AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #1 Skrevet 11. april 2022 Luer på om jeg er betatt...forelsket...eller noe i den dur. Er så lenge siden jeg var det at jeg knapt aner følelsen. Det kribler i magen konstant. Jeg lukker øynene, og så er jeg der hos han. Jeg smiler og det føles ut som jeg foesvinner fra denne verden når jeg tenker på det. Jeg blir smånervøs og stivner litt til når jeg er med han. Litt selvbevisst. Egentlig skravlet og morsom, men jeg blir litt annerledes med han. Redd det betyr at han ikke får ut det riktige meg/det beste av meg... Jeg små-titter etter han overalt om jeg er noe sted. Bare varme gode følelser, ønsker han alt godt og vil han skal ha det bra. Han liker meg tilbake, men det er jo alltid den lille usikkerheten og spenningen der. Vi har møttes i noen måneder nå. Anonymkode: e336a...963
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #3 Skrevet 11. april 2022 Høres forelsket ut, kos deg 😍 Anonymkode: 383d4...c13
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #4 Skrevet 11. april 2022 Betatt ihvertfall Anonymkode: 4070c...85d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå