Gå til innhold

Aner ikke hvem jeg kan velge til å være forlover

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har flere venninner, men jeg aner ikke hvem jeg skulle valgt. De venninene jeg har hatt lengst sliter med angst og kommer ikke til å ønske en slik rolle. Jeg har noen som har vært veldig nære meg i mange år. Som er fadder til mine barn, men kontakten har sklidd ut og da blir jeg usikker på å velge der. 

Så har jeg relativt ferske vennskap, basert på de siste par årene. Det føles ikke nært nok å velge de kanskje? 

Så har jeg en kamerat jeg har hatt hele livet, men føles feil å velge en mann til rollen med tanke på utdrikningslag. 

Noen råd?

Anonymkode: 1b5ea...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingen gode råd, annet et det er greit å velge en du er trygg på.  
Jeg valgte søsteren min. (Angrer ikke på det. jeg hadde ei venninne som som vi hadde avtalt at vi skulle være forlovere til hverandre når vi giftet oss. Men siden vennskapet hadde begynt å  skli ut, var ikke det naturlig valg) 

Kjenner om ei som var forlover, de hadde ikke kjent hverandre lenge. Vennskapet døde ut et par år etter bryllupet.

lykke til

Anonymkode: 60a0c...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingen gode råd, annet et det er greit å velge en du er trygg på.  
Jeg valgte søsteren min. (Angrer ikke på det. jeg hadde ei venninne som som vi hadde avtalt at vi skulle være forlovere til hverandre når vi giftet oss. Men siden vennskapet hadde begynt å  skli ut, var ikke det naturlig valg) 

Kjenner om ei som var forlover, de hadde ikke kjent hverandre lenge. Vennskapet døde ut et par år etter bryllupet.

lykke til

Min søster kan ikke ta den rollen, hun vil aldri takle det pga sine personlige utfordringer. Hun har nok med å I det hele tatt dukke opp i et selskap. Hun kommer aldri i dåp eller bursdager fordi det er for mye for henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Min søster kan ikke ta den rollen, hun vil aldri takle det pga sine personlige utfordringer. Hun har nok med å I det hele tatt dukke opp i et selskap. Hun kommer aldri i dåp eller bursdager fordi det er for mye for henne. 

Uff, så trist. Ikke alle som er heldig der.

om denne  kameraten er komfortabel med den oppgaven, ville jeg valg han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Første gang jeg giftet meg hadde jeg en forlover som var et nytt bekjentskap. Vi mistet kontakten og har ikke hatt noe med hverandre å gjøre på 20 år. 

Andre gangen valgte jeg min bror. Er veldig glad for det. :)

Jeg ville valgt kameraten hvis jeg var deg. 

Anonymkode: 29841...901

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du velger den personen som føles mest rett for deg.

Anonymkode: fa114...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen råd?

Skriv en liste med alt du forventer en forlover stiller opp til, før du begynner å spørre folk. 

Ikke for å være svartsynt, men hvis alle de nære har angst og resten er ferske bekendtskaper, tror du så det blir noe utdrikningslag? 

Anonymkode: bf0e0...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skriv en liste med alt du forventer en forlover stiller opp til, før du begynner å spørre folk. 

Ikke for å være svartsynt, men hvis alle de nære har angst og resten er ferske bekendtskaper, tror du så det blir noe utdrikningslag? 

Anonymkode: bf0e0...f0f

Så lenge alkohol er involvert så klarer de seg, bortsett fra den med asperger. Må tenke på hvem som er flink til å planlegge. Og hvem som er der for meg uansett. Ingen store krav til noe, men søster blir det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går helt fint å ha en mannlig forlover. Hvis du syns det blir rart at han er med i utdrikningslaget har han sikkert forståelse for det

Anonymkode: 5396b...c90

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjør det noe om vennskapet evt ebber ut da? 🤔

Anonymkode: 15add...e25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Velg kameraten din. 
jeg har en venninne som hadde bestekompisen sin som forlover. Han var ikke med på utdrikningslaget, det var det vi venninner som planlagte. Og det var vi venninnene som hjalp hun på do osv på bryllupsfesten. 
for alle oss var det helt naturlig at han var forlover. 

Anonymkode: d6064...98c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Velg kameraten :)

Har ei venninne som valgte mannlig forlover, og min mann valgte kvinnelig forlover. Det er virkelig ikke et problem :)

Anonymkode: e56e4...1a6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Man trenger ikke å ha en spesiell rolle som forlover.

Anonymkode: 5f4ec...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte min bror, og det var helt riktig valg for meg. Nå hadde ikke og ønska ikke jeg noe jentefestutdrikningslag uansett, så det var ikke noe jeg tenkte over i forbindelse med at jeg hadde mannlig forlover.

Det virker som at kompisen din er et godt valg 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har flere venninner, men jeg aner ikke hvem jeg skulle valgt. De venninene jeg har hatt lengst sliter med angst og kommer ikke til å ønske en slik rolle. Jeg har noen som har vært veldig nære meg i mange år. Som er fadder til mine barn, men kontakten har sklidd ut og da blir jeg usikker på å velge der. 

Så har jeg relativt ferske vennskap, basert på de siste par årene. Det føles ikke nært nok å velge de kanskje? 

Så har jeg en kamerat jeg har hatt hele livet, men føles feil å velge en mann til rollen med tanke på utdrikningslag. 

Noen råd?

klart du kan velge en mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg hadde bestekompisen min som forlover, skjønner ikke hvorfor du tenker at det blir rart.

Anonymkode: 6155b...945

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Velg kameraten din. 
jeg har en venninne som hadde bestekompisen sin som forlover. Han var ikke med på utdrikningslaget, det var det vi venninner som planlagte. Og det var vi venninnene som hjalp hun på do osv på bryllupsfesten. 
for alle oss var det helt naturlig at han var forlover. 

Anonymkode: d6064...98c

hvorfor var han ikke med på utdrikningslaget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...