Gå til innhold

Frisør i Trondheim som er god på farging, tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å få MYE grått hår, og vurderer derfor å gå fra brunt hår til kanskje askeblond, slik at jeg ikke behøver å vedlikeholde det like mye. Tenker at dette burde gjøres over lengre tid, med både striping og farging av ettervekst underveis. Men jeg kan lite om det, og vet ikke helt hvor jeg burde starte. 

Er det noen som kan tipse med om en frisør som er skikkelig god på farging, og gjerne farging av grått hår?

Jeg har gått til Venue Frisør lenge, og de er greie folk, men jeg er ikke imponert over fargingen der, så jeg tør ikke å la de ta dette prosjektet. 

Anonymkode: 0984a...296

AnonymBruker
Skrevet

Hva med Hår Munkegata? De reklamerer mye med at de er gode på nettopp farging. 

Anonymkode: 68332...bdd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Coma frisør i munkegata. Alle er gode, men Ingrid vant visstnok nettopp pris som årets kolorist.

Anbefaler ikke H2 iallefall. 

Anonymkode: 2871e...478

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode tips!

H2 holder jeg meg unna ja, har hørt mye rart om dem.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Coma frisør i munkegata. Alle er gode, men Ingrid vant visstnok nettopp pris som årets kolorist.

Anbefaler ikke H2 iallefall. 

Coma er så utrolig overpriset! Det er ikke verdt det å betale så mye.

Anonymkode: bff3b...4ec

Skrevet

Stas hår og bryn 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.4.2022 den 0.04):

Jeg har aldri vært så fornøyd som hos Coma, så for meg er det verdt prisen. Har ikke funnet noen andre frisører i byen hvor jeg går ut 100% fornøyd og enda litt til. 

AnonymBruker
Skrevet
On 4/13/2022 at 12:04 AM, AnonymBruker said:

Jeg har sjekket prisene, og de er ikke så mye dyrere enn konkurrentene sine. 

En annen ting er at slik jeg farger håret nå, så burde jeg innom nesten hver tredje uke for å ta etterveksten. Det utgjør nesten 18 000 kroner i året, selv med en billig frisør, og resultatet er bare helt ok. Hvis jeg får en annen farge, med striper istedenfor helfarging, så håper jeg at jeg kanskje kan dra til frisøren sjeldnere, og heller betale litt mer for et resultat som varer lengre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.4.2022 den 8.01):

En annen ting er at slik jeg farger håret nå, så burde jeg innom nesten hver tredje uke for å ta etterveksten. Det utgjør nesten 18 000 kroner i året, selv med en billig frisør, og resultatet er bare helt ok. Hvis jeg får en annen farge, med striper istedenfor helfarging, så håper jeg at jeg kanskje kan dra til frisøren sjeldnere, og heller betale litt mer for et resultat som varer lengre. 

Jeg stripet håret mitt på Coma for ett år siden og måtte betalt over 3000,-  Striping er for øvrig dyrere enn helfarging. Jeg syns ikke det er verdt det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.4.2022 den 7.15):

Jeg har aldri vært så fornøyd som hos Coma, så for meg er det verdt prisen. Har ikke funnet noen andre frisører i byen hvor jeg går ut 100% fornøyd og enda litt til. 

Jeg har vært innom flere frisører i byen og syns som sagt coma er dyrt. Betaler 1600,- for striping av ettervekst, og ønsker ikke å betale mer.  

AnonymBruker
Skrevet

Trodde Venue var kjent nettopp for farging?

Anonymkode: 602cc...aab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.4.2022 den 8.01):

Du trenger ikke å betale flere tusen for et resultat som varer lenger. Men ja, anbefaler striping og gjerne i en farge som ligner din egen.

AnonymBruker
Skrevet

Prøv Ahead i sentrum, en fyr der med tattoo er utrolig flink. Han er den beste frisøren jeg har hatt 😀

Anonymkode: 6f45a...6f8

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Mask frisør på Rosenborg Park anbefales. Jeg har akkurat gått fra mørk til tette askeblonde striper fordi jeg var blitt litt grå. Etter jeg striper håret synes hverken den mørke etterveksten eller det grå. 

Anonymkode: d022c...d5c

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Mask frisør på Rosenborg Park anbefales. Jeg har akkurat gått fra mørk til tette askeblonde striper fordi jeg var blitt litt grå. Etter jeg striper håret synes hverken den mørke etterveksten eller det grå. 

Hva heter frisøren din der? :) 

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for tips! Var det foliestriper du tok?

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bumper denne litt :) 

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut Stylistkat (Hår Munkegata) på instagram. 😊

Anonymkode: 68332...bdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...