Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å få støtte til innkjøp av elsykkel? Er ufør og har behov for et fremkomstmiddel som jeg får litt lenger rekkevidde med enn en vanlig tråsykkel. Bor i en ikke alt for stor by så det er egentlig elendig kollektivtilbud her....

Anonymkode: 4eaab...ca6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Via NAV hjelpemiddel er det kun barn og unge som får el-sykkel.

Vet at både Oslo og Bergen har hatt egne lokale, kommunale støtteordninger som alle kunne søke på. Sjekk kommunen der du bor?

Anonymkode: 61256...35d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en bekjent som har fått støtte til elsykkel av NAV, men han klarer å få NAV til å betale alt fra briller til fysioterapi og elsykkel, og til og med jaktprøven!

Alt han gjør er å sitte å lese på reglene til NAV og finne smutthull

Anonymkode: aa3c2...f99

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har en bekjent som har fått støtte til elsykkel av NAV, men han klarer å få NAV til å betale alt fra briller til fysioterapi og elsykkel, og til og med jaktprøven!

Kjenner til noen slike, bl.a. en med millionformue og trygdebil.

Anonymkode: 3b1bf...c9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min svigerfar har en el sykkel på lån fra nav, den dagen han ikke kan bruke den mere leveres den inn. Kommer vel ann på diagnoser og slikt,men sjekk med ditt lokale nav kontor. 

Anonymkode: dd0bb...4c4

AnonymBruker
Skrevet

For noen år siden var det mulig for voksne å få el-sykkel som hjelpemiddel fra NAV, men det er ikke lenger mulig. El-sykkel regnes nå for å være så vanlig blant den øvrige befolkningen at det ikke lenger anses for å være et hjelpemiddel. 

Anonymkode: 1f66a...a50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan klarer man å få NAV til å betale for jaktprøven? Det er nesten imponerende…

Anonymkode: 1ea5d...5a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...