OppNed Skrevet 16. oktober 2002 #1 Del Skrevet 16. oktober 2002 Er du her da, tøbba? Så fint å lese innlegg av deg igjen. Ville bare si hei. Husker deg så godt fra det gamle forumet hvor du gjorde et sterkt inntrykk. Masse varme tanker fra Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøbba Skrevet 16. oktober 2002 #2 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei Maiken Det er koselig å "bli sett" ov deg (og av Hege :D ). Koselig å være litt her igjen. Jeg har ikke registerert meg i det nye forumet. Vil ikke helt. Hverdagen er så vanvittig travel for tiden. Men det er ting som ikke er fordøyd og det slår meg helt ut av og til. Ikke så ofte som før. Så prøver jeg å fordøye her, men jeg vet ikke om det hjelper. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 16. oktober 2002 #3 Del Skrevet 16. oktober 2002 Husker deg, jeg også, Tøbba. Har sett navnet ditt etpar steder i det nye forumet; koselig! Håper du får orden på fordøyelsen Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. oktober 2002 #4 Del Skrevet 16. oktober 2002 Kjempeklem til Tøbba!!! Koselig å se deg her (også) igjen. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 16. oktober 2002 #5 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei-hei, tøbba! Så du er her ennå, du og? Det er bra! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 16. oktober 2002 #6 Del Skrevet 16. oktober 2002 Stor klem fra meg også, tøbba! Koselig å se deg igjen :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 17. oktober 2002 #7 Del Skrevet 17. oktober 2002 Klem til Tøbba Hvordan går det med deg Tøbba? Er du kommet over støyten fra sist? Det er vel snart to år siden vi "møttes"? Har tenkt på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 17. oktober 2002 #8 Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg har også tenket på deg, Tøbba. Håper du har dte bra, godt å se deg igjen.....*klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klara Skrevet 17. oktober 2002 #9 Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg også vil si HEIA TØBBA Håper du har det bra :D klem, klara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøbba Skrevet 17. oktober 2002 #10 Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg har det veldig bra Klara. Har deppa bitte litt et par dager. Så kommer jeg hit og får masse klemmer fra alle dere. Så heldig jeg er ! KJEMPEGODT !!!! Klem tilbake til dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. oktober 2002 #11 Del Skrevet 26. oktober 2002 Hvem er Tøbba? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 27. oktober 2002 Tøbba er en kjent og kjær bruker av det gamle forumet. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå