AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #1 Del Skrevet 11. april 2022 Hva bruker du, og er det en type som du vil anbefale? Synest det er vanskelig å finne noe som gir litt farge og glød i hverdagen uten at det ser ut som for mye. Anonymkode: aa1fa...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #2 Del Skrevet 11. april 2022 Bruker heller en vanlig fuktighetskrem og et middels dekkende pudder. Anonymkode: 3aadd...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #3 Del Skrevet 11. april 2022 Jeg har såkalt «moden hud» og pudder er litt risikabelt….legger seg fort i fine linjer og ser ikke bra ut🥴 Anonymkode: aa1fa...802 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #4 Del Skrevet 11. april 2022 Bruker cc crème. Brukte garniere før. Er 37 og føler nå at cc dekker litt mere. Anonymkode: 719b4...b08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #5 Del Skrevet 11. april 2022 Veldig fornøyd med BB cream fra Biotherm, den dekker bra uten at jeg ser veldig sminket ut. Anonymkode: dfc74...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #6 Del Skrevet 12. april 2022 Jeg strevde med å finne farge, men når jeg først klarte det…. BB-stick fra Caia! Nå trenger jeg ikke lenger cc-kremer og foundation jeg hadde fra før. Den dekker akkurat passe. Anonymkode: 83e8a...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #7 Del Skrevet 12. april 2022 Jeg er veldig fornøyd med denne: https://skinsecret.no/produkter/sminke/purito-cica-clearing-bb-cream-15-rose-ivory/ Den er veldig behagelig på, har en naturlig og lett finish og har solfaktor! Anonymkode: 85a99...c5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #8 Del Skrevet 12. april 2022 Beste jeg har prøvd er ccc cream fra CLE.. Fåes på skincity.no Helt fantastisk på min 45-årige hud:) Anonymkode: d5eef...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #9 Del Skrevet 12. april 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Beste jeg har prøvd er ccc cream fra CLE.. Fåes på skincity.no Helt fantastisk på min 45-årige hud:) Anonymkode: d5eef...dab Hvilken hudtone har du og hvilken farge har du i denne? Anonymkode: e1648...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 12. april 2022 #10 Del Skrevet 12. april 2022 Jeg er veldig fornøyd med qlinique sheertint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #11 Del Skrevet 12. april 2022 Estee Lauder Sheer Tint Release Moisturizer. Den har jeg brukt i mange år etter jeg fikk anbefalt den på Kicks. Gir en fin farge(men hvis du er veldig lys i huden så kan den kanskje bli litt for «oransje»). Anonymkode: 086e3...ede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #12 Del Skrevet 12. april 2022 Flere med gode anbefalinger? Anonymkode: 98776...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 13. april 2022 #13 Del Skrevet 13. april 2022 Jeg har Payot cc krem som jeg bruker av og til. Den er hvit og forandres farge i kontakt med huden. Glir bra inn i min nordiske lyse hud. Ganske nøytral i fargetonen, vil jeg si. Gir lett dekke. Jevner ut fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 13. april 2022 #14 Del Skrevet 13. april 2022 Jeg slår et slag for CC Cream fra Lumene. Brukt den i 8 år nå, minst. Har prøvd både fra IT, clinique og andre merker, men ingen kan slå lumene. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #15 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvilken hudtone har du og hvilken farge har du i denne? Anonymkode: e1648...acc Jeg har denne i light, og har nøytral/kald lys hudtone;) Anonymkode: d5eef...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #16 Del Skrevet 13. april 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har denne i light, og har nøytral/kald lys hudtone;) Anonymkode: d5eef...dab Tusen takk for svar💗 Anonymkode: e1648...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 13. april 2022 #17 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (På 12.4.2022 den 8.11): Jeg strevde med å finne farge, men når jeg først klarte det…. BB-stick fra Caia! Nå trenger jeg ikke lenger cc-kremer og foundation jeg hadde fra før. Den dekker akkurat passe. Anonymkode: 83e8a...a35 Enig i at den er veldig grei. Nøytral og liksom ikke for mye eller for lite av noe. Jeg har nå i samlinga: BB stick Caia CC cream Lumene (enig i at light er ganske kald i tonen, litt lys på meg som er NC15) Glow skin tint Lumene Skin Tint Fenty CC cream it cosmetics Foundation stick Make The Make Farget primer fra Make The Make med filter 50 ————- Om man har tørr hud hadde jeg gått for Glow skin Tint fra Lumene uten tvil. Eneste minus med denne er at den ikke er parfymefri. IT cosmetics er grei om man trenger mye dekk, CC cream til Lumene gir også god dekk men er mer matt enn It cosmetics. Primeren til make the make er GENIAL fordi den gir solbeskyttelse og bare jevner litt ut tonen uten noe mer Fenty skin tint er den perfekte helt nøytrale og veldig lette basen. BB cream til Caia legger seg noe mer dekkende. Make The Make legger seg mer «soft focus dewy» og kan bygges opp. Om man vil ha noe som likner krem med farge og lett dekk er Glow cream til Lumene utvilsomt vinneren synes jeg. Gir litt glød også uten å bli blank. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #18 Del Skrevet 14. april 2022 Bruker Camilla Phil sin BB krem og er superfornøyd. Anonymkode: c74a5...c22 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #19 Del Skrevet 14. april 2022 Bare Minerals Complexion Rescue🙂 Har brukt den i mange år, veldig fornøyd! Anonymkode: 2e8c5...d7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. april 2022 #20 Del Skrevet 14. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 11.4.2022 den 11.54): Hva bruker du, og er det en type som du vil anbefale? Synest det er vanskelig å finne noe som gir litt farge og glød i hverdagen uten at det ser ut som for mye. Anonymkode: aa1fa...802 Hvorfor ikke en foundation som dekker lett bare istedenfor? https://www.kicks.no/makeup/base/foundation/luminous-sheer-foundation-spf15-203-neural-beige Endret 14. april 2022 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå