Gå til innhold

Menn og kvinner rangerer den SAMME kvinnen som, henholdsvis, MEST attraktiv og MINST attraktiv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og den samme kvinnen som NEST MEST attraktive og NEST MINST attraktiv, rangert fra henholdsvis menn og kvinner.

Hmm, dette får en til å tenke.

Er dere enig? 

Bilde_2022-04-10_232855012.thumb.png.669d03ba2e17149b435d033c382d6d15.png

Anonymkode: ee212...c8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uavhengig av utsende, så har blondie den verste motesansen. Yikes!!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva bør man tenke, mener du? 

Anonymkode: 72e68...bd4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ingenting. Alle folk er forskjellige og har ulik smak. Dette er et tilfeldig og lite utvalg mennesker og du kan ikke generalisere ut fra det.

Anonymkode: a461f...5d4

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det eneste jeg tenker utifra det bildet, er at jeg da tenker som en mann.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle kvinnene var normalt pene, men at menn har rangert hun som er mest overvektig som minst attraktiv er ikke overraskende. At hun kommer på andre plass hos kvinnene var litt rart, men kvinnene ser kanskje på andre ting enn bare det at hun er overvektig. Menn rangerer overvektige kvinner lavt uansett hvordan de ser ut ellers.

I tillegg er folk forskjellige og dette er et lite utvalg personer som har rangert disse. Jeg kan ikke akkurat si at dette fikk meg til å tenke noe annet enn det jeg allerede har tenkt tidligere.

Anonymkode: 87806...b87

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn i USA liker best små damer, derfor kommer de laveste på første- og andreplass.

Anonymkode: 0ef18...f12

AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre, og synes det å rangere mennesker på den måten er rimelig usmakelig.

Hilsen mann.

Anonymkode: fae96...d11

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har ikke menn og kvinner rangert de samme bildene? Damene har jo ikke samme positur, ansiktsuttrykk og bekledning (hodetelefoner).

Anonymkode: e226b...7b1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor har ikke menn og kvinner rangert de samme bildene? Damene har jo ikke samme positur, ansiktsuttrykk og bekledning (hodetelefoner).

Anonymkode: e226b...7b1

De rangerer ikke bilder, men film av disse folkene. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De rangerer ikke bilder, men film av disse folkene. 

Og damene rangerer seg selv...

AnonymBruker
Skrevet

Jentene er mye mer opptatt å være høflige og ydmyke. Det ser man veldig tydelig gjennom filmen. Ingen av jentene ville være først. Janteloven vet du. Jentene måtte rangere seg selv og de andre jentene foran de andre, så hadde det vært en anonym avstemning så hadde jentenes avstemning blitt likere guttene sin. Jeg K27 ville rangert samme som mennene(bare byttet de to første)

Anonymkode: 6a07d...dbb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uavhengig av utsende, så har blondie den verste motesansen. Yikes!!

Likte ikke personligheten heller, men hun virka veldig høy på seg selv! 

Anonymkode: e3214...a6c

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Alle kvinnene var normalt pene, men at menn har rangert hun som er mest overvektig som minst attraktiv er ikke overraskende. At hun kommer på andre plass hos kvinnene var litt rart, men kvinnene ser kanskje på andre ting enn bare det at hun er overvektig. Menn rangerer overvektige kvinner lavt uansett hvordan de ser ut ellers.

I tillegg er folk forskjellige og dette er et lite utvalg personer som har rangert disse. Jeg kan ikke akkurat si at dette fikk meg til å tenke noe annet enn det jeg allerede har tenkt tidligere.

Nei, kvinnene rangerer hun overvektige lengre opp i sympati, og for å slå et slag for kvinnene. Og det faktum at de ikke vil være noen som rangerer noen som er feit lavt. 

Anonymkode: b7516...fa0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, kvinnene rangerer hun overvektige lengre opp i sympati, og for å slå et slag for kvinnene. Og det faktum at de ikke vil være noen som rangerer noen som er feit lavt. 

Anonymkode: b7516...fa0

Jeg vet ikke helt, men idiotisk at kvinnene skal rangere seg selv. Det blir jo ikke nødvendigvis en vurdering tatt på hva man egentlig mener så denne videoen kunne kan vært mer reell om man hadde gjort vurderingene uten at andre hørte det.

Skrevet

Menn liker best den de vil pule...kvinner liker best den som minst sannsynlig stikker av med mannen deres ...Jeg liker hun lyse dårligst...oser lespe lang vei....

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel viden kjent at menn og kvinner liker ulike mennesker? 

Det er kanskje enda mer tydelig når det gjelder menn. Menn lager de fleste Hollywoodfilmer, og bruker kropper de selv synes er tiltrekkende, altså mest mulig muskullse menn i bar overkropp. De forstår ikke at dersom de vil at kvinnene skal bli tiltrukket, må de ha helt andre personer. The male gaze. :) 
Generelt i livet er de aller fleste menn mye mer opptatt av å fremstå tiltrekkende på enn enn på kvinner. Bare se på hva de poster av bilder på både Tinder og Insta osv. Alt for male approval. 

At menn og damer har forskjellige syn på damer også sier seg selv. Og menn forstår ikke at noen av oss er mer opptatt av å være fin i kvinnelige øyne enn i mannlige. :) 

Anonymkode: 08009...6e5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...