Gå til innhold

Hvorfor legger kvinner ut bilder av andre menn på Tinderprofilen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er man ikke på Tinder for å møte en mann? 

Anonymkode: f9386...bd3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjør de? Kanskje de søker en tredjeperson da? 😅 men altså, menn gjør det samme. Gjerne poserer med en pen kvinne på hver side av seg. Skjønner ikke hva det skal være godt for annet enn å vise at han er en uaktuell partner. 

Anonymkode: a7b7f...d9f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For å si til andre gubber: "EY, ser dere denne gubben på dette bildet. Det er han dere andre gubber måles opp mot!"

Anonymkode: 27814...484

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel for å sette standarden da. 

Anonymkode: ffc07...e5f

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er for å vise at menn må være snille, ellers har jentene noen store muskelmenn som backer dem! 💪

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje det er for å vise at menn må være snille, ellers har jentene noen store muskelmenn som backer dem! 💪

En kvinne som forventer trøbbel holder jeg meg langt unna i alle fall.

Anonymkode: 67ec3...011

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det har jeg sett på profiler til fyrer også, skjønner ikke hvorfor de gjør det 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje for å hinte om hva slags mann man liker eller hva slags utstråling man liker. 

Anonymkode: 36c25...505

Skrevet

Som andre skriver har jeg sett flere menn ha bilder med kvinner. Ser det ut som et standard vennebilde bare med motsatte kjønn tenker jeg ikke så mye over det. Står de med en lettkledd "babe" under armen er det automatisk nei. Lurer på om noen kvinner er mer tilbøyelig til å like en profil med slike bilder 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og gjør det ikke, men ser mange menn som har damer med på sine tinder-bilder

Anonymkode: 7ada9...be8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

😂 

Menn er snille. Og damer som trenger muskelmenn for å passe på seg selv bør man styre langt unna. De er ikke akkurat toppen av næringskjeden for å si det slik. 

Det florer av dårlige bilder så ikke overrasket. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden):

😂

Menn er snille. Og damer som trenger muskelmenn for å passe på seg selv bør man styre langt unna. De er ikke akkurat toppen av næringskjeden for å si det slik. 

Det florer av dårlige bilder så ikke overrasket. 

Det var et veldig BLOD statement må jeg si. Veldig mye snusk der ute av tindermenn om du ikke er klar over det!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var et veldig BLOD statement må jeg si. Veldig mye snusk der ute av tindermenn om du ikke er klar over det!

Blod..? Mente du 'freidig'?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Freidig utsagn, på norsk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bold 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er klar over at det finnes noen få, men da drar man ikke hjem til dem og puler dem første date vet du, men heller møter dem et sted man kan "rømme" eller bare gi opp dating. Normalmannen er oppegående og snill. Begynn å date de i stedet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå):

Jeg er klar over at det finnes noen få, men da drar man ikke hjem til dem og puler dem første date vet du, men heller møter dem et sted man kan "rømme" eller bare gi opp dating. Normalmannen er oppegående og snill. Begynn å date de i stedet. 

Det er like teit å si som at "de fleste kvinner er slanke, slutt å date kvinner som legger ut falske bilder, for så å bli skuffa når du møter dem. Begynn å date de som ikke har falskt bilde i stedet!" 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er like teit å si som at "de fleste kvinner er slanke, slutt å date kvinner som legger ut falske bilder, for så å bli skuffa når du møter dem. Begynn å date de som ikke har falskt bilde i stedet!" 

Jo, men jeg dater de ute et sted og ser hvordan de ser ut der så evt. rømmer jeg derfra om det ikke stemmer over ens med bildet. Funker hver gang det.  ;) 

AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (20 minutter siden):

Jo, men jeg dater de ute et sted og ser hvordan de ser ut der så evt. rømmer jeg derfra om det ikke stemmer over ens med bildet. Funker hver gang det.  ;) 

Ja, men det er jo også litt enklere enn å finne ut, enn om en mann er snill eller ei. Du generaleierer kvalmt mye når du påstår "menn er snille" tror nok det heller er bitter snakk etter at dere sliter på tinder. Som sagt, det er mye ræl der ute av menn! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, men det er jo også litt enklere enn å finne ut, enn om en mann er snill eller ei. Du generaleierer kvalmt mye når du påstår "menn er snille" tror nok det heller er bitter snakk etter at dere sliter på tinder. Som sagt, det er mye ræl der ute av menn! 

Det er klart du finner de på tinder og damer går etter de få % beste på toppen. De er stort sett drittsekker, men mannen i gata har faktisk lyst på et forhold. Hvorfor satser du ikke på ham istedet? Han er snill og god og gjør det du vil, men han er ikke bra nok og da får du de som ikke vil tilføre deg noe godt. Dere er guds gave til hånstaurene og nå må dere begynne å skjønne det snart. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...