AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #1 Skrevet 11. april 2022 Bacheloroppgaven teller 15 stp i mitt studie og skal ha et omfang på ca 15 000 ord. Vi har fått info og jeg har fått veileder og vi startet arbeidet i januar-februar, hvor jeg leverte prosjektskisse 1 og 2 og fikk dem godkjent. Jeg la opp deretter en plan sammen med veilederen og vi jobbet med tema og problemstilling, teori analyse og metode. Jeg er også i intervju prosessen med å samle data (kvalitativ tilnærming) og fikk gjennomført et intervju og skal gjennomføre ca 2 til, de går relativt raskt for jeg tenker å gjennomføre dem digitalt eller veda telefon. Ved siden av bachelor arbeidet har vi et emne tilsvarene 7,5 stp, denne skal vi ha eksamen i om ca 1 uke. Jeg kontet også et emne i slutten av februar + var også covid syk fra 09.mars til 20 mars. Veilederen min er klar over hvor langt jeg har kommet og hit til, har hun ikke sagt noe så lenge jeg følger planen vi lagde sammen. Men jeg er allikevel litt bekymret om skrivingen, i med at jeg startet med å skrive ca 2 dager siden og har igjen 52 dager til å levere. Er dette vanlig følelse? Noen som kan dele sin erfaring? Vil du si at jeg ligger dårlig an? Skal levere 02.06.22 og har orden på oppgave strukturen og materiellet. Anonymkode: 1663e...3c5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #2 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bacheloroppgaven teller 15 stp i mitt studie og skal ha et omfang på ca 15 000 ord. Vi har fått info og jeg har fått veileder og vi startet arbeidet i januar-februar, hvor jeg leverte prosjektskisse 1 og 2 og fikk dem godkjent. Jeg la opp deretter en plan sammen med veilederen og vi jobbet med tema og problemstilling, teori analyse og metode. Jeg er også i intervju prosessen med å samle data (kvalitativ tilnærming) og fikk gjennomført et intervju og skal gjennomføre ca 2 til, de går relativt raskt for jeg tenker å gjennomføre dem digitalt eller veda telefon. Ved siden av bachelor arbeidet har vi et emne tilsvarene 7,5 stp, denne skal vi ha eksamen i om ca 1 uke. Jeg kontet også et emne i slutten av februar + var også covid syk fra 09.mars til 20 mars. Veilederen min er klar over hvor langt jeg har kommet og hit til, har hun ikke sagt noe så lenge jeg følger planen vi lagde sammen. Men jeg er allikevel litt bekymret om skrivingen, i med at jeg startet med å skrive ca 2 dager siden og har igjen 52 dager til å levere. Er dette vanlig følelse? Noen som kan dele sin erfaring? Vil du si at jeg ligger dårlig an? Skal levere 02.06.22 og har orden på oppgave strukturen og materiellet. Anonymkode: 1663e...3c5 Omfang mellom 12 000 - 15 000 Anonymkode: 1663e...3c5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #3 Skrevet 11. april 2022 Nå vet ikke jeg hvor effektiv du er når du først begynner å skrive, men jeg hadde ikke stresset hvis jeg var deg. Det høres ut som at du er godt i gang. Jeg er selv i lignende situasjon, bare at jeg har valgt internship og skal skrive rapport for denne og ikke selve bachelor oppgaven. Har en eksamen om en måned og rapporten som skal leveres om 5 uker. Og jeg har ikke engang begynt. Men jeg er sånn som er veldig effektiv når jeg først begynner så stresser ikke med det. Når du er ferdig med eksamen så får du over en måned hvor du kan konsentrere deg om oppgaven. Masse lykke til! Anonymkode: 7aead...52f
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #4 Skrevet 11. april 2022 Til sammenligning har jeg nettopp endret hele problemstillingen min og må mer eller mindre starte helt på nytt. Jeg skal levere bachelor om ca 40 dager, og stresser egentlig ikke (enda). Anonymkode: 2533e...abe 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #5 Skrevet 11. april 2022 Jeg må levere 5000 ord om 1 uke. Jeg stresser ikke 😁 Anonymkode: 3f99e...cd0
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #6 Skrevet 11. april 2022 Dette går bra! Du må bare belage deg på å sette deg ned og skrive disiplinert i timesvis i en periode. Men det fikser du! Du må bare få unngjort de intervjuene og den eksamenen, så er du klar Jeg skrev en prosjektoppgave på 12 000 ord i løpet av en påskeferie. Da var jeg riktignok godt forberedt og hadde tenkt mye på hvordan oppgaven ville se ut. Men selve skrivingen tok bare en uke. Fikk A på oppgaven. Anonymkode: faec8...8ed
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #7 Skrevet 11. april 2022 Jeg skrev sikkert halve teksten i masteroppgaven i løpet av de siste 2-3 ukene. Man klarer ofte å skrive ganske mye når man må Det hjelper også å ha jobbet mye med stoffet, da kommer ofte ordene lettere. Har du startet med å sette opp strukturen i dokumentet? Skjelettet i oppgaven? Anonymkode: 64421...d39 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #8 Skrevet 11. april 2022 Jeg skrev bacheloroppgaven på under en uke og fikk A, du har jo halvannen måned på deg, ingen grunn til å stresse. Anonymkode: 9f715...ac9
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #9 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skrev sikkert halve teksten i masteroppgaven i løpet av de siste 2-3 ukene. Man klarer ofte å skrive ganske mye når man må Det hjelper også å ha jobbet mye med stoffet, da kommer ofte ordene lettere. Har du startet med å sette opp strukturen i dokumentet? Skjelettet i oppgaven? Anonymkode: 64421...d39 Yes. Den er på plass. Anonymkode: 1663e...3c5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #10 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skrev bacheloroppgaven på under en uke og fikk A, du har jo halvannen måned på deg, ingen grunn til å stresse. Anonymkode: 9f715...ac9 Hvor stort omfang var det snakk om? Anonymkode: 1663e...3c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå