AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #1 Skrevet 11. april 2022 Med helt normal så mener jeg med en alminnelig jobb, alminnelig inntekt, bor i et vanlig hus og har et gjennomsnittlig bra nok utseende. Ingen superfit kropp men heller ingen feit kropp. Hvor åpen er dere for å ta kontakt med kvinner som ikke ser ut som de typiske babes på datingappene? Gir dere den "grå musa" en sjanse noen gang? Anonymkode: cb5a3...7e3 8
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #2 Skrevet 11. april 2022 Om du er det du kaller en grå mus burde du kanskje heller ta grep for å ikke lenger være en grå mus? Det skal faktisk ikke så veldig mye til. Ønsker man å øke mulighetene sine på markedet må man også ta grep for å bli mer attraktiv. Det er mange attraktive både kvinner og menn som fint kunne sett langt verre ut, men de gjør en aktiv innsats på mange fronter for å være attraktive. Personlig er jeg dessverre ikke tiltrukket av "grå mus", men jeg er så absolutt tiltrukket av kvinner om ikke er "typiske babes". Anonymkode: 2b4c3...cdb 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #3 Skrevet 11. april 2022 Litt sminke og ok klær kan faktisk transformere en grå mus til en 7-8 dame. Anonymkode: e97af...e2c 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #4 Skrevet 11. april 2022 Ja, jeg går uansett ikke for "insta babes", heller en mer "normal" grå mus for min del. Hva har jeg liksom felles med "insta babes"? Joda, jeg kan da selvsagt innrømme at noen av dem kan se bra ut, men når man kommer i en viss alder er det viktigere med forenlige verdier og ønsker for fremtiden. Anonymkode: d771d...c6d 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #5 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Om du er det du kaller en grå mus burde du kanskje heller ta grep for å ikke lenger være en grå mus? Det skal faktisk ikke så veldig mye til. Ønsker man å øke mulighetene sine på markedet må man også ta grep for å bli mer attraktiv. Det er mange attraktive både kvinner og menn som fint kunne sett langt verre ut, men de gjør en aktiv innsats på mange fronter for å være attraktive. Personlig er jeg dessverre ikke tiltrukket av "grå mus", men jeg er så absolutt tiltrukket av kvinner om ikke er "typiske babes". Anonymkode: 2b4c3...cdb Vil ikke selv karakterisere meg som en grå mus nei, men godt mulig du ville det. Jeg sminker meg litt, styler håret, har velpleide hender og negler, men jeg farger aldri håret og jeg foretrekker nøytrale farger på klærne mine(typisk skandinavisk klesstil) Ord som extensions, highlighter, contouring eksisterer ikke i mitt vokabular. Velger å tro at de fleste kvinner i min aldersgruppe er som meg. Jeg er forresten ikke singel men er genuint nysgjerrig likevel. Anonymkode: cb5a3...7e3 7
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #6 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vil ikke selv karakterisere meg som en grå mus nei, men godt mulig du ville det. Jeg sminker meg litt, styler håret, har velpleide hender og negler, men jeg farger aldri håret og jeg foretrekker nøytrale farger på klærne mine(typisk skandinavisk klesstil) Ord som extensions, highlighter, contouring eksisterer ikke i mitt vokabular. Velger å tro at de fleste kvinner i min aldersgruppe er som meg. Jeg er forresten ikke singel men er genuint nysgjerrig likevel. Anonymkode: cb5a3...7e3 Det er jo problemet med slike beskrivelser. Jeg vet ikke hva du mener med "grå mus". Det du beskriver deg selv som høres ikke ut som en "grå mus", men en classy, velstelt kvinne. Om du poster et bilde er det enklere å se. Tror det er en misoppfatning blant kvinner at menn flest foretrekker såkalte "babes". Personlig føler jeg de fleste kvinner har et eller annet vakkert ved seg, men foretrekker en mer naturlig look. Tenk klassisk skjønnhet. Ikke en "babe". Dog ikke hva jeg vil kalle en "grå mus". Men det er mulig jeg er feil mann til å svare i denne tråden da jeg ikke oppfatter meg selv som en helt normal mann. Anonymkode: 2b4c3...cdb 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #7 Skrevet 11. april 2022 Det er jo først og fremst de jeg sikter mot, da "babes" på generell basis er usjarmerende og arrogante (og jeg foretrekker også et mer naturlig preg). Utfordringa er bare å få interesse tilbake, for i motsetning til det mange påstår opplever jeg ikke at å sikte høyere eller lavere utseendemessig utgjør noen forskjell overhodet. Når jeg en sjelden gang får en like kan det like gjerne være fra ei som er ekstremt pen. Anonymkode: 53500...2ae
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #8 Skrevet 11. april 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Litt sminke og ok klær kan faktisk transformere en grå mus til en 7-8 dame. Anonymkode: e97af...e2c Ikke om hun er mindre pen, utrent eller overvektig. Anonymkode: 3b970...574 3
Gjest MullahDadullah Skrevet 11. april 2022 #9 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Med helt normal så mener jeg med en alminnelig jobb, alminnelig inntekt, bor i et vanlig hus og har et gjennomsnittlig bra nok utseende. Ingen superfit kropp men heller ingen feit kropp. Hvor åpen er dere for å ta kontakt med kvinner som ikke ser ut som de typiske babes på datingappene? Gir dere den "grå musa" en sjanse noen gang? Anonymkode: cb5a3...7e3 Ja.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #10 Skrevet 11. april 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Med helt normal så mener jeg med en alminnelig jobb, alminnelig inntekt, bor i et vanlig hus og har et gjennomsnittlig bra nok utseende. Ingen superfit kropp men heller ingen feit kropp. Hvor åpen er dere for å ta kontakt med kvinner som ikke ser ut som de typiske babes på datingappene? Gir dere den "grå musa" en sjanse noen gang? Anonymkode: cb5a3...7e3 Jeg er ikke kresen, men det er damene. Har prøvd å finne kjærligheten i mange år, men uten suksess. Min observasjon er at bare voldelige menn som er høylytte får fitte.. Snille menn med jobb og hus får aldri napp..jeg skjønner ikke hvordan det har blitt sånn Anonymkode: 1c8e7...2b6 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #11 Skrevet 11. april 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Med helt normal så mener jeg med en alminnelig jobb, alminnelig inntekt, bor i et vanlig hus og har et gjennomsnittlig bra nok utseende. Ingen superfit kropp men heller ingen feit kropp. Hvor åpen er dere for å ta kontakt med kvinner som ikke ser ut som de typiske babes på datingappene? Gir dere den "grå musa" en sjanse noen gang? Anonymkode: cb5a3...7e3 Jeg ville datet deg på flekken. Disse "babesene" driver bare å ligger med samme mennene hele gjengen. De går på rundgang. Jeg er forøvrig over snittet både i utseende og inntekt. M50. Anonymkode: c6e5a...8d3 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #12 Skrevet 11. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke kresen, men det er damene. Har prøvd å finne kjærligheten i mange år, men uten suksess. Min observasjon er at bare voldelige menn som er høylytte får fitte.. Snille menn med jobb og hus får aldri napp..jeg skjønner ikke hvordan det har blitt sånn Anonymkode: 1c8e7...2b6 Det er stort sett bare høylytte og bøllete menn som får lederjobbene også. Sånn er samfunnet. Anonymkode: c6e5a...8d3 1
Hr. Aktiv Skrevet 11. april 2022 #13 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Med helt normal så mener jeg med en alminnelig jobb, alminnelig inntekt, bor i et vanlig hus og har et gjennomsnittlig bra nok utseende. Ingen superfit kropp men heller ingen feit kropp. Hvor åpen er dere for å ta kontakt med kvinner som ikke ser ut som de typiske babes på datingappene? Gir dere den "grå musa" en sjanse noen gang? Anonymkode: cb5a3...7e3 Det ligger mye mere i hva de kan tilby enn den kroppen osv. de har. Damer søker reflekterte menn, men har lite å tilby motsatt bortsett fra seg selv og det som foregår inne i bobbla si. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #14 Skrevet 11. april 2022 Hr. Aktiv skrev (7 minutter siden): Det ligger mye mere i hva de kan tilby enn den kroppen osv. de har. Damer søker reflekterte menn, men har lite å tilby motsatt bortsett fra seg selv og det som foregår inne i bobbla si. Snakk for deg selv, ikke mye refleksjon i din boble hvor du er ute etter noen som skal suge deg hele tiden. Folk flest, både kvinner og menn, foretrekker samleie. Oralsex er krydder som forspill, det er ikke hovedretten. Anonymkode: f0b28...f58 8
Hr. Aktiv Skrevet 11. april 2022 #15 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Snakk for deg selv, ikke mye refleksjon i din boble hvor du er ute etter noen som skal suge deg hele tiden. Folk flest, både kvinner og menn, foretrekker samleie. Oralsex er krydder som forspill, det er ikke hovedretten. Anonymkode: f0b28...f58 Et forhold er bittelitt større enn å knulle og suge.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #16 Skrevet 11. april 2022 Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå): Et forhold er bittelitt større enn å knulle og suge. Jepp, men ikke ifølge deg og dine mange gørrkjedelige innlegg om at kvinner skal suge. Anonymkode: f0b28...f58 11 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #17 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, jeg går uansett ikke for "insta babes", heller en mer "normal" grå mus for min del. Hva har jeg liksom felles med "insta babes"? Joda, jeg kan da selvsagt innrømme at noen av dem kan se bra ut, men når man kommer i en viss alder er det viktigere med forenlige verdier og ønsker for fremtiden. Anonymkode: d771d...c6d Fleste ”insta babes” er på gymmen hvar dag. Trener og spiser sundt. Er klart at du jentene ønsker seg en partner med samme intresse og da er kropp viktig. Sen kan en Selfølgelig både trene, arbeide, være snop og blid ☺️Opplever selv at flestparten av mennesker som trener mye har mer energi og er hyggelige ! Anonymkode: ceb93...60d
Hr. Aktiv Skrevet 11. april 2022 #18 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jepp, men ikke ifølge deg og dine mange gørrkjedelige innlegg om at kvinner skal suge. Anonymkode: f0b28...f58 Noe må man finne på når damene ikke klarer å holde en samtale oppe og langt mindre ha kunnskap om å utvikle de dypere sådan. 2
ItchyBitchySpider Skrevet 11. april 2022 #19 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg er ikke kresen, men det er damene. Har prøvd å finne kjærligheten i mange år, men uten suksess. Min observasjon er at bare voldelige menn som er høylytte får fitte.. Snille menn med jobb og hus får aldri napp..jeg skjønner ikke hvordan det har blitt sånn Anonymkode: 1c8e7...2b6 Så du kjenner ingen snille menn med jobb og hus som er i et forhold? Heller ikke dine foreldre? Er det bare slemme menn i din omgangskrets som har dame? For øvrig, må du skifte fokus. Seriøse damer er ikke interessert i menn hvis eneste mål er å "få fitte". Vi er for gamle til sånt. 13 1
ItchyBitchySpider Skrevet 11. april 2022 #20 Skrevet 11. april 2022 Hr. Aktiv skrev (20 minutter siden): Det ligger mye mere i hva de kan tilby enn den kroppen osv. de har. Damer søker reflekterte menn, men har lite å tilby motsatt bortsett fra seg selv og det som foregår inne i bobbla si. La meg justere det for deg: "Damer DU GÅR ETTER søker reflekterte menn, men har lite å tilby motsatt bortsett fra seg selv og det som foregår inne i bobla si". Sånn. For øvrig kan det spørres hvor reflektert enn mann er hvis han utelukkende går etter damer som ikke kan annet enn å vrikke på rompa og se søt ut. 11 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå