Gå til innhold

Lofoten eller Vesterålen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket sted synes du er finest, Lofoten eller Vesterålen? Og hvor kunne du tenkt deg å bo der?

Anonymkode: 4b2f9...3e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne tenkt meg å bo i Lofoten. Men det er fordi jeg har familie der, og har gode minner med mormor og morfar, og familien har eiendom der, venner og selvsagt nydelig natur. 

Vesterålen er flott det og, men er vel hakket gladere i Lofoten. Elsker dialekten til Vesterålen. Myre.(myyyrre) :) 

De er vakker begge deler. ...men det er noe med lange vintre som er litt avskrekkende for meg som bor langt sør nå.. Men jeg har drømt om å bo der. Det er bare vanskeligere med jobb, færre skoler, valg osv. Jeg har rett og slett feiget ut. ...og nå er det for sent. Men når jeg kommer opp dit så renner tårene hver gang.

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
Mooza skrev (På 11.4.2022 den 11.48):

Kunne tenkt meg å bo i Lofoten. Men det er fordi jeg har familie der, og har gode minner med mormor og morfar, og familien har eiendom der, venner og selvsagt nydelig natur. 

Vesterålen er flott det og, men er vel hakket gladere i Lofoten. Elsker dialekten til Vesterålen. Myre.(myyyrre) :) 

De er vakker begge deler. ...men det er noe med lange vintre som er litt avskrekkende for meg som bor langt sør nå.. Men jeg har drømt om å bo der. Det er bare vanskeligere med jobb, færre skoler, valg osv. Jeg har rett og slett feiget ut. ...og nå er det for sent. Men når jeg kommer opp dit så renner tårene hver gang.

Ja, nydelig dialekt :) 

Vi skal flytte dit neste år, helst Flakstad. Er så flott der, rundt Fredvang og Ramberg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.4.2022 den 11.40):

Hvilket sted synes du er finest, Lofoten eller Vesterålen? Og hvor kunne du tenkt deg å bo der?

Ingen av dem er steder. Det er navn på områder. 

Anonymkode: e1649...ea9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...