AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Skrevet 10. april 2022 Jeg er ufør og har et barn. Søsteren min er enslig og eier en enebolig. Hun har tenkt til å lage en leilighet i huset (påbygg eller tilbygg kalles det vel?) og vil at jeg og datteren min kan bo der. Kan jeg få startlån for å finansiere byggeprosjektet? Eller eventuelt kjøpe meg inn? Takk for svar 😄 Anonymkode: 50cf4...e14
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #2 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ufør og har et barn. Søsteren min er enslig og eier en enebolig. Hun har tenkt til å lage en leilighet i huset (påbygg eller tilbygg kalles det vel?) og vil at jeg og datteren min kan bo der. Kan jeg få startlån for å finansiere byggeprosjektet? Eller eventuelt kjøpe meg inn? Takk for svar 😄 Anonymkode: 50cf4...e14 Sjekk med Husbanken Anonymkode: e2468...0d5 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #3 Skrevet 10. april 2022 Just now, AnonymBruker said: Sjekk med Husbanken Anonymkode: e2468...0d5 Skal høre etter påske Ville bare vite om noen vet Anonymkode: 50cf4...e14
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #4 Skrevet 10. april 2022 Tror det er vanskelig å få til nybygg, sats heller på en egen leilighet. Eventuelt kan huset bli til tomannsbolig og så kan du kjøpe den ene delen. Anonymkode: c80d7...468
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #5 Skrevet 10. april 2022 51 minutter siden, AnonymBruker said: Tror det er vanskelig å få til nybygg, sats heller på en egen leilighet. Eventuelt kan huset bli til tomannsbolig og så kan du kjøpe den ene delen. Anonymkode: c80d7...468 Gjøre om huset til tomannsbolig er kanskje ikke dumt? Da må vi bygge på huset - for å så seksjonere? Anonymkode: 50cf4...e14
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #7 Skrevet 11. april 2022 Du får ikke startlån for å delfinansiere et byggeprosjekt, men du kan kanskje få startlån til å kjøpe deg inn når det står ferdig. Det forutsetter imidlertid at boenheten er blant de billigste i kommunen, og det er sjelden nybygg. Anonymkode: 42be7...112
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå