vi tatt fra hotellrommet. Kjempekvalitet. 

Anonymkode: 26a49...d21

😂

AnonymBruker
Skrevet

Lexington

Anonymkode: 7ff17...a07

Skrevet

Jeg har hatt fra Lexington de siste 20 årene, men nå tenker jeg å prøve håndklær fra enten Myyk eller Abate. Noen som har testet disse merkene?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Lexington

Men holder de seg myke? Har noen «dyre» maissoni håndklær. De har mistet både glansen i fargene og er ganske harde til tross bruk i tørketrommel…

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder meg og til Lexington. De er mye bedre enn Missoni, som jeg også har. 

Jeg tromler de, da er de myke og tykke. 

Anonymkode: c5724...08c

• Liker 1
Skrevet
Rosenrød skrev (1 time siden):

Jeg har hatt fra Lexington de siste 20 årene, men nå tenker jeg å prøve håndklær fra enten Myyk eller Abate. Noen som har testet disse merkene?

Følger. Er også interessert i erfaringer fra myyk/abate

AnonymBruker
Skrevet

Kan anbefale Mjuk (ikke forveksle det med Myyk). Selges på Coop Obs hvert fall. Overraskende myke. Kjøpte Mjuk og Kronborg (fra Jysk) samtidig, og vasket sammen. Mjuk var åpenbart mye mykere etter vask (ikke tørketrommel). Så kommer til å fortsette å kjøpe Mjuk.

Anonymkode: c8b15...2f9

AnonymBruker
Skrevet
On 4/13/2022 at 10:37 AM, Kvalitet said:

Men holder de seg myke? Har noen «dyre» maissoni håndklær. De har mistet både glansen i fargene og er ganske harde til tross bruk i tørketrommel…

Ja mine har holdt seg myke (eldste er 5 år+)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mange fra Lexington og Gant, men også masse håndklær som jeg har kjøpt hos Princess og som er av helt grei kvalitet.

Anonymkode: 7dc51...64d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...