Gå til innhold

Hva er den eldste du kunne giftet/vært forhold med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 21 (blir 22 i slutten av året) og fant en mann på 27 attraktiv. Han ble 27 på mandag :)  så han var 26 da jeg ble kjent

jeg ville helts finne en som var maks 24. men å velge alt er ikke lett i en mann.

hva syntes dere?  Hva er den eldste alderen dere kunne gått for?

Anonymkode: 06444...35f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hadde ikke plaget meg overhode. Det er ingen forskjell å snakke om tenker jeg. Kos deg med ham, om det er det du føler for 😊

Selv må jeg tenke meg godt om hvis det skal være mer enn ti år opp. Under det har jeg få betenkeligheter. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 26 år og har absolutt ingenting imot hvis min fremtidige mann er for eksempel 35 år. Hvis det begynner å gå over 10 år eldre, så er det en no-go for meg.. 

I ditt tilfelle er det ingenting å bekymre seg for, så lenge han oppfører seg og behandler deg bra. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var 8 år mellom meg og ekssamboer og nå 6 år mellom meg og ektefellen. Jeg har alltid passet bedre med de som er litt eldre. Var « sammen» med en som var 25 år eldre en periode og vi hadde det veldig fint men jeg hadde aldri giftet meg med han. Det var 13 år mellom mor og far og jeg så at aldersforskjellen ble veldig stor når de ble eldre. Mamma lever livet nå og pappa er død for lengst. 

Men jeg tenker at alt har å gjøre med enkeltpersoner, hvordan man passer sammen, felles interesser og MÅL med livet. At man vil det samme. I tjueårene så skjer det mye når man finner ut hvem man er som individ og det roer seg ned litt når man blir 30. Det kan være at dere  passer kjempebra nå men om 10 år så vil dere forskjellig, men så kan det jo også være uansett alder. 

For min egen del tenker jeg 8-10 år forskjell der mannen er eldst. 2 år der han er yngst. 

Anonymkode: 8bad5...209

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

No er jeg 37, og 50 hadde vært helt greit.  Men jeg liker gjerne at menn er 10+ Eldre en meg. 

Anonymkode: 1ceb4...321

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror vel kanskje hvor dere er i livet er viktigere enn alder. 

Om dere studerer  jobber, skift, turnus, bosted, barn, exer, ufør, pensjonist, osv.

Alderen deres er ikke veldig forskjellig og vil jevne seg ut med årene.

Dere behøver jo ikke gifte dere med en gang heller selvom det er helt lov.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Den aldersforskjellen er ikke noe å tenke over. Da er det som brukeren over sier, mye viktigere å tenke over hvor dere er i livet. Det er vanskelig å være i et forhold med noen som er på et helt annet sted i livet enn deg selv.

Jeg synes det begynner å bli stor aldersforskjell når den ene er 7-8 år eldre enn den andre. Igjen, det handler om å ha en partner som er på ca. samme sted i livet som meg, ikke bare nå og de neste par årene, men gjennom livet. 

Anonymkode: 8afbf...a1c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dater ikke jenter over 28. Så det er det eldste. 

Anonymkode: 2e47b...b10

Skrevet

Min første kjæreste var 10 år eldre en meg, da var jeg 18 og han 28. Kjæresten min nå er 8 år eldre en meg. Alder har lite å si så lenge begge er voksne. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er kvinne på 45 og kan gå ned til 35 og opp til 50. Kvinner lever oftest noen år mer enn menn, så jeg synes det er noe å tenke på når jeg er så voksen som jeg er.

Anonymkode: 8f3bc...00b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at 10 år begge veier er max aldersforskjell. 

Anonymkode: 652a5...ceb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også foreldre med 12 års aldersforskjell og pga. det er det uaktuelt med mer enn 5-6 år aldersforskjell. Da mamma skulle være pensjonist, ble hun pleier for faren min. Man vet jo alert hvor frisk man er, men jeg er heller ikke interessert i å være pensjonist i mange, mange år mens mannen min jobber eller omvendt. Jeg vil nyte den tiden sammen om vi kan. 

Nå er jeg gift med en mann som er 6 år yngre enn meg, og det merker jeg er på grensen. Vi mangler noen av hverandres referanser fra barndommen. Jeg ble også tidlig voksen og bodde for meg selv fra jeg var 16,og det er rart å tenke på at da jeg var voksen, hadde min første samboer osv. var mannen min fremdeles et barn. 

Anonymkode: 93f00...019

Skrevet

Jeg er 29 og det eldste jeg kunne datet tror jeg er 35. 

Alder har ikke så mye å si så lenge man er litt på samme nivå og sted i livet 

AnonymBruker
Skrevet

20-21 åringer er i en livsfase som  ligner på tenårene som kan sjeldent deles selv med en som er 1 år eldre. det som er forvirrende i den alderen er at man prøver å holde koken fra tenårene uten at ting sitter helt på plass. siden når man går ut nav videregående så er man omringet av mange forskjellige aldre, enten det er i jobb eller i høyere utdanning og ting kan bli ubehagelig i den perioden før man venner seg til det. 

spør du meg så synes jeg du burde holde deg til alderen i den lille tiden du har igjen som 21 åring og når du bli 22 så prøv å date noen som kun er 1 år eldre, når du først skal prøve deg på noen som er tre år eldre så vent til du er 23.

Anonymkode: 127b8...39c

AnonymBruker
Skrevet

Ett ar eldre partner

Anonymkode: 35fc3...a0a

AnonymBruker
Skrevet

Toppen 12 års alder forskjell oppover

Anonymkode: ffa2c...191

AnonymBruker
Skrevet

Menneske, helst av den kvinnlige varianten.

Anonymkode: bb1bc...e4f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Uaktuelt med noen eldre enn meg selv. Er noe annet for sex.

Endret av Anonymburker
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 38. Liker eldre menn,så kunne fint gått opp endel år. Hadde aldri gått nedover i alder. 

Anonymkode: a32d7...763

Skrevet

45 er nok det eldste jeg kunne gått for.

Er selv 38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...