AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #1 Skrevet 11. april 2022 For en måned siden avsluttet jeg en relasjon til en jeg var veldig glad i og betatt av. Jeg hadde ikke lyst til å avslutte relasjonen, men gjorde det grunnet at jeg hadde følt meg nedprioritert over tid. Når sant skal sies hadde vi kun datet i 3 måneder, men han prioriterte meg bare mindre og mindre. Han la heller ikke planer med meg frem i tid. Vi hadde en avstandsrelasjon og vi har derfor avhengige av å møtes når vi begge hadde mulighet, for å bygge videre på det vi hadde. Jeg opplevde at det kun var jeg som la til rette for dette, og han skyldte på livssituasjonen med studier, ny jobb, avstand, kamerater, familie osv. Alt kom liksom i veien. Jeg følte at dette ikke var nok og avsluttet, etter at jeg selvfølgelig hadde gitt noen varsler i forkant. Nå i ettertid har jeg ikke hørt noe. Den siste praten var da jeg «avsluttet». Jeg forklarte at han ikke hadde gitt nok og han sa seg enig. Han gråt og såg likevel sjokkert ut. Mitt spørsmål nå er. Om det skal ordne seg mellom oss, hvem burde da ta oppigjen tråden? Han eller meg? Anonymkode: 63bc7...43d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #3 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg forklarte at han ikke hadde gitt nok og han sa seg enig. Han gråt og såg likevel sjokkert ut. Hvis han virkelig var lei seg, så hadde han sagt "ikke gå, jeg skal gi mer i forholdet". I stedet så sa han "Jeg er enig. Jeg er ikke villig til å gi deg det du vil ha" Anonymkode: e05c6...f56 3 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #4 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For en måned siden avsluttet jeg en relasjon til en jeg var veldig glad i og betatt av. Jeg hadde ikke lyst til å avslutte relasjonen, men gjorde det grunnet at jeg hadde følt meg nedprioritert over tid. Når sant skal sies hadde vi kun datet i 3 måneder, men han prioriterte meg bare mindre og mindre. Han la heller ikke planer med meg frem i tid. Vi hadde en avstandsrelasjon og vi har derfor avhengige av å møtes når vi begge hadde mulighet, for å bygge videre på det vi hadde. Jeg opplevde at det kun var jeg som la til rette for dette, og han skyldte på livssituasjonen med studier, ny jobb, avstand, kamerater, familie osv. Alt kom liksom i veien. Jeg følte at dette ikke var nok og avsluttet, etter at jeg selvfølgelig hadde gitt noen varsler i forkant. Nå i ettertid har jeg ikke hørt noe. Den siste praten var da jeg «avsluttet». Jeg forklarte at han ikke hadde gitt nok og han sa seg enig. Han gråt og såg likevel sjokkert ut. Mitt spørsmål nå er. Om det skal ordne seg mellom oss, hvem burde da ta oppigjen tråden? Han eller meg? Anonymkode: 63bc7...43d Du har sagt at det er over, om du angerer må du ta det initiativet. Det betyr ikke at du skal finne deg i hva som helst, men du må regne med at det å forandre han ikke er noe som nødvendigvis lykkes. Om han har gitt nok eller ikke er veldig vanskelig for oss utenforstående å si noe om, du synes ikke det. Da er det litt rart at du faktisk ønsker ny kontakt. Du kan ikke forvente at han tar kontakt med deg når du har gjort det slutt. En dame som har gjort det slutt med meg ? Jeg tar aldri kontakt, da anser jeg det som dødt og over. Det skal også veldig mye til for at jeg prøver en ny gang. Er det noe som virkelig kan drepe kjærligheten er at noen dumper deg. Forstår at du ønsket mer, ikke fikk det og gjorde det slutt. Da er det ikke helt i "lodd" å ville prøve mer når han nødvendigvis ikke er villig til å endre seg. Anonymkode: d4d54...dc7 1
maverick22 Skrevet 11. april 2022 #5 Skrevet 11. april 2022 Du bør, du som gjorde det slutt. Så enkelt er det
Gjest ABM Skrevet 11. april 2022 #6 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For en måned siden avsluttet jeg en relasjon til en jeg var veldig glad i og betatt av. Jeg hadde ikke lyst til å avslutte relasjonen, men gjorde det grunnet at jeg hadde følt meg nedprioritert over tid. Når sant skal sies hadde vi kun datet i 3 måneder, men han prioriterte meg bare mindre og mindre. Han la heller ikke planer med meg frem i tid. Vi hadde en avstandsrelasjon og vi har derfor avhengige av å møtes når vi begge hadde mulighet, for å bygge videre på det vi hadde. Jeg opplevde at det kun var jeg som la til rette for dette, og han skyldte på livssituasjonen med studier, ny jobb, avstand, kamerater, familie osv. Alt kom liksom i veien. Jeg følte at dette ikke var nok og avsluttet, etter at jeg selvfølgelig hadde gitt noen varsler i forkant. Nå i ettertid har jeg ikke hørt noe. Den siste praten var da jeg «avsluttet». Jeg forklarte at han ikke hadde gitt nok og han sa seg enig. Han gråt og såg likevel sjokkert ut. Mitt spørsmål nå er. Om det skal ordne seg mellom oss, hvem burde da ta oppigjen tråden? Han eller meg? Anonymkode: 63bc7...43d Du selvsagt...noe du like selvsagt ikke burde gjøre!..Få tak i en som vil ha deg eller drit i det..
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #7 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han Anonymkode: 60dc1...2a9 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis han virkelig var lei seg, så hadde han sagt "ikke gå, jeg skal gi mer i forholdet". I stedet så sa han "Jeg er enig. Jeg er ikke villig til å gi deg det du vil ha" Anonymkode: e05c6...f56 La meg gjette, dere er 19 år og mener mannen må kjempe for dere? Det er i hvertfall kun tenåringsjenter og som ville svart at det er hans ansvar å ta kontakt. Anonymkode: 41ad7...f86 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #8 Skrevet 11. april 2022 maverick22 skrev (3 timer siden): Du bør, du som gjorde det slutt. Så enkelt er det Ja, men jeg gjorde det jo slutt fordi han ikke ga nok. Om han virkelig ville ha meg, så hadde han vell kunne kjempet da? TS Anonymkode: 63bc7...43d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #9 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han Anonymkode: 60dc1...2a9 Hvorfor sier du «han»? TS Anonymkode: 63bc7...43d
MissIndependent45 Skrevet 11. april 2022 #10 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, men jeg gjorde det jo slutt fordi han ikke ga nok. Om han virkelig ville ha meg, så hadde han vell kunne kjempet da? TS Anonymkode: 63bc7...43d Nei, det skulle han ikke gjort. Han viste han ble lei seg. Han respekterte ditt ønske, som en mann SKAL gjøre. 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #11 Skrevet 12. april 2022 Det ble veldig mange ulike svar. Kan dere som mener at det er jeg som burde kontakte han, trykke liker på dette innlegget? Dere som mener at det er hans ansvar å kontakte meg, trykker på pokalen. TS Anonymkode: 63bc7...43d 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #12 Skrevet 12. april 2022 Gå videre. Du gidder egentlig ikke ha et slikt forhold hvor du ikke får det du trenger. Det blir neppe bedre om dere prøver på nytt nå. Et så kortvarig forhold og du rakk å kjenne på dårlige følelser, det tviler jeg på er liv laga å ta opp igjen. Anonymkode: 078b0...cf2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå