AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #21 Skrevet 11. april 2022 Eh, det er jo en grunn til at det er mange krav til de som skal bli fosterforeldre. Man burde ha de samme tingene på plass selv om man lager barnet selv. Anonymkode: c121f...420 6
Gjest Kutta Skrevet 11. april 2022 #22 Skrevet 11. april 2022 5 minutter siden, Maleficenta said: skal hun risikere å få kjønnssykdommer og dritt i prosessen? Og tenk nå på den stakkars mannen da som blir lurt på den måten. Utrolig elendig råd For å ikke tenke på den stakkars ungen...herregud, folk er så desperate og tenker bare MEG MEG MEG, uten å bry seg en dritt om den ungen de faktisk har tenkt å skaffe seg
Gjest Kutta Skrevet 11. april 2022 #23 Skrevet 11. april 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Hva med å prøve å finne et homofilt par eller en homofil mann som du kan dele et barn med? Eller bli besøkshjem eller fosterhjem? Evt få deg en hund som du kan gi den omsorgen til? Anonymkode: e99ed...9aa "Dele" et barn? Det er ingen bil eller feriebolig, herregud
Maleficenta Skrevet 11. april 2022 #24 Skrevet 11. april 2022 Kutta skrev (1 minutt siden): For å ikke tenke på den stakkars ungen...herregud, folk er så desperate og tenker bare MEG MEG MEG, uten å bry seg en dritt om den ungen de faktisk har tenkt å skaffe seg ja det og
Maleficenta Skrevet 11. april 2022 #25 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): det er jo enorme krav til fosterforeldre , så det legger jeg på hylla ts Anonymkode: 789bf...870 men tror du ikke du kan oppfylle kravene da? 2
Gjest ABM Skrevet 11. april 2022 #26 Skrevet 11. april 2022 Maleficenta skrev (8 minutter siden): skal hun risikere å få kjønnssykdommer og dritt i prosessen? Og tenk nå på den stakkars mannen da som blir lurt på den måten. Utrolig elendig råd I krig og kjærlighet ( til sitt ufødte barn) er alt tillatt vettu...synes det er et knakende godt råd jeg ...
Maleficenta Skrevet 11. april 2022 #27 Skrevet 11. april 2022 ABM skrev (Akkurat nå): I krig og kjærlighet ( til sitt ufødte barn) er alt tillatt vettu...synes det er et knakende godt råd jeg ... får hun hiv kan hun og smitte babyen
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #28 Skrevet 11. april 2022 23 minutter siden, AnonymBruker said: det er jo enorme krav til fosterforeldre , så det legger jeg på hylla ts Anonymkode: 789bf...870 Det er jo gode grunner til det da. Grunnen til at det ikke er tilsvarende krav til biologiske foreldre er først og fremst at det ville vært enormt upraktisk å gjennomføre. Anonymkode: a7a23...906 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #29 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg ville dratt til Danmark. Punktum. Anonymkode: a1bec...225 Jeg også. Hvis du vil ha barn, så gjør du det. Å satse på en tilfeldig fyr på byen, uten å informere ham/lyve til ham, er ikke greit, og kan backfire på mange måter. Anonymkode: 95812...db1 2
Gjest ABM Skrevet 11. april 2022 #30 Skrevet 11. april 2022 Maleficenta skrev (1 minutt siden): får hun hiv kan hun og smitte babyen Mye bedre å risikere hiv enn å dø barnløs hvis hun ønsker barn.. Naturen siler ut overtenkere som sitter hjemme og kniper igjen..Vil dere ha barn slutt å overtenke og begynn å pule!
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #31 Skrevet 11. april 2022 Ts, ikke bry deg om det hysteriske "mammapolitiet" her inne. Som mener du må ikke være over 40 år, ha egen bolig, fast partner, utdannelse, ingen sykdom etc. En lang smørbrødliste av krav til å bli mamma. Millioner av andre mødre rundt i verden oppfyller ingen av disse kriteriene og barna deres klarer fint å vokse opp til normale mennesker. Alt du trenger er at du er en mor med masse kjærlighet. Ikke hør på hylekoret her. Vil du ha barn så får du barn. Ikke noe rakettforskning dette. Anonymkode: 67f00...c6c 10 1
Maleficenta Skrevet 11. april 2022 #32 Skrevet 11. april 2022 ABM skrev (4 minutter siden): Mye bedre å risikere hiv enn å dø barnløs hvis hun ønsker barn.. eh nei. 4
Gjest Bullabu Skrevet 11. april 2022 #33 Skrevet 11. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tiden går og jeg blir 39 om noen mnd . Har ingen barn. Det er veldig slitsomt å gå rundt å tenke på dette hele tiden, ofte hele dagen. Når jeg var ung så handlet alt om og ikke bli gravid. For det var noe man skulle bli "senere" men ikke nå. Måtte alltid passe seg og p piller og p sprøyte var obligatorisk. Hvor finnes disse menna som er gira på barn ? for jeg har ikke møtt en eneste en . Jeg tok ferlitets test da jeg var 31 år gammel. Legen sa jeg var frisk og at jeg ville få barn til rundt 40. Den mannen jeg da liksom skulle få barn med var steril, så ivf var metoden. Men det ble aldri noe av . Like så greit. Kastet bort mye tid der . Da jeg var 36 møtte jeg en barnløs mann og tenkte at kanskje nå ordner det seg. Han er 5 år eldre enn meg og har kommet fram til at han er for gammel for barn nå ( han er 44 ) at han har en 5 år yngre partner betyr visst ikke noe. Orker uansett ikke mer av denne mannen, da vi har ingenting til felles så har gjort det slutt. Så da er jeg 39 år og singel da og skjønner jo at løpet er kjørt. Jeg rekker ikke å møte noen nå. Danmark er helt uaktuelt for meg . Jeg kjenner også at jeg kunne tenke meg barn- men har ikke lyst på mann. Føler meg ferdig med det. Det er ikke så spennende. Jeg liker å bo for meg selv . gruer meg til neste eggløsning fordi da får jeg et ekstremt behov for å bli befuktet og blir veldig deprimert når det ikke skjer . Kjenner at jeg blir grepet av en slags panikk følelse. At jeg faktisk aldri fikk egne barn. Det gjør meg trist. Men jeg er også litt redd for å bli gravid. tenk om barnet har downs og jeg må igjennom abort. Tenk om jeg mister retten til omsorg . tenker om faren til barnet går til rettsak for å få omsorgen om jeg gjør det slutt. kanskje greit og ikke sette meg i en slik situasjon. Jeg kjenner jo på et omsorgsbehov jeg ikke får dekt. Ingen å stelle for , ingen å bry meg om. det er trist. Jeg orker ikke at bare jeg og en mann skal bo sammen , det blir så kjedelig. Har prøvd det mange ganger før. Det blir så kjedelig i lengden. Men når jeg ikke skal ha barn, så orker jeg heller ikke forplikte meg til noen partner og iallefall ingen svigerfamilie ! det ser jeg bare ikke vitsen i..... Anonymkode: 789bf...870 Hør her, fikk et friskt nydelig barn da jeg var 43 år....finn en mann, få barn...men det haster nå. ..finn en snill kar.. Lykke til klem Endret 11. april 2022 av Bullabu
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #34 Skrevet 11. april 2022 ABM skrev (14 minutter siden): Mye bedre å risikere hiv enn å dø barnløs hvis hun ønsker barn.. Naturen siler ut overtenkere som sitter hjemme og kniper igjen..Vil dere ha barn slutt å overtenke og begynn å pule! Jeg har pult så mye i min ungdom ! mye mer en gjennomsnittet vil jeg tro. Men jeg var jo flink pike da vettu å satte p sprøyte. Da hjelper det ikke om du puler 5 gang om dagen for du blir jo ikke gravid uansett ! så pulte jeg en steril fyr i mange år. HUFF! Nå har jeg møtt en 44 åring som har funnet ut at han er gammel for barn. Har ikke engang vært innpå soverommet hans heller da, så denne fyren blir det vanskelig å bli gravid med . han snakker om at det snart blir matmangel på jorda, at det er krig i verden og corona. ( tenker på de barna som ble født under 2. verdenskrig ) har kvittet meg med denne gjøken av en fyr nå, hvorfor skal jeg forplikte meg til han ?! ( noe han innbiller seg at jeg skal ) Anonymkode: 789bf...870 1
Gjest ABM Skrevet 11. april 2022 #35 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har pult så mye i min ungdom ! mye mer en gjennomsnittet vil jeg tro. Men jeg var jo flink pike da vettu å satte p sprøyte. Da hjelper det ikke om du puler 5 gang om dagen for du blir jo ikke gravid uansett ! så pulte jeg en steril fyr i mange år. HUFF! Nå har jeg møtt en 44 åring som har funnet ut at han er gammel for barn. Har ikke engang vært innpå soverommet hans heller da, så denne fyren blir det vanskelig å bli gravid med . han snakker om at det snart blir matmangel på jorda, at det er krig i verden og corona. ( tenker på de barna som ble født under 2. verdenskrig ) har kvittet meg med denne gjøken av en fyr nå, hvorfor skal jeg forplikte meg til han ?! ( noe han innbiller seg at jeg skal ) Anonymkode: 789bf...870 Du skal ikke forplikte deg til han.. Hvis du skal svare meg må du lese det jeg skriver! Gi han evenukken foten langt oppi ræva og bli kvitt han! Så går du etter en mann som funker!.. Hvem som får barn med hvem er avgjørende for hvordan det går med menneskeheten...og sånn som det er nå sitter smarte kvinner hjemme og kniper mens idiotene klemmer ut barn på løpende bånd!... Alle dere med nært hardkokte egg..gå ut og ta det dere vil ha! Bare vær pinlig ærlig mot menn og tro mot dere selv så ordner det seg!
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #36 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): det er jo enorme krav til fosterforeldre , så det legger jeg på hylla ts Anonymkode: 789bf...870 Det er det da ikke? Blander du med adoptivforeldre? Kravene til fosterforeldre er stort sett at du må være oppegående, ha et greit sted og bo, forsørge deg selv og ha tid, ønske, kjærlighet og rom for et barn. Altså det samme som bør være på plass for å få et biologisk barn og. Anonymkode: ffb70...145 9
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #37 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (På 11.4.2022 den 0.44): Tiden går og jeg blir 39 om noen mnd . Har ingen barn. Det er veldig slitsomt å gå rundt å tenke på dette hele tiden, ofte hele dagen. Når jeg var ung så handlet alt om og ikke bli gravid. For det var noe man skulle bli "senere" men ikke nå. Måtte alltid passe seg og p piller og p sprøyte var obligatorisk. Hvor finnes disse menna som er gira på barn ? for jeg har ikke møtt en eneste en . Jeg tok ferlitets test da jeg var 31 år gammel. Legen sa jeg var frisk og at jeg ville få barn til rundt 40. Den mannen jeg da liksom skulle få barn med var steril, så ivf var metoden. Men det ble aldri noe av . Like så greit. Kastet bort mye tid der . Da jeg var 36 møtte jeg en barnløs mann og tenkte at kanskje nå ordner det seg. Han er 5 år eldre enn meg og har kommet fram til at han er for gammel for barn nå ( han er 44 ) at han har en 5 år yngre partner betyr visst ikke noe. Orker uansett ikke mer av denne mannen, da vi har ingenting til felles så har gjort det slutt. Så da er jeg 39 år og singel da og skjønner jo at løpet er kjørt. Jeg rekker ikke å møte noen nå. Danmark er helt uaktuelt for meg . Jeg kjenner også at jeg kunne tenke meg barn- men har ikke lyst på mann. Føler meg ferdig med det. Det er ikke så spennende. Jeg liker å bo for meg selv . gruer meg til neste eggløsning fordi da får jeg et ekstremt behov for å bli befuktet og blir veldig deprimert når det ikke skjer . Kjenner at jeg blir grepet av en slags panikk følelse. At jeg faktisk aldri fikk egne barn. Det gjør meg trist. Men jeg er også litt redd for å bli gravid. tenk om barnet har downs og jeg må igjennom abort. Tenk om jeg mister retten til omsorg . tenker om faren til barnet går til rettsak for å få omsorgen om jeg gjør det slutt. kanskje greit og ikke sette meg i en slik situasjon. Jeg kjenner jo på et omsorgsbehov jeg ikke får dekt. Ingen å stelle for , ingen å bry meg om. det er trist. Jeg orker ikke at bare jeg og en mann skal bo sammen , det blir så kjedelig. Har prøvd det mange ganger før. Det blir så kjedelig i lengden. Men når jeg ikke skal ha barn, så orker jeg heller ikke forplikte meg til noen partner og iallefall ingen svigerfamilie ! det ser jeg bare ikke vitsen i..... Anonymkode: 789bf...870 Ekkokammer. Skulle tro det var meg selv som hadder skrevet dette med noen få unntak. Fyller 39 selv om noen få måneder. Ønsker meg barn men har panikk for hvordan osv. Har faktisk begynt å kjøpe inn nøytrale babyklær, leker og bøker om graviditet/nytt liv. Må selvsagt finne ut hvordan jeg skal bli gravid. Har dessverre slitt med å finne the one og vært ufrivillig enslig i mange år. Kasta vekk altfor mye tid på menn som ikke vil noe så er ikke på noen som helst datingapp. Tiden min er dyrbar nå. Skulle virkelig ha møtt en flott,snill fyr som ønsket langvarig forhold, samboerskap og et barn. Jeg har eksremt mye kjærlighet og omsorg å gi. Og nei en hund er ikke en erstatning selv om den er menneskets beste venn. Jeg ønsker meg et biologisk barn. Jeg har vært isolert noen år så derfor ikke eksponert meg for mye for omverdenen og potensielle menn. Men på mindre steder er det ikke så stort utvalg. Jeg vet om flere damer som er eldre enn meg som har avtalt barn med bekjente/kompiser og deler på omsorgen for barna. Så det fins muligheter. Bare vet ikke med hvem det skulle vært. Hva koster det å gjøre det i Norge nå da? Anonymkode: 0977f...5fb 2
Serafin Skrevet 13. april 2022 #38 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4/11/2022 den 0.44): Tiden går og jeg blir 39 om noen mnd . Har ingen barn. Det er veldig slitsomt å gå rundt å tenke på dette hele tiden, ofte hele dagen. Når jeg var ung så handlet alt om og ikke bli gravid. For det var noe man skulle bli "senere" men ikke nå. Måtte alltid passe seg og p piller og p sprøyte var obligatorisk. Hvor finnes disse menna som er gira på barn ? for jeg har ikke møtt en eneste en . Jeg tok ferlitets test da jeg var 31 år gammel. Legen sa jeg var frisk og at jeg ville få barn til rundt 40. Den mannen jeg da liksom skulle få barn med var steril, så ivf var metoden. Men det ble aldri noe av . Like så greit. Kastet bort mye tid der . Da jeg var 36 møtte jeg en barnløs mann og tenkte at kanskje nå ordner det seg. Han er 5 år eldre enn meg og har kommet fram til at han er for gammel for barn nå ( han er 44 ) at han har en 5 år yngre partner betyr visst ikke noe. Orker uansett ikke mer av denne mannen, da vi har ingenting til felles så har gjort det slutt. Så da er jeg 39 år og singel da og skjønner jo at løpet er kjørt. Jeg rekker ikke å møte noen nå. Danmark er helt uaktuelt for meg . Jeg kjenner også at jeg kunne tenke meg barn- men har ikke lyst på mann. Føler meg ferdig med det. Det er ikke så spennende. Jeg liker å bo for meg selv . gruer meg til neste eggløsning fordi da får jeg et ekstremt behov for å bli befuktet og blir veldig deprimert når det ikke skjer . Kjenner at jeg blir grepet av en slags panikk følelse. At jeg faktisk aldri fikk egne barn. Det gjør meg trist. Men jeg er også litt redd for å bli gravid. tenk om barnet har downs og jeg må igjennom abort. Tenk om jeg mister retten til omsorg . tenker om faren til barnet går til rettsak for å få omsorgen om jeg gjør det slutt. kanskje greit og ikke sette meg i en slik situasjon. Jeg kjenner jo på et omsorgsbehov jeg ikke får dekt. Ingen å stelle for , ingen å bry meg om. det er trist. Jeg orker ikke at bare jeg og en mann skal bo sammen , det blir så kjedelig. Har prøvd det mange ganger før. Det blir så kjedelig i lengden. Men når jeg ikke skal ha barn, så orker jeg heller ikke forplikte meg til noen partner og iallefall ingen svigerfamilie ! det ser jeg bare ikke vitsen i..... Anonymkode: 789bf...870 Du kan adoptere et barn da vettu ☺️
Sansx Skrevet 13. april 2022 #39 Skrevet 13. april 2022 Det er kanskje best at du godtar livet som barnløs. 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #40 Skrevet 13. april 2022 Sansx skrev (1 minutt siden): Det er kanskje best at du godtar livet som barnløs. Slutt med den jævla negativiteten og pek finger mot andre og fortell de hva som er rett eller galt. Folk kan og får barn i alle aldre. Og så da om man blir en eldre mor? Vi har like mye omsorg som folk i tyveårene eller tidlig tredveår. Ikke alle kan velge dette. Jeg skulle gjerne fått barn for ti år siden, men det ble ikke slik. Betyr ikke at ting er tapt fordi. Lise Karlsnes kom nettopp ut med at hun venter FØRSTE i en alder av snart FØRTITRE. Camilla Phil fikk første barnet som 41-åring og det er sikkert ørten flere eksempler. Anonymkode: 0977f...5fb 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå