Gå til innhold

Hvilket tørrfôr liker hunden din best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har over en lang periode prøvd: Nutrima, royal canin, barking heds, orijen, Acana, vigor & Sage, pro plan og alpha spirit. 
Hundene liker ingen av dem. Alpha spirit går en periode, men så nekter de å spise. Jeg vet at det ikke er farlig at hunder ikke spiser på en stund, men den ene er en valp på få måneder og burde ikke gå lenge uten mat. Har prøvd å blande ut med vom, men da blir de dårlige i magen. 

hvilket tørrfôr liker DIN hund best, og som det fungerer bra på? Ingen allergier eller lignende her. 

Anonymkode: 98fd3...377

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine liker best RC og Eukanuba, men her går alt i grisen som det heter. 

Bruker kun tørrfor som "fibertilskudd" da de får 90 % av maten sin som råfor slik som Vom & Hundemat. 

AnonymBruker
Skrevet

Orijen, men hundene foretrekker vom & hundemat.

Anonymkode: 74fe7...542

• Liker 2
Skrevet

Jeg gir i hovedsak vom puppy til min, men han får litt tørrfôr i tillegg. Han liker mye, men nå går det i Carnivore Salmon and turkey.

AnonymBruker
Skrevet

Fôrer 50/50 med Farmina tørrfôr og VOM/Mush. 

Har en hund som er spiser alt den kommer over, så har derfor valgt et tørrfôr med lavt innhold av karbo og dårlige fyllmasse-ingredienser. 

Om en hund spiser tørrfôret sitt eller ikke, er ikke en god indikasjon på om fôret er bra eller ikke.. 

Anonymkode: d2385...da2

AnonymBruker
Skrevet

Hills og vom

Anonymkode: bd38f...6c2

AnonymBruker
Skrevet

Har en sær hund, og hun spiser kun acana lam, orijen tundra og farmina lam og blåbær. 

Må veksle litt inninellom, og bruker det i tillegg til vom active som er det eneste hun spiser jevnt over. 

Anonymkode: 51aa4...582

Skrevet

Min liker best Natural greatness. Vom vil han ikke ha. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...