AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #1 Skrevet 11. april 2022 Det var ikke en ons, vi er faktisk verdens beste venner. Og i går havnet vi i følelser og begjær. Har aldri vært sammen med en så kåt mann. Helt herlig. Men jeg merket jeg måtte søke etter leppene hans og tok initiativ Til kyssing. Når vi kysset var det deilig men jeg spurte han etterpå hva det var som gjorde at han holdt igjen på kyssing. Han sa han syns det ble så veldig emosjonelt og ble så redd for følelsene sine da.... Flere som har det slik? Er han redd for å forelske seg rett og slett? Jeg skjønte det nok ikke helt... Anonymkode: 52f27...60b
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #2 Skrevet 11. april 2022 Han ville bare ha seg et knull, ferdig snakka.🤷♀️ Tror du bare kan drite i å legge noe mer i det Anonymkode: c404e...619 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #3 Skrevet 11. april 2022 Hadde ikke tatt det som et kompliment. Hverken atferden eller forklaringen hans. At dere er verdens beste venner i tillegg hadde gjort at jeg anså det bare som mega tillitsbrudd. Er ETT ligg viktigere enn vennskap, og er jeg så lite aktuell? 🤷♀️ Anonymkode: 71897...e7e 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #4 Skrevet 11. april 2022 Ts her. Det er ikke slik at vi ikke kysset altså. Vi kysset jo mye, bare at han var litt forsiktig og tilbakeholden. Fyren har ønske om at vi skal bli kjærester, så er det sagt, og kanskje er det derfor han holdt litt tilbake på å gi seg helt hen til kyssingen? Han vet nok ikke helt hvor han har meg og mente at hvis han kysser meg mye så blir han desto mer knyttet til meg emosjonelt.... Makes sense Tror Jeg, når jeg bare har fått tenkt meg litt om. Takk for svar uansett. Anonymkode: 52f27...60b 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #5 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ts her. Det er ikke slik at vi ikke kysset altså. Vi kysset jo mye, bare at han var litt forsiktig og tilbakeholden. Fyren har ønske om at vi skal bli kjærester, så er det sagt, og kanskje er det derfor han holdt litt tilbake på å gi seg helt hen til kyssingen? Han vet nok ikke helt hvor han har meg og mente at hvis han kysser meg mye så blir han desto mer knyttet til meg emosjonelt.... Makes sense Tror Jeg, når jeg bare har fått tenkt meg litt om. Takk for svar uansett. Anonymkode: 52f27...60b Pass på så du ikke bruker og sårer han da. Anonymkode: d602a...820
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #6 Skrevet 11. april 2022 For menn er det mer personlig å kysse. Pikken sin er det ikke like nøye med. Trodde det var noe alle visste. Anonymkode: 2e7ae...d37
Gjest Porstarmax Skrevet 11. april 2022 #7 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det var ikke en ons, vi er faktisk verdens beste venner. Og i går havnet vi i følelser og begjær. Har aldri vært sammen med en så kåt mann. Helt herlig. Men jeg merket jeg måtte søke etter leppene hans og tok initiativ Til kyssing. Når vi kysset var det deilig men jeg spurte han etterpå hva det var som gjorde at han holdt igjen på kyssing. Han sa han syns det ble så veldig emosjonelt og ble så redd for følelsene sine da.... Flere som har det slik? Er han redd for å forelske seg rett og slett? Jeg skjønte det nok ikke helt... Anonymkode: 52f27...60b Må si detvar en mann med selvkontroll, ettersom han var så kåt, Det skal en ha et pluss i margen for.Kansje han ville ha det på et vennenivå
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #8 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For menn er det mer personlig å kysse. Pikken sin er det ikke like nøye med. Trodde det var noe alle visste. Anonymkode: 2e7ae...d37 Ja, ca på linje med prostituerte. Anonymkode: 1fceb...b10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå