Gå til innhold

Å bli sammen med noen når du hater en person i den sin familie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne du bli sammen med noen du liker om den personen er i familie med en person du ikke liker?

La vi si at jeg har et søster som du elsker og vil bli sammen med.,,  men problemet er at hen er i familie med meg som du misliker sterkt og ikke vil ha noe gjøre med.

Vil du la kjærligheten din til den personen du elske glippe på grunn av dens sin familie?

Anonymkode: 1684e...918

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja...hvorfor hater du folk da? 

Anonymkode: a3235...6e8

AnonymBruker
Skrevet

Du hadde jeg heller funnet meg en utenfor den familien. Du kommer til å bli mislikt av hele familien og skape mye sorg og problemer for kjæresten din.

Anonymkode: 3866b...63d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke bli sammen med søsteren din. Det er ulovlig.

Uansett. Hvis du blir sammen med noen, så kan du ikke kreve at de skal velge bort noen i familien sin, så da må du bare holde ut uansett hvor mye du misliker dem

Anonymkode: 06690...93b

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vel alle en person i familien, eller svigerfamilien, som vi misliker. Da er man høflig, og møtes kun når man må. Dersom den du misliker er veldig nær din kjære, blir det selvfølgelig mye vanskeligere. 

Anonymkode: 8605f...57f

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan ikke bli sammen med søsteren din. Det er ulovlig.

Uansett. Hvis du blir sammen med noen, så kan du ikke kreve at de skal velge bort noen i familien sin, så da må du bare holde ut uansett hvor mye du misliker dem

Herlighet, les da. 

Anonymkode: 89a0a...bc8

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du babler om? 

Anonymkode: d658d...d96

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Herlighet, les da. 

Anonymkode: 89a0a...bc8

Ja, jeg leste feil. 🤪 Skjønte nå at det var JEG som skulle bli sammen med søsteren til TS og at jeg hatet TS 🤣

Gjest Chroma
Skrevet

Ser ikke poenget i å legge folk for hat. 

AnonymBruker
Skrevet

Tja, det spørs om den personen har noe særlig kontakt med familiemedlemmet, for eksempel. Jeg har familiemedlemmer som jeg selv hater og ikke har kontakt med, så det hadde ikke hatt noe å si for et eventuelt forhold, men om man hater en svigermor man må ha kontakt med hver dag, blir jo noe annet.

Anonymkode: 08e45...acb

AnonymBruker
Skrevet

Dette var et rart og rotete innlegg, og forstår den over som lurer på 'søstera'. Hvis du elsker en person, og virkelig ønsker å tilbringe livet med denne, er det vel underordnet at du ikke kan omgåes et annet familiemedlem. Det er ganske vanlig, men personlig synes jeg det er et 'ikkeproblem'. Du må jo selv velge.

Anonymkode: d0b2e...789

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...