Gå til innhold

Billige barnehagesolbriller treåring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen du er fornøyd med som kan bestilles på nett? Bor langt unna fysiske butikker som har slikt. Har hatt et par shadez (tror jeg), men synes de var dyre for kvaliteten (mye riper fort) og at de ikke satt særlig bra. Det virker som det er en del svinn på solbriller i barnehagen også, derfor er det fint med noen litt billige slik at irritasjonen blir litt mindre for hvert par.

Anonymkode: 8b99d...3d5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Izipizi eller Kiddus solbriller.

Anonymkode: beef2...670

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Solbriller blir oppripet i barnehagen. De legger jo fra seg disse brillene på de utroligste plasser- helst med glasset ned.  Jeg ville heller gått for capser som skygger for sola.

Ellers selger gjerne kjedebutikker og Nille solbriller til barn. Helt ok til sitt bruk og ikke så dyre at man ikke kan bytte de ut når de er oppbrukte.

Anonymkode: 9a26c...ff8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Solbriller blir oppripet i barnehagen. De legger jo fra seg disse brillene på de utroligste plasser- helst med glasset ned.  Jeg ville heller gått for capser som skygger for sola.

Ellers selger gjerne kjedebutikker og Nille solbriller til barn. Helt ok til sitt bruk og ikke så dyre at man ikke kan bytte de ut når de er oppbrukte.

HM har 2 for 99kr F.eks.

BE9C4FDF-1D28-47B3-8C39-B3E94C7AE191.png

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper to par solbriller hvert år. De blir ripete uansett når de er så små.. Billige som dyre. 

Jeg er fornøyd med dem fra lindex 

Anonymkode: 3f2d7...f8d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter mange år på jobb i barnehage vil jeg bare si at jeg ikke hadde kjøpt solbriller til bruk der noe annet sted enn i billige kjedebutikker. Du er på ingen måte garantert at brillene varer en hel dag, engang....

Anonymkode: ab2dc...92c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet at Vitus apotek har salg på solbriller til barn nå.

Anonymkode: ae1ba...f0b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Noen du er fornøyd med som kan bestilles på nett? Bor langt unna fysiske butikker som har slikt. Har hatt et par shadez (tror jeg), men synes de var dyre for kvaliteten (mye riper fort) og at de ikke satt særlig bra. Det virker som det er en del svinn på solbriller i barnehagen også, derfor er det fint med noen litt billige slik at irritasjonen blir litt mindre for hvert par.

Alpina eller uvex (samme produsent), som kan bestilles fra bikester har vi vært fornøyd med. Men unngå de med speilglass, de får fort riper.

Man finner str på hjemmesiden til produsenten (sjekk siste bilde på produktsidene)

https://uvex-group.shop/brillen/sport-sonnenbrillen-fur-kinder.html?manufacturer[0]=uvex+sports&manufacturer[1]=ALPINA

Anonymkode: 5c415...889

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde forsøkt å holdt det til solhatt/caps. Briller forsvinner fort, knekker, får riper. 
Er ellers fornøyd med slike https://www.synsam.no/polaroid-pld-8020-s-yyv-4618 disse er ganske tøyelig så de knekker ikke like lett som de som er mer stive. Men blir fort dyrt hvis de må byttes ut minst en gang eller mer i sesongen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for mange gode tips! Har solhatt og caps men barnehagen vil ha solbriller til de dagene det ikke er så varmt så de går med lue, tror jeg! 

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...