Gå til innhold

Hva er den beste hårkuren du har prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter noe innmari med å finne meg en hårkur som jeg kan bruke fast, uten å måtte prøve nye hver eneste måned. 

Så - hva er den beste hårkuren du har prøvd? ☺️
Tenker at jeg får prøve meg på den som blir mest nevnt her. Har forresten langt og tykt hår, som trenger fukt. 

Gjest StellaNova
Skrevet

Maria Nila sin "true soft" hårkur er den beste jeg har prøvd, den er veldig drøy åså, men litt dyr. Den serien er fantastisk. 

Garnier sin "avocado oil and shea butter" er en billig og super nr to, begge pleier jeg kjøpe på Lyko eller Nordic feel. Helt klare favoritter, jeg har langt og litt tørt hår som krever litt ekstra kjærlighet iblant 😄 

Begge merkene holder seg unna dyretesting og Maria Nila sin er vegansk. 

AnonymBruker
Skrevet

Olaplex Hair Perfector No. 3 er den beste til mitt hår

Anonymkode: 46693...bf9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Briogeo sin «Don’t Despair, Repair!» maske💕 

Anonymkode: c161a...d1b

Skrevet

kerastase, den mørkegrønne for superslitt behandlet hår. ellers liker jeg godt alle kerastase produktene jeg har prøvd bortsett fra den røde naturlige serien aura botanica tror jeg den heter.

• Liker 2
Gjest Gratinara
Skrevet (endret)

Wella sp hydrate for min del. Har tjukt hår, men denne er allikevel en superkur for håret mitt. Har ofte opplevd at håret blir tungt og fort fett med andre hårkurer selvom det ser bra ut den første dagen etter vask, med wella har ikke dette vært et problem. 

Endret av Gratinara
Feil i tekst
Skrevet

Joico Moisture hårkur 👌👌👌

• Liker 1
Skrevet

K-18

AnonymBruker
Skrevet

Wella sp smooth. Fantastisk på mitt tynne men krusete, bølgete og tørre hår. Gir fukt uten å tynge.

Anonymkode: 7937b...643

AnonymBruker
Skrevet
StellaNova skrev (På 11.4.2022 den 9.29):

Maria Nila sin "true soft" hårkur er den beste jeg har prøvd, den er veldig drøy åså, men litt dyr. Den serien er fantastisk. 

Garnier sin "avocado oil and shea butter" er en billig og super nr to, begge pleier jeg kjøpe på Lyko eller Nordic feel. Helt klare favoritter, jeg har langt og litt tørt hår som krever litt ekstra kjærlighet iblant 😄 

Begge merkene holder seg unna dyretesting og Maria Nila sin er vegansk. 

Denne er jeg kjempefornøyd med! De har den på Normal til en billig penge. Jeg har veldig langt og tykt hår, så det går med ganske mye produkter når jeg bruker noe, så veldig greit at den da er rimelig.. 

Eneste er at dusjen blir livsfarlig etterpå, blir jo så forjævlig glatt på gulvet 😛 

Anonymkode: ed963...447

Gjest StellaNova
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.4.2022 den 8.40):

Denne er jeg kjempefornøyd med! De har den på Normal til en billig penge. Jeg har veldig langt og tykt hår, så det går med ganske mye produkter når jeg bruker noe, så veldig greit at den da er rimelig.. 

Eneste er at dusjen blir livsfarlig etterpå, blir jo så forjævlig glatt på gulvet 😛 

Anonymkode: ed963...447

Haha 😄 Ja det er sant! Verdt risken da ;) 

AnonymBruker
Skrevet

K-18 

Den er helt fantastisk!

Anonymkode: cb02e...068

Skrevet

Olaplex no 3. 

..men jeg har ikke prøvd K-18, da. Mulig den er bedre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.4.2022 den 11.22):

Olaplex Hair Perfector No. 3 er den beste til mitt hår

Anonymkode: 46693...bf9

Samme her. Men en gang hadde jeg den for lenge i håret, og da ble det tungt og flatt. Nå har jeg kjøpt sjampo og balsam i samme serie. Jeg har langt tykt hår, med bølger. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.4.2022 den 12.21):

Briogeo sin «Don’t Despair, Repair!» maske💕 

Anonymkode: c161a...d1b

Liker også denne, men syns masker i boks er så upraktiske og store.  Kan de ikke heller være på tube.  Bruker også olaplex nr 3 og 6.  Usikker på virkning, har brukt de i 6 mnd men vet ikke om jeg ser noe forskjell på håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...