Gå til innhold

Hva syns dere om folk fra Stavanger og byen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal mest sannsynlig flytte dit etter sommeren. Noen som kan si litt om befolkninger der og hvordan byen er? 

Anonymkode: a0d03...ea8

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg liker Stavanger, bodde der i 10 år.

Folkene er greie nok de, men det er jo som all steder, noen er greie andre ikke. 

Byen er fin den.

Endret av Gereon Rath
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Er jo Norges fineste og beste by! ;)  
Vi er relativ lette å komme i kontakt med og ikke minst stolte over byen vår.

Mange fra Stavanger er litt reserverte mot innflyttere, men åpner seg opp etterhvert.
Da jeg var i militæret var alle fra Stavanger/Ryfylke sammen i vennegjenger. Tror mange fra Stavanger kjenner på en viss trygghet med andre som er fra Stavanger.

Tar sjeldent buss, men 2 seter = 1 sete. Her setter man seg ikke ved siden av en annen på bussen. Det kan føles veldig invaderende.. ;) 

Endret av FunnyBoy123
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fine damer ihvertfall. Mange keepers, siden stavangerjenter er blant de i landet som er minst lette på tråden. 

Anonymkode: 70d0a...b97

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Byen er fin. Når det gjelder folkene, noen er koselige og høflige. Mens andre er arrogante og frekke. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er innflytter og synes både folk og byen er ok, men hvis du er fra det sentrale østlandet bør du ikke være for opptatt av været. Klimaet er typisk kystklima, aldri skikkelig sommer og aldri skikkelig vinter. 

Anonymkode: 4522c...a94

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle! Gleder meg :) 

Anonymkode: a0d03...ea8

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 4/11/2022 at 1:35 PM, AnonymBruker said:

Fine damer ihvertfall. Mange keepers, siden stavangerjenter er blant de i landet som er minst lette på tråden. 

Anonymkode: 70d0a...b97

Oida 😒

Anonymkode: beff2...626

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...