Gå til innhold

Hvordan kan jeg som jomfru gi han en opplevelse han ikke glemmer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 0 erfaring med menn, men skal snart ha sex med en mann som ikke er jomfru. Jeg vil at første gangen vår skal være spesiell ikke bare for meg. Noen tips til hva jeg bør huske på/gjøre for å skille meg ut litt slik at dette blir noe han husker som en veldig deilig opplevese? Alt tas imot med stor takk 🙏

Anonymkode: 9208a...035

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det faktum at du er jomfru er nok for han.

Anonymkode: 04781...a59

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har 0 erfaring med menn, men skal snart ha sex med en mann som ikke er jomfru. Jeg vil at første gangen vår skal være spesiell ikke bare for meg. Noen tips til hva jeg bør huske på/gjøre for å skille meg ut litt slik at dette blir noe han husker som en veldig deilig opplevese? Alt tas imot med stor takk 🙏

Anonymkode: 9208a...035

Ikke gi vekk jomfrudommen din, la heller den være noe du gir han du velger å gifte deg med i gave på bryllupsnatten.

Anonymkode: a3feb...2b3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk så mye på det, eventuelt ta på en sexy truse. Jeg ville fokusert mer på at jeg var komfortabel. 

Anonymkode: 7853a...98e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke være best i senga din første gang. La deg selv slappe av , ikke tenk på hans opplevelse. Fokuser på deg selv. Det er HAN som burde ta vare på deg i dette tilfellet.

Anonymkode: d59d5...ad7

• Liker 9
Skrevet

Oiij, nå har du all mulighet for at han kan lære seg å ha et langt forspill🤗 Fordi forspill er så utrolig viktig for å bli kåt nok, men også fantastisk hærlig da..

Kos og kyss mye, gnikk og gnu mot hverandres kropper med trusene på. Ta av deg bh-en og før hodet hans ned så han kan kysse puppene dine, samtidig kan du pjuske han i nakken eller stryke han over håret. Jo mere god du er med han jo mere slapper han av. Fotflørting og flettede hender er fantastisk god følelse.. Klem litt ømt på rompa til hverandre, stryk sensuelt på ryggen, og føl deg frem til kilepunktet i siden, skaper det gåsehud betyr det at han reagerer på deg og liker det. Ikke minst at det kan føre til fnis og latter, så ikke glem å ha det gøy sammen. Et forspill bør minimum vare et kvarter eller mere.. det er fordi det tar litt mere tid, for en kvinne å klargjøre kroppen for sex. Fuktighet er en ting, men det skjer noe inni kroppen din som er usynlig.

Dette er bare noe jeg liker å gjøre i forspill, så du må ikke ta dette som en oppskrift. Jeg tenkte bare å gi deg noen tips som du fanger intreresse av🤗

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er påskeferie ja. 😴

Anonymkode: a472a...6b1

• Liker 3
Skrevet

Synes du først av alt bør finne deg en mann som du er forelsket i og vil dele livet med. Bli godt kjent, det skaper trygghet. 
Når det kommer til akten, så er det nevnt langt forspill. Det å bruke god tid vil gjøre din opplevelse bedre. Tror ikke du skal fokusere på å «prestere», vær heller deg sjøl, be han ta det rolig, og sanse det som skjer.

Skrevet

Kos deg. Forhåpentlig har du funnet en fyr som du kan teste ut litt med. 

Kanskje du har noen visuelle ideer om hva en "sexy" kvinne gjør, men forvent også at ting kan gjøre litt vondt. Ikke tross for mye smerte første gang.

Hvis det er en kar som ikke responderer på dine signaler om å roe ned, så tenk deg om to ganger. Evt sitt på topp. Det er ikke lettere for han å roe ned når han nærmer seg "mål".

• Liker 2
Skrevet

Gi han informasjon at du ikke har erfaring. Hadde det vert meg så ville jeg la deg styre og ta det i dit tempo slik at du kan nyte. Begge skal nyte og for meg er det veldig viktig at jenta nyter

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du har digg kropp blir det en minnerik opplevelse for han uansett hva du gjør.

Anonymkode: dcd4b...06f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Drigo skrev (4 timer siden):

Synes du først av alt bør finne deg en mann som du er forelsket i og vil dele livet med. Bli godt kjent, det skaper trygghet. 
Når det kommer til akten, så er det nevnt langt forspill. Det å bruke god tid vil gjøre din opplevelse bedre. Tror ikke du skal fokusere på å «prestere», vær heller deg sjøl, be han ta det rolig, og sanse det som skjer.

Det er så bullshit at dette skal være kravet for at en kvinne skal ha sex. Nei, hun skal debutere når hun selv ønsker det. Være trygg på personen selvfølgelig, men skal man vente på den store kjærligheten må man kanskje vente til man er 40. 

Anonymkode: 7853a...98e

• Liker 1
Skrevet

Det var bare er lite råd for å ikke ende opp som mange av de klagende her på KG. Viktig at man ikke gjør noe av ytre press, eller å please en eller annen gutt. Ja, valget er hennes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...