Mons Skrevet 10. april 2022 #1 Skrevet 10. april 2022 Godt voksen mann som undrer. Er det vanlig at alle menn i dag må måle penisen sin og legge resultatene ut på nett? Er jeg en taper som mistet ereksjonen den gangen jeg prøvde å måle? Jeg har opplevd kåte kvinner. Hvorfor har jeg hørt grunner som underarmer, kjeven, magen, dressen. Til og med blomkålsuppen for ikke å glemme bilkjøringen min. Men aldri pikken min! Jeg har til og med opplevd kvinner som snakker om seksuell kommunikasjon, men ikke pikken min. 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #2 Skrevet 10. april 2022 Skjønner i grunn ikke helt hvor du vil? Anonymkode: 0e1ba...3c4
Mons Skrevet 10. april 2022 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Skjønner i grunn ikke helt hvor du vil? Anonymkode: 0e1ba...3c4 Ha ha ikke vær lei deg for det. Dette er en lyrisk pikktråd! 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #4 Skrevet 10. april 2022 Det høres helt normalt ut. Voksne folk har ikke behov for å hverken skrive eller snakke om penis, hverken sin egen eller andres. Anonymkode: c93c3...490 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå