AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #21 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bare si at kjemien ikke stemte helt. Jeg ville ikke ha sagt at du ikke likte utseendet hans, det hadde ikke jeg likt å høre. Anonymkode: 8526f...9e8 Ja for han er pen, men hudfargen, øyebryn, formen det er ikke min smak av menn. Og aldri vært Anonymkode: aec55...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #22 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja for han er pen, men hudfargen, øyebryn, formen det er ikke min smak av menn. Og aldri vært Anonymkode: aec55...0c6 Og det er jo helt i orden det, det er en ærlig sak. Men ville ikke sagt det, trenger ikke gi ham noen komplekser selv om han ikke er din smak Jeg møtte også en jeg synes var kjemperar for noen uker siden, og jeg var overhodet ikke tiltrukket. Men jeg sa jo ikke det, jeg sa bare kjemien ikke var helt der, og ønsket ham lykke til videre Anonymkode: 8526f...9e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #23 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og det er jo helt i orden det, det er en ærlig sak. Men ville ikke sagt det, trenger ikke gi ham noen komplekser selv om han ikke er din smak Jeg møtte også en jeg synes var kjemperar for noen uker siden, og jeg var overhodet ikke tiltrukket. Men jeg sa jo ikke det, jeg sa bare kjemien ikke var helt der, og ønsket ham lykke til videre Anonymkode: 8526f...9e8 Hmm. Men var det på grunn av utseendet eller hvordan? Anonymkode: aec55...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #24 Del Skrevet 11. april 2022 Feil hudfarge og feil form på øyenbryn?? 😂😂😂 Og hvorfor spør en om hvor mange sexpartner en ukjent person har hatt? Du får vel si det til han: «beklager, du har hatt for mange sexpartnere og så er hudfargen og øyebrynene dine feil» Anonymkode: 9ef8d...de7 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guppy88 Skrevet 11. april 2022 #25 Del Skrevet 11. april 2022 Beauty fades, stupid is forever. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 11. april 2022 #26 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så jeg snakka med en mann på 25 på en datingsapp. Selv er jeg 22. Vi hadde en fin god seriøs tone, helt til han viste bildet av seg etter 2 dager. han så ut som en voksen mann på 30 for meg. Noe som gjorde meg redd for p møte han. jeg sa selv til han jeg ville komme over og smake middagen hans. Men det var før jeg så fjeset. hva tenker dere? Vil bare blokkere han enn å forklare jeg ikke likte fjeset? han var altså ikke stygg, men ikke min smak på utseendet. Samtidig som han så eldre ut noe som gir avsmak… Anonymkode: aec55...0c6 Nei altså dprlug magefølelse er dårlig magefølelse. Jeg og har fått dårlige vibber av å ha sett bilde av noen selv om de ikke var stygge så var det et eller annet som fikk meg til å skygge banen noen ganger. Dropp daten. Bare si du har blitt syk og så følger du ikke opp mer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 11. april 2022 #27 Del Skrevet 11. april 2022 Anbefaler deg å droppe dating. Gå hjem til mamma og pappa og be de anbefale en passende mann å date for deg 😂🤣 og ja det er forbanna seriøst ment! Er for sånne naut som deg arrangert ekteskap i Norge ikke burde vært avskaffet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epictetus Skrevet 11. april 2022 #28 Del Skrevet 11. april 2022 Det er helt OK å ha preferanser. Det er faktisk veldig viktig å velge bort mennesker når man dater. Det er det det handler om. Og selv om moderne tider forhelliger det å se bort fra utseende, størrelse, farge, osv når man velger partner så er det grunnleggende å ha utseendepreferanser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #29 Del Skrevet 11. april 2022 At utseende er viktig for deg er helt greit, og det synes jeg du skal ta hensyn til. Det er ditt liv, og du skal ikke date menn for å være "grei". Men når utseendet betyr så mye for deg, så bør du velge dating-platformer hvor du ser bilder før du tar kontakt med mennene. På den måten slipper du å komme opp i slike pinlige situasjoner. Nå bør du finne på en unnskyldning, at du ikke er interessert likevel, og takker for praten, etc og ønsker han lykke til videre. Så slipper du å kaste bort mer av tiden hans med å prøve, og så ender det opp med at du dumper han om 5 måneder likevel fordi du ikke takler øyebrynene hans eller noe. Anonymkode: 96915...39d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #30 Del Skrevet 11. april 2022 Kan du ikke legge ut bilde her så kan vi avgjøre om han er pen eller ikke? Anonymkode: fd5b5...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #31 Del Skrevet 11. april 2022 Er det ekte kjærlighet ville du ikke brydd deg om utseende er nå min mening. Hva kjenner du inni deg i følelsene dine? Stemmer kjemien overens me dere eller er det kun utseende det er et hakk på? Utseende kan alltid endres på. En kan se både yngre og eldre ut avhengig av hvilke klær og frisyre. Anonymkode: 03588...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 11. april 2022 #32 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det ekte kjærlighet ville du ikke brydd deg om utseende er nå min mening. Hva kjenner du inni deg i følelsene dine? Stemmer kjemien overens me dere eller er det kun utseende det er et hakk på? Utseende kan alltid endres på. En kan se både yngre og eldre ut avhengig av hvilke klær og frisyre. Anonymkode: 03588...74f kan være han ser skummel og creepy ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #33 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hmm. Men var det på grunn av utseendet eller hvordan? Anonymkode: aec55...0c6 Ja, litt utseende og litt merkelig oppførsel Anonymkode: 8526f...9e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #34 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det ekte kjærlighet ville du ikke brydd deg om utseende er nå min mening. Hva kjenner du inni deg i følelsene dine? Stemmer kjemien overens me dere eller er det kun utseende det er et hakk på? Utseende kan alltid endres på. En kan se både yngre og eldre ut avhengig av hvilke klær og frisyre. Anonymkode: 03588...74f Det høres veldig fint ut, men det funker ikke sånn. De fleste trenger en fysisk tiltrekning, og da er det ofte sånn at dersom utseendet er veldig feil så blir det vanskelig å få videre følelser. Anonymkode: 8526f...9e8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #35 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det høres veldig fint ut, men det funker ikke sånn. De fleste trenger en fysisk tiltrekning, og da er det ofte sånn at dersom utseendet er veldig feil så blir det vanskelig å få videre følelser. Anonymkode: 8526f...9e8 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, litt utseende og litt merkelig oppførsel Anonymkode: 8526f...9e8 Maleficenta skrev (9 minutter siden): kan være han ser skummel og creepy ut AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Feil hudfarge og feil form på øyenbryn?? 😂😂😂 Og hvorfor spør en om hvor mange sexpartner en ukjent person har hatt? Du får vel si det til han: «beklager, du har hatt for mange sexpartnere og så er hudfargen og øyebrynene dine feil» Anonymkode: 9ef8d...de7 Maleficenta skrev (19 minutter siden): Nei altså dprlug magefølelse er dårlig magefølelse. Jeg og har fått dårlige vibber av å ha sett bilde av noen selv om de ikke var stygge så var det et eller annet som fikk meg til å skygge banen noen ganger. Dropp daten. Bare si du har blitt syk og så følger du ikke opp mer AnonymBruker skrev (12 minutter siden): At utseende er viktig for deg er helt greit, og det synes jeg du skal ta hensyn til. Det er ditt liv, og du skal ikke date menn for å være "grei". Men når utseendet betyr så mye for deg, så bør du velge dating-platformer hvor du ser bilder før du tar kontakt med mennene. På den måten slipper du å komme opp i slike pinlige situasjoner. Nå bør du finne på en unnskyldning, at du ikke er interessert likevel, og takker for praten, etc og ønsker han lykke til videre. Så slipper du å kaste bort mer av tiden hans med å prøve, og så ender det opp med at du dumper han om 5 måneder likevel fordi du ikke takler øyebrynene hans eller noe. Anonymkode: 96915...39d dette må høres helt sykt ut. Men kroppen hans er heller ikke fin. jeg vil ha en mann med muskler, trent fin kropp og pen fjes. og jeg vet ikke om jeg selv ikke innrømmer. Men jeg tror jeg bare vil kose med en mann som i senga. Snakke søte ting bli kjent. Uten at jeg vil noe super seriøst. fordi for et seriøs forhold har jeg mange krav. jeg føler meg litt horete som tenker sånn. Men jeg vil bare møte en mann alene som er pen, deilig kropp og som jeg har kjemi med til en viss grad. (Jeg snakker allerede med 2 sånne). Vil ikke ha sex med dem, men bare se på tv, spise noe godt sammen, sitte på fanget til mannen, gi han kyss, masete håret hans, massere kroppen hans. Og få klem og kyss på nakken, mage tilbake. Kanskje ligge i undertøy og bare ta på hverandre og se i øyner…. Mmh ja jeg vil ha noe seriøst å, men jeg føler akkuratt nå vil jeg bare ha det gøy? Bryr meg ikke om mannen er husbandmaterial fordi jeg bare vil ha det gøy..? Anonymkode: aec55...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #36 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): dette må høres helt sykt ut. Men kroppen hans er heller ikke fin. jeg vil ha en mann med muskler, trent fin kropp og pen fjes. og jeg vet ikke om jeg selv ikke innrømmer. Men jeg tror jeg bare vil kose med en mann som i senga. Snakke søte ting bli kjent. Uten at jeg vil noe super seriøst. fordi for et seriøs forhold har jeg mange krav. jeg føler meg litt horete som tenker sånn. Men jeg vil bare møte en mann alene som er pen, deilig kropp og som jeg har kjemi med til en viss grad. (Jeg snakker allerede med 2 sånne). Vil ikke ha sex med dem, men bare se på tv, spise noe godt sammen, sitte på fanget til mannen, gi han kyss, masete håret hans, massere kroppen hans. Og få klem og kyss på nakken, mage tilbake. Kanskje ligge i undertøy og bare ta på hverandre og se i øyner…. Mmh ja jeg vil ha noe seriøst å, men jeg føler akkuratt nå vil jeg bare ha det gøy? Bryr meg ikke om mannen er husbandmaterial fordi jeg bare vil ha det gøy..? Anonymkode: aec55...0c6 Du vil bare se tv, spise, massere og kanskje bare ligge i undertøyet? Good luck til deg, for den fyren må du lete lenge etter som i tillegg har trent fin kropp, muskler og har det perfekte ansiktet. Anonymkode: 9ef8d...de7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #37 Del Skrevet 11. april 2022 Du får si du ikke liker folk som har ligget med noen da 🤷♀️ Anonymkode: 78e25...7fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #38 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du vil bare se tv, spise, massere og kanskje bare ligge i undertøyet? Good luck til deg, for den fyren må du lete lenge etter som i tillegg har trent fin kropp, muskler og har det perfekte ansiktet. Anonymkode: 9ef8d...de7 Har allerede funnet 2 sånne😅 Anonymkode: aec55...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #39 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du får si du ikke liker folk som har ligget med noen da 🤷♀️ Anonymkode: 78e25...7fe Ja. Jeg har ikke noe imot 1 sexpartner. Men helts uten Anonymkode: aec55...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #40 Del Skrevet 11. april 2022 You go, girl! Still krav! Den beste sexen er med pene menn med vakre ansikter og flotte, velproposjonerte kropper, for da får man DET kicket av å ha noe vakkert å se på!!! Ikke velg menn du ikke liker ansiktet på, kan love deg at du kommer til å angre! Vær kresen, så får du en god totalopplevelse. Anonymkode: ab838...47f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå