AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #1 Del Skrevet 11. april 2022 Hvis jeg spiser omtrent bare egg, hvor lenge er det forsvarlig? Jeg er så lei av å planlegge måltider. Ikke for mye, ikke for lite, ikke ditt og ikke datt. Tenk så enkelt å bare spise én ting! Anonymkode: 20b42...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. april 2022 #2 Del Skrevet 11. april 2022 Hvor lenge vet jeg ikke, egg er jo veldig sunt inneholder mange viktige næringsstoffer. Men samtidig er det viktig med variert kost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #3 Del Skrevet 11. april 2022 Egg har dessverre ikke vitamin C, så du vil nok bli syk i løpet av noen uker. Er du ut etter bare én matvare du kan leve på, så hvorfor ikke bli med på carnivore? Du kan spise bare kjøtt. I motsetning til hva folk flest tror, så er kjøtt veldig næringsrikt og inneholder alt et menneske trenger for god helse, inkludert vitamin C. Du kan spise egg også, men ikke bare egg. En facebook-gruppe: https://www.facebook.com/groups/zioh2/ Hun her kuttet ut planter for over 12 år siden og har fikset helseproblemene hun hadde og har utmerket helse. Hun spiser nesten bare macdonalds burgere (kun kjøttet) faktisk. Hun kaller dem "meat cookies": https://www.youtube.com/channel/UCaKl8Lth6h6GWreFyeO1keA/videos Her er hun med barna sine (som hun har fått etter hun begynte på carnivore fordi ett av helseproblemene hennes var at hun ikke kunne få barn): Anonymkode: f31ea...a57 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #4 Del Skrevet 11. april 2022 Til du får så lyst på sjokolade at du stapper i deg alt du kommer over. Hilsen meg som levde på rå egg for å bli fit for en stund siden. Anonymkode: 4ca5a...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #5 Del Skrevet 11. april 2022 Egg, potet, mandler og grønnkål er supert. Problemet er at man får søtsug ! Anonymkode: 4ca5a...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #6 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Egg, potet, mandler og grønnkål er supert. Problemet er at man får søtsug ! Anonymkode: 4ca5a...93d Får man søtsug om man holder seg helt borte fra sukker da? Trodde det var det som skulle til for å ikke få søtsug😅 Anonymkode: 20b42...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #7 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Egg har dessverre ikke vitamin C, så du vil nok bli syk i løpet av noen uker. Er du ut etter bare én matvare du kan leve på, så hvorfor ikke bli med på carnivore? Du kan spise bare kjøtt. I motsetning til hva folk flest tror, så er kjøtt veldig næringsrikt og inneholder alt et menneske trenger for god helse, inkludert vitamin C. Anonymkode: f31ea...a57 Men hva hvis TS ikke vil utvikle hjerte- og karsykdommer, kreft etc? Anonymkode: 31e8b...341 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #8 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Egg, potet, mandler og grønnkål er supert. Problemet er at man får søtsug ! Anonymkode: 4ca5a...93d Merkelig tolkning. Potet er det selvfølgelig en del karbohydrater i, men om du kutter karbohydrater så vil søtsuget gi seg, så man får ikke søtsug av å spise kun egg. Men TS, dette er en dårlig ide, og det håper jeg at du vet! Spis variert, det er ikke så vanvittig vanskelig! Anonymkode: f328b...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #9 Del Skrevet 11. april 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Men hva hvis TS ikke vil utvikle hjerte- og karsykdommer, kreft etc? Anonymkode: 31e8b...341 Da bør hen ligge unna sukker og annen prosessert mat og spise det vi er lagd for å spise. Anonymkode: 58d15...619 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #10 Del Skrevet 11. april 2022 Hva er greia med å spise bare en matvare enten dette er egg eller kjøtt? Trodde variert er best? Anonymkode: ecbc2...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #11 Del Skrevet 11. april 2022 Jeg tror at du blir veldig kvalm ganske fort. Jeg ble det da jeg spiste kun egg 5 dager. Anonymkode: efc83...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curiousine Skrevet 11. april 2022 #12 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvis jeg spiser omtrent bare egg, hvor lenge er det forsvarlig? Jeg er så lei av å planlegge måltider. Ikke for mye, ikke for lite, ikke ditt og ikke datt. Tenk så enkelt å bare spise én ting! Anonymkode: 20b42...9c6 Har du prøvd å foodpreppe? Eller så kan du alltids lage store porsjoner av ting å fryse ned i porsjoner så du har. Er ikke lurt å bare leve på egg 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #13 Del Skrevet 11. april 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Egg har dessverre ikke vitamin C, så du vil nok bli syk i løpet av noen uker. Er du ut etter bare én matvare du kan leve på, så hvorfor ikke bli med på carnivore? Du kan spise bare kjøtt. I motsetning til hva folk flest tror, så er kjøtt veldig næringsrikt og inneholder alt et menneske trenger for god helse, inkludert vitamin C. Du kan spise egg også, men ikke bare egg. En facebook-gruppe: https://www.facebook.com/groups/zioh2/ Hun her kuttet ut planter for over 12 år siden og har fikset helseproblemene hun hadde og har utmerket helse. Hun spiser nesten bare macdonalds burgere (kun kjøttet) faktisk. Hun kaller dem "meat cookies": https://www.youtube.com/channel/UCaKl8Lth6h6GWreFyeO1keA/videos Her er hun med barna sine (som hun har fått etter hun begynte på carnivore fordi ett av helseproblemene hennes var at hun ikke kunne få barn): Anonymkode: f31ea...a57 Det er det dummeste jeg noen gang har hørt. For det første advares det sterkt mot denne dietten, og hvis man i tillegg kun skal spise ihjelprossessert "kjøtt" fra McDonalds, så må jeg bare le. https://www.klikk.no/helse/carnivore-er-dietten-ekspertene-advarer-mot-7075709 Anonymkode: 58923...fa2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #14 Del Skrevet 11. april 2022 Tror du heller skulle spurt hvor lenge de rundt deg skulle overlevd om du spiste kun egg (les: tarmgass). Anonymkode: 9a2d8...781 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11. april 2022 #15 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvis jeg spiser omtrent bare egg, hvor lenge er det forsvarlig? Jeg er så lei av å planlegge måltider. Ikke for mye, ikke for lite, ikke ditt og ikke datt. Tenk så enkelt å bare spise én ting! Anonymkode: 20b42...9c6 Da vil du bli feilernært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 11. april 2022 #16 Del Skrevet 11. april 2022 Kombiner det med et glass appelsinjuice daglig så kan du sikkert leve på egg ganske lenge uten å bli syk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #17 Del Skrevet 11. april 2022 Kålrot var vår viktigste kilde til vitamin C her i gamle dager. Anonymkode: f8f8b...e60 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #18 Del Skrevet 11. april 2022 Det er en myte at vi må spise så voldsomt variert. Det er kjedelig, men ikke farlig, å spise det samme hele tiden så lenge det er noe som inneholder mer eller mindre alt vi trenger. Som for eksempel egg. I hele vår historie har maten vært temmelig ensformig sammenlignet med i dag hvor vi ikke orker tanken på å spise det samme til middag to ganger i uka. Hvis du er redd for c-vitaminmangel kan du spise et par frukt eller noe i uka. Du trenger ikke mer, spesielt når du ikke spiser karbohydrater. Uansett er egg glimrende mat hvis du vil ha mye næring og lite jobb, og du kan variere det veldig. Kokt, stekt, eggpudding, omelett, eggedosis, eggerøre, sammen med røkelaks eller en kjapp burger osv. Billig er det også. Kjøp gjerne økologiske egg fra høns som har gått ute og spist mat som er naturlig for dem, det er sannsynligvis litt sunnere. Anonymkode: 58d15...619 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #19 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Egg har dessverre ikke vitamin C, så du vil nok bli syk i løpet av noen uker. Er du ut etter bare én matvare du kan leve på, så hvorfor ikke bli med på carnivore? Du kan spise bare kjøtt. I motsetning til hva folk flest tror, så er kjøtt veldig næringsrikt og inneholder alt et menneske trenger for god helse, inkludert vitamin C. Du kan spise egg også, men ikke bare egg. En facebook-gruppe: https://www.facebook.com/groups/zioh2/ Hun her kuttet ut planter for over 12 år siden og har fikset helseproblemene hun hadde og har utmerket helse. Hun spiser nesten bare macdonalds burgere (kun kjøttet) faktisk. Hun kaller dem "meat cookies": https://www.youtube.com/channel/UCaKl8Lth6h6GWreFyeO1keA/videos Her er hun med barna sine (som hun har fått etter hun begynte på carnivore fordi ett av helseproblemene hennes var at hun ikke kunne få barn): Anonymkode: f31ea...a57 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det er det dummeste jeg noen gang har hørt. For det første advares det sterkt mot denne dietten, og hvis man i tillegg kun skal spise ihjelprossessert "kjøtt" fra McDonalds, så må jeg bare le. https://www.klikk.no/helse/carnivore-er-dietten-ekspertene-advarer-mot-7075709 Anonymkode: 58923...fa2 Enig med siste taler. TS, en carnivore-diett frarådes på det sterkeste av helsepersonell, så styr for guds skyld unna den. "Dette er noe som sterkt frarådes fra oss som har satt oss inn i effekten av ulike matvarer og dietter. Vi er redd for at dette kan gi en økt risiko for fremtidig sykdom." https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/ekspert-advarer-mot-kjottdiett-1.15917232 Anonymkode: 32491...b59 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #20 Del Skrevet 11. april 2022 Får håpe du ikke er blant de som lett får høyt kolesterol... Anonymkode: ecbc2...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå