AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Skrevet 10. april 2022 Føler at jobben sliter meg helt ut for tiden. Jeg har sosial angst og er innadvent. Jeg føler de fleste på jobben er snille men de bruker hersketeknikker mot meg. Jeg blir til og med noen ganger kvalm. Spesielt når vi har møter, luften blir tung og jeg føler meg kvalm. Jeg bare venter og følger med klokken når møtet tar slutt slik at jeg kan få meg ut av rommet og bare dra hjem… Har noen av dere hvert eller opplevd slike liknende situasjoner? Råd? - Kvinne som jobber i helsevesenet Anonymkode: 3f88b...58b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #2 Skrevet 10. april 2022 Hei Kjære, Jeg anbefaler på det sterkeste at du snakket om dette med arbeidsgiveren din eller eventuelt med en du stoler på. Det hjelper å snakke om dette med noen. Prøv å se på det som en utfordring ikke et problem. ❤️ Hvis ikke noe hjelper så kan du gi oppsigelse og søke jobb et annet sted. Anonymkode: 5704c...421 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #3 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei Kjære, Jeg anbefaler på det sterkeste at du snakket om dette med arbeidsgiveren din eller eventuelt med en du stoler på. Det hjelper å snakke om dette med noen. Prøv å se på det som en utfordring ikke et problem. ❤️ Hvis ikke noe hjelper så kan du gi oppsigelse og søke jobb et annet sted. Anonymkode: 5704c...421 takk for det gode rådet. Jeg har sagt ifra til de i jobben men de tar det ikke seriøst. Når det kommer til oppsigelse så er det igjen vanskelig å finne seg jobb i det yrket jeg jobbet i. Anonymkode: 3f88b...58b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #4 Skrevet 10. april 2022 Det merkes av de andre at du misstrives og de syns det er vanskelig å snakke med deg når du er så usikker og vil løpe hjem. De har også mye press sosialt på jobben sin også, samtidig mye slit med oppgavene de har. Da blir det slitsomt for dem å ta hensyn til deg og de kan faktisk irritere seg. Jeg forstår det er vanskelig for deg å ha det slik, og det er bare du selv som kan gjøre noe med det. Jeg tenker at det beste for deg er å dra til en psykolog som kan hjelpe deg med å ta skrittene framover. Samtidig ville jeg kjøpt selvhjelp bøker. Fysisk aktivitet er også å anbefale sterkt. Det er faktisk ditt ansvar💜 Anonymkode: 1e309...694 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #5 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det merkes av de andre at du misstrives og de syns det er vanskelig å snakke med deg når du er så usikker og vil løpe hjem. De har også mye press sosialt på jobben sin også, samtidig mye slit med oppgavene de har. Da blir det slitsomt for dem å ta hensyn til deg og de kan faktisk irritere seg. Jeg forstår det er vanskelig for deg å ha det slik, og det er bare du selv som kan gjøre noe med det. Jeg tenker at det beste for deg er å dra til en psykolog som kan hjelpe deg med å ta skrittene framover. Samtidig ville jeg kjøpt selvhjelp bøker. Fysisk aktivitet er også å anbefale sterkt. Det er faktisk ditt ansvar💜 Anonymkode: 1e309...694 Takk for rådet. Du skjønner alle kollegene mine er eldre og jeg er ny og minst på jobb. Jeg skal jobbe med det du sa😌 Anonymkode: 3f88b...58b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #6 Skrevet 10. april 2022 Jobb er ikke livet, si opp. Gå på nav, spis banan. Som mange andre landsmenn. Anonymkode: 24b54...64b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå