AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #1 Skrevet 11. april 2022 Han selv tar iniativet å sier at vi må treffes, jeg svarer hver gang at det har jeg veldig lyst til, eller ja absolutt det må vi, så skriver jeg finn en helg det passer, han svarer at det skal han gjøre men så skjer det ingenting. Han kan i stedet finne på å sende bilder, eller skrive små meldinger i hverdagen men ikke nevne noe om når vi kan treffes igjen. Så kan det gå en uke å han tar opp temaet om å treffes igjen, jeg svarer slik jeg pleier når han tar opp det temaet, men så skjer det ikke noe mer, så er det tilbake til vanlige meldinger igjen. Blir mektig lei av dette, vi har litt avstand mellom oss å må ha en hel helg sammen når vi først møtes. Vi har møttes mange ganger før, men nå blir det jo tydeligvis bare snakk fra hans side, hvorfor han i det hele tatt bringer opp temaet om treff når han aldri kan finne en helg forstår jeg meg ikke på. Hva feiler det fyren..? Neste gang han tar det opp har jeg tenkt å svare ja det vil jeg, passer neste helg fks? Eller blir det for dumt? Anonymkode: 47679...b5e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #2 Skrevet 11. april 2022 Han er ikke så singel som han gir uttrykk for da, og har litt vanskelig med å slippe fra. Anonymkode: d8895...8df 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #3 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er ikke så singel som han gir uttrykk for da, og har litt vanskelig med å slippe fra. Anonymkode: d8895...8df Han er singel og har vert det i mange år. Anonymkode: 47679...b5e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #4 Skrevet 11. april 2022 Virker ikke singel nei. Er du hjem til han? Anonymkode: 48f4e...fd3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #5 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Virker ikke singel nei. Er du hjem til han? Anonymkode: 48f4e...fd3 Ja er hos han, han bor alene Anonymkode: 47679...b5e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #6 Skrevet 11. april 2022 Han venter i tilfelle en annen spennende date dukker opp i mellomtiden. Anonymkode: d7549...eaf 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #7 Skrevet 11. april 2022 Han er ikke interessert nok. Han liker nok å flørte og høre at du ønsker å møtes, men er ikke gira nok til å faktisk få ting til å skje. Gi slipp på denne. Anonymkode: e6e78...98f 6 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #8 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han venter i tilfelle en annen spennende date dukker opp i mellomtiden. Anonymkode: d7549...eaf Om han ikke er interesert i det hele tatt skjønner jeg ikke hvorfor han i det hele tatt gidder å ta opp temaet om å møtes i det hele tatt. Vi bor i tillegg et godt stykke fra hverandre. Anonymkode: 47679...b5e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #9 Skrevet 11. april 2022 Han holder deg på gress. Dette er akkurat hvordan det oppleves å bli holdt på gress, du tror hver gang at han faktisk vil møtes og tenker han ikke hadde skrevet og tatt initiativ hvis han ikke ville det. Og det er derfor det funker. En dag har han absolutt ingen andre å møte og ikke noe annet han kan finne på, først da slår han til og faktisk møter deg. Da sier du nei. Anonymkode: ca5f9...a82 5 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #10 Skrevet 11. april 2022 Sjekk hva som skjer hvis du foreslår en helg. Det er mulig han er litt sjenert og kan tenkes at han vil bli med da. Hvis han ikke vil det, så er han nok ikke så interessert. Anonymkode: e4fef...4b2 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #11 Skrevet 11. april 2022 Jeg ville vært litt mer konfronterende her og sagt at hvis han vil møtes så kan han foreslå dato og ikke bare avblåse det igjen. Anonymkode: 40b0c...916
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #12 Skrevet 11. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Om han ikke er interesert i det hele tatt skjønner jeg ikke hvorfor han i det hele tatt gidder å ta opp temaet om å møtes i det hele tatt. Vi bor i tillegg et godt stykke fra hverandre. Anonymkode: 47679...b5e Jeg har en som bor et stykke unna som har spurt jevnlig i to ÅR om å møtes hvor han aldri gjør alvor ut av det. Etter et halvt år luktet jeg lunta når jeg kom ut av forelskelsen og nå er det underholdning for meg og vennegjengen hver gang han skriver at vi må møtes snart, han vet ikke at jeg for lengst har gjennomskuet det, har mistet interessen og syns han er patetisk. Anonymkode: ca5f9...a82 3 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #13 Skrevet 11. april 2022 Hvorfor kan ikke du komme opp med en dato? Anonymkode: 226ea...b0a 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #14 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor kan ikke du komme opp med en dato? Anonymkode: 226ea...b0a Hun foreslår en helg og han bare begynner å snakke om andre ting virker det som. Anonymkode: 40b0c...916
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #15 Skrevet 11. april 2022 Just now, AnonymBruker said: Hun foreslår en helg og han bare begynner å snakke om andre ting virker det som. Anonymkode: 40b0c...916 Fordi han vil du skal holde av helgen og samtidig ikke ha forpliktelse, da er det enkelt for han å treffe deg hvis han vil og å unngå det hvis ikke noe annet dukker opp. Og si han ikke holder på gress noe han sannsynligvis gjør, gidder du en så tafatt fyr i lengden? Anonymkode: ca5f9...a82 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #16 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sjekk hva som skjer hvis du foreslår en helg. Det er mulig han er litt sjenert og kan tenkes at han vil bli med da. Hvis han ikke vil det, så er han nok ikke så interessert. Anonymkode: e4fef...4b2 Han finnes ikke sjenert, vi har møtt hverandre mange ganger før. Før kunne vi planlegge treff 2/3 uker i forveien. Anonymkode: 47679...b5e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #17 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun foreslår en helg og han bare begynner å snakke om andre ting virker det som. Anonymkode: 40b0c...916 Nei, hun ber han om å finne en helg som passer. Anonymkode: 226ea...b0a 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #18 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor kan ikke du komme opp med en dato? Anonymkode: 226ea...b0a Er det jeg har tenkt å gjøre nå, vet ikke om jeg skal nevne en dato når han tar opp temaet om at vi må treffes, eller bare spørre direkte om det passer at jeg kommer den og den datoen. Anonymkode: 47679...b5e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #19 Skrevet 11. april 2022 Vel da må en av dere være mer konkrete da, men hvis han skal avblåse det hver gang så drit i han. Møt noen som møter opp i stedet. Anonymkode: 40b0c...916 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #20 Skrevet 11. april 2022 Hva med å bare være direkte? »Hyggelig forslag. Men nå sier du det ganske ofte og så lar det renne ut i sanden. Jeg tolker det som manglende interesse, og det er helt greit det». Jeg har en «kamerat» som er sånn. Fyren tar konkret initiativ om han tenker det kan være noe å holde på «gress» mtp sex (om jeg er singel). Men dette du nevner har blitt så gjentakende over tid at jeg jo ser et tydelig mønster - han er ikke interessert i vennskap. Samtidig innrømmer han det ikke uansett hvordan man måtte spørre. Gi ham en sjanse til å forklare greia, og om han da ikke snur helt om og blir konkret/sier han er veldig interessert og avtaler gang på gang: dropp fyren. Anonymkode: 17999...44c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå