AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #1 Skrevet 11. april 2022 Har møtt en fyr tre ganger nå, alltid ute på tur/kafé. Vi har snakket hver dag, om helt hverdagslige ting, og det har til nå bare vært klemmer når vi har møttes og sagt farvel. I helga tok samtalen vår en litt ny vending, der vi ble litt mer "intime" og begynte å snakke om sex. Sender litt bilder (påkledde, men sexy og som er umulig å kjenne igjen) for å pirre hverandre. Jeg vil jo gjerne treffe ham hjemme hos en av oss, ettersom jeg er skikkelig hypp på denne fyren 😄 Jeg har tidligere flere ganger sagt "si ifra om du vil finne på noe en dag da" og han sier "det vil jeg gjerne", og han har tatt initiativ til spesifikke møter alle gangene vi har møttes. Er det helt krise av meg å spørre om han vil se film i kveld, for eksempel? Jeg sitter bare og stresser og veier for og imot, jeg vil jo ikke virke innpåsliten 🙈 Samtidig som han er garantert mer enn en klem om han vil 😄 Så redd for å ødelegge alt ved å være masete! Hjelp Anonymkode: e8387...540
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #2 Skrevet 11. april 2022 Spørs litt hvor gamle dere er, film tenker jeg er litt mer en type «date» man er på om man er yngre. Anonymkode: 73da1...b8f
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #3 Skrevet 11. april 2022 Film er helt innafor. Han kommer nok 😆🤪 Anonymkode: 7c657...10d 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #4 Skrevet 11. april 2022 Film og pizza er digg😃 Anonymkode: 47bc0...28d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #5 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Spørs litt hvor gamle dere er, film tenker jeg er litt mer en type «date» man er på om man er yngre. Anonymkode: 73da1...b8f Jeg kunne jo skrevet "film" i anførselstegn, ettersom jeg regner med han skjønner filmen er underordnet her 😄 Og ja, vi er jo gamle, men uansett hvor gammel jeg er så skriver jeg ikke "skal vi ha sex i kveld?" til en person jeg ikke har kyssa en gang AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Film er helt innafor. Han kommer nok 😆🤪 Anonymkode: 7c657...10d AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Film og pizza er digg😃 Anonymkode: 47bc0...28d Takk takk, ja jeg sendte melding og han kommer 😄 Anonymkode: e8387...540
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #6 Skrevet 11. april 2022 Bare spør. Hvis det er lettere, kan du gjøre det litt mer casual ved å si at du plutselig fikk en kveld uten planer, har han lyst til å komme og se film? Anonymkode: 67431...55c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå