Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har desverre 2 små barn med denne mannen. Det er ingenting som hjelper, han skal straffe meg med det han kan og som alltid skal han bestemme alt. Han lager seg historier i hode sitt, lyger om meg og det virker som han ikke er helt frisk hele fyren. Jeg har prøvt å snakke med faren, men han ønsker ikke være i mellom oss som han sa. I går var han innom æ røsket med seg internet boksen pga jeg ikke skal få ha nett, han tok ogsæ barnesetene 4 stk pga de hadde han  betalt, så jeg har nå ingen🤯 Han driver å tar lydopptak av meg når han prøver å provosere meg i en samtale. Jeg har sagt tydelig i fra om at jeg ønsker kun skriftlig kommunikasjon med han!

Vi skal ha fotograf av huset i dag og an hadde en liste over ting som han skulle fikse, men det boikottet han. Han skyller meg masse penger å nå nekter han på en del av de, han er jo stokk idiot. Hvordan skal jeg forholde meg til denne mannen?

Anonymkode: 92901...1fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skaff deg advokat og la vedkommende ta all dialog.

Anonymkode: 2a3e0...619

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skaff deg advokat og la vedkommende ta all dialog.

Anonymkode: 2a3e0...619

Jeg har advokat, men de har ikke tid til sånn oppfølging🥲

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har advokat, men de har ikke tid til sånn oppfølging🥲

Da finner du noen andre, noen skal faktisk hjelpe deg her. Mannen virker å være truendes med muligens farlig fremtidig oppførsel. Stå på ditt og ikke gi opp før du finner noen som er ved din side og som kan ta all kommunikasjonen, for det er faktisk det en advokat er til. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skaff deg hytte-internett.

Og advokat. 

Anonymkode: 821d7...da3

AnonymBruker
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (33 minutter siden):

Da finner du noen andre, noen skal faktisk hjelpe deg her. Mannen virker å være truendes med muligens farlig fremtidig oppførsel. Stå på ditt og ikke gi opp før du finner noen som er ved din side og som kan ta all kommunikasjonen, for det er faktisk det en advokat er til. 

Takk for tips. Jeg får prøve få kontakt med advokaten min.

AnonymBruker
Skrevet

Her var det masse som ikke stemte. 

Hvis internettet står på han, og det er han som har kjøpt routeren eller modemet så forventer du vel ikke at han fortsatt skal betale for dette hvis han har flyttet ut. 

Han står selvfølgelig fritt til å sette på lydopptak av samtalen mellom dere. Det må det være en årsak til at han må sikre seg bevis? 

Hva har hans far med deres brudd å gjøre? Det er manipulativt å høste sympati hos familien til de man skiller seg fra. Sier en hel del den personen som gjør slikt. 

Barnesetene er barnas seter, så de burde følge barna. 

Anonymkode: f1864...ff4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ring politiet og forklar at du har en totalt gal eks som har tatt barnesetene til bilen, og hør om de kan hjelpe deg med å få dem tilbake. 

Anonymkode: dfc85...6b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis internettet står på han, og det er han som har kjøpt routeren eller modemet så forventer du vel ikke at han fortsatt skal betale for dette hvis han har flyttet ut. 

Han står selvfølgelig fritt til å sette på lydopptak av samtalen mellom dere. Det må det være en årsak til at han må sikre seg bevis? 

Hva har hans far med deres brudd å gjøre? Det er manipulativt å høste sympati hos familien til de man skiller seg fra. Sier en hel del den personen som gjør slikt. 

Han selv ringte min far å min vennine for en stund siden. Hvem skal få han til å tenke på barna da.. Han tok alle 4 barnesetene pga han har kjøpt de å kun for å straffe meg. Vi har fortsatt felles hus!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han er helt paraonid og trurer å ta fra meg barna! Han prater også rundt økonnomi, jeg ønsker kun skriftlig kommunikasjon noe han ikke tåler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...