Gå til innhold

Far til min sønns kompis sjekker meg opp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Faren til min sønns gamle bestevenn driver til stadighet å sjekker meg opp. Han vil ut på byn å ta drinker, ha meg med på reiser og på andre serverdigheter. Jeg har sagt at det ikke går over en etisk linje, Som for meg er fysisk/seksuell. Det vil si, at på samme.måte som jeg tar drinker med hans kone, så kan jeg ta drinker med han. Ikke mer. Han tiltrekker meg ikke sensuelt. Men

.. nå har jeg vært uten fast partner en stund. Og jeg kjenner virkelig behovet. Og jeg er snart på randen til å gå over den etiske linjen jeg selv har satt, for å få sekken mine seksuelle behov. 

Jeg føler meg jævlig, på samme tid som jeg har behov for å gi faen... 

Hva hadde du gjort? 

Anonymkode: 93dc0...42c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er gift så gjør du jo ikke det. Er han ikke gift så kjør på!

Anonymkode: 2746f...4af

• Liker 1
Skrevet

Er ikke godt men samboer er 15 år og barn

AnonymBruker
Skrevet

Gift. Beklager skrivefeil. Hadde autokorrekt på annet språk.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Faren til min sønns gamle bestevenn driver til stadighet å sjekker meg opp. Han vil ut på byn å ta drinker, ha meg med på reiser og på andre serverdigheter. Jeg har sagt at det ikke går over en etisk linje, Som for meg er fysisk/seksuell. Det vil si, at på samme.måte som jeg tar drinker med hans kone, så kan jeg ta drinker med han. Ikke mer. Han tiltrekker meg ikke sensuelt. Men

.. nå har jeg vært uten fast partner en stund. Og jeg kjenner virkelig behovet. Og jeg er snart på randen til å gå over den etiske linjen jeg selv har satt, for å få sekken mine seksuelle behov. 

Jeg føler meg jævlig, på samme tid som jeg har behov for å gi faen... 

Hva hadde du gjort? 

Er det ingen andre en den gifte faren til din sønns kompis som kan dekke behovet??

Anonymkode: 0114c...05c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Solsikke34 skrev (1 minutt siden):

Wtf???

Anonymkode: cd4b9...867

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det ingen andre en den gifte faren til din sønns kompis som kan dekke behovet??

Tenker jeg også, og da mest på sønnen din. Dette kan bli virkelig kleint for ham….

Anonymkode: e93a5...96b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo jeg har hatt en fast ff-partner over 6 mnd. Men har ikke lenger mulighet til å bære med han.. det er ikke bare-bare å skaffe seg en ny partner man stoler på, ha tillit til og kan være med over tid. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo jeg har hatt en fast ff-partner over 6 mnd. Men har ikke lenger mulighet til å bære med han.. det er ikke bare-bare å skaffe seg en ny partner man stoler på, ha tillit til og kan være med over tid. 

Du trenger ikke å skrive anonymt lengre altså .. 😅

Anonymkode: ec8f8...26a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er jo hundrevis av menn som ikke er gift/har samboer. 

Ødelegger du det mellom dere, så ødelegger du kanskje for sønnens vennskap også. 

Anonymkode: 10010...355

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du trenger ikke å skrive anonymt lengre altså .. 😅

Anonymkode: ec8f8...26a

Ikke det? Ts

AnonymBruker
Skrevet

Eh? Ikke bare er han gift, men du er heller ikke tiltrukket av han så.. Why? Ikke gjør deg til en drittkjerring da. Det finnes så mange andre kjekke menn som ikke er utro drittsekker.

Anonymkode: ec914...8b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Solsikke34 skrev (10 minutter siden):

:unsure:

Anonymkode: d637b...43d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke det? Ts

Nei Solsikke....Han tiltrekker deg ikke sensuellt skriver du? Er det virkelig verd å ta sjansen da? Blir jo kleint for sønnen din og vennene hans hvis dette kommer fram...

AnonymBruker
Skrevet

Er det såååå vanskelig å holde seg unna gifte menn????

Anonymkode: a34c4...1e4

• Liker 1
Skrevet
ABM skrev (2 minutter siden):

Nei Solsikke....Han tiltrekker deg ikke sensuellt skriver du? Er det virkelig verd å ta sjansen da? Blir jo kleint for sønnen din og vennene hans hvis dette kommer fram...

Ett glass ned i rødvinen og man glemmer anonymknappen 🙈 jaja.. godt du så det.

Nei han gjør ikke det.. sensuelt er han ikke min type. Min sønn er pdd 5 år. Og vil mest sannsynlig ikke skjønne noe. Men nettopp pga av å ha en sønn 80 % har jeg hatt vanskeligheter med å finne en fast ff-partner, som er villig til å være eksklusive selv om det bare er snakk om 2 ganger i mnd. Det snevrer deg inn med alternativer. Og jeg har (desverre) ganske mange seksuelle behov som må dekkes. 

AnonymBruker
Skrevet

Huff.... Ikke ødelegg for sønnen din. Eller vennen hans (i dobbel forstand).

Finn en annen. Dessuten er ikke sex SÅ viktig.

Anonymkode: 757ec...8f0

AnonymBruker
Skrevet
Solsikke34 skrev (2 minutter siden):

Nei han gjør ikke det.. sensuelt er han ikke min type. Min sønn er pdd 5 år. Og vil mest sannsynlig ikke skjønne noe. Men nettopp pga av å ha en sønn 80 % har jeg hatt vanskeligheter med å finne en fast ff-partner, som er villig til å være eksklusive selv om det bare er snakk om 2 ganger i mnd. Det snevrer deg inn med alternativer. Og jeg har (desverre) ganske mange seksuelle behov som må dekkes. 

Kjøp deg dildo

Anonymkode: d637b...43d

• Liker 1
Skrevet
Solsikke34 skrev (1 minutt siden):

Jo jeg forstår deg...men han sønnen din er 5 og skal snart begynne på skolen..

Barn i den alderen er jævlig slemme med hverandre og de forstår mer enn en kanskje skulle tro...

Jeg ville ikke ha lagt meg til med en gift/sambo mor til venner av noen av barna mine da de var i den alderen...

Og du som kvinne på 34 år klarer garantert å finne en sexpartner som sensuellt er din type og....ikke "ta til takke" med han faren, det skaper bare problemer...

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Huff.... Ikke ødelegg for sønnen din. Eller vennen hans (i dobbel forstand).

Finn en annen. Dessuten er ikke sex SÅ viktig.

Anonymkode: 757ec...8f0

Hvor viktig sex er tror jeg ts vet utmerket godt selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...