AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Del Skrevet 10. april 2022 Har en bekjent som jeg har en slags magefølelse på at er "the one". Men allikevel er det ingenting som tilsier at vi er på vei dit... klarer ikke å forklare det på noen god måte, men følelsen gir ikke slipp. Andre som har opplevd det samme? Anonymkode: 7a026...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #2 Del Skrevet 10. april 2022 Det finnes ingen magisk "the one", men det finnes personer man har veldig god kjemi med og kan se for seg et liv sammen med. Om det ikke er noe som tilsier at dere er på vei til å bli sammen, og det er noe (minst en av) dere vil, så må (minst en av) dere ta initativ. Anonymkode: 3b265...28c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #3 Del Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det finnes ingen magisk "the one", men det finnes personer man har veldig god kjemi med og kan se for seg et liv sammen med. Om det ikke er noe som tilsier at dere er på vei til å bli sammen, og det er noe (minst en av) dere vil, så må (minst en av) dere ta initativ. Anonymkode: 3b265...28c Enig i alt du sier. Bare synes det er så merkelig med han her for det bare føles som det er den riktige ,men uten at jeg skjønner hvorfor. Hadde til og med en drøm for noen år siden der det var som om Gud eller noe ovenifra fortalte meg at han var rett. Og når jeg hører noe om han/fra han eller ser et bilde.. hva som helst, så kjenner jeg gang på gang samme "yes, thats him" følelsen.... ikke noe jeg gjør med vilje, det bare kommer fra underbevisstheten. Men men,tiiden får bare vise hva som skjer her, men som sagt er det ingenting som tilsier at det blir oss så jeg opplever det veldig spesielt. Anonymkode: 7a026...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #4 Del Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har en bekjent som jeg har en slags magefølelse på at er "the one". Men allikevel er det ingenting som tilsier at vi er på vei dit... klarer ikke å forklare det på noen god måte, men følelsen gir ikke slipp. Andre som har opplevd det samme? Anonymkode: 7a026...bfc Da er det helt sikkert riktig. Anonymkode: 3d5a2...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #5 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Enig i alt du sier. Bare synes det er så merkelig med han her for det bare føles som det er den riktige ,men uten at jeg skjønner hvorfor. Hadde til og med en drøm for noen år siden der det var som om Gud eller noe ovenifra fortalte meg at han var rett. Og når jeg hører noe om han/fra han eller ser et bilde.. hva som helst, så kjenner jeg gang på gang samme "yes, thats him" følelsen.... ikke noe jeg gjør med vilje, det bare kommer fra underbevisstheten. Men men,tiiden får bare vise hva som skjer her, men som sagt er det ingenting som tilsier at det blir oss så jeg opplever det veldig spesielt. Anonymkode: 7a026...bfc Jeg har det sånn som deg ts. Er en jeg til stadighet tenker på, selv om jeg ikke har møtt han fysisk på 7-8 år nå. Allerede første gang jeg pratet med han visste jeg at han var «the one». Da var jeg tenåring, og chattet litt med han på nett. Vi møttes en gang også, uten at det utartet seg til noe spesielt. Så gikk det mange år uten kontakt. I tidlig voksenliv møttes vi oftere, fordi vi ofte var på samme fester selv om vi bodde på ulike plasser. Det var åpenbart en sterk dragning mellom oss når vi møttes, og vi kunne prate sammen i evigheter selv om vi møttes sjeldent, men det passet aldri å ta steget videre. Enten var han i forhold, eller så var jeg i forhold. Nå har jeg som sagt ikke møtt han på noen år, men han dukker opp i tanker og følelser når jeg feks hører visse sanger, er på visse steder og ser bilder av han. Da får jeg en varm men litt sørgmodig følelse (fordi det aldri kommer til å bli oss), og den «yes, thats him»-følelsen som du skriver. Den følelsen er så sterk at jeg ikke kan beskrive den. Ingen andre menn vekker slike følelser i meg, hverken tidligere forelskelser eller ekser. Jeg opplever også dette som spesielt, siden det er ingenting som tyder på at det skulle bli oss. Anonymkode: d1eaa...652 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #6 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har en bekjent som jeg har en slags magefølelse på at er "the one". Men allikevel er det ingenting som tilsier at vi er på vei dit... klarer ikke å forklare det på noen god måte, men følelsen gir ikke slipp. Andre som har opplevd det samme? Anonymkode: 7a026...bfc Dropp magefølelse. Den kan lure deg. Ville heller gått for dørtesten: Anonymkode: b9838...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #7 Del Skrevet 11. april 2022 Det krever handling og initativ. Er det ingen som tar det eller viser er det ingen vei Anonymkode: ce68b...bfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 12. april 2022 #8 Del Skrevet 12. april 2022 min erfaring er at magefølelsen føler tiltrekning, ja. men om man er ment å være sammen, det blir noe helt annet, og nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå