AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Skrevet 10. april 2022 En av guttene (12 år) i utivdet familie er veldig følsom. Han gråter av kjærlighetsfilmer (han foretrekker slike filmer) og jeg opplever han som annerledes enn de andre gutta med tanke på interesser og væremåter. Han har også gitt uttrykk for at han egentlig ikke har noen interesse for fotball eller gaming (noe han gjør en del), men er veldig glad i musikk og kreative ting. Moren har fortalt at når han gikk i barnehagen så hadde det vært ihvertfall et tilfelle der han brukte kjole og synes det var helt topp. Bør man være åpen for at han er homofil eller trans? Litt av bekymringen er at det har kommet tilbakemeldinger på at gutten ikke har vært snill på skolen og jdet passer ikke med den følsomme gutten jeg kjenner. Benekter ikke at tingene som de sier har skjedd faktisk har skjedd, men jeg opplever en bekymring for gutten når det ikke er likt han å si stygge ting til andre. Anonymkode: 65344...ee8
fru Alving Skrevet 10. april 2022 #2 Skrevet 10. april 2022 Det å være følsom og i kontakt med følelsene sine betyr ikke at man er homofil. Kanskje er denne gutten bare en som tør å være seg selv og like det han gjør uten å se for mye på hva andre (gutter) gjør. Mange barn (og voksne)gråter av filmer, musikk og litteratur. Og har han en annen kjønnsidentitet enn majoriteten, så støtter dere ham vel i det. at han brukte kjole i barnehagen en gang betyr ikke noe. Min beste venn(en gutt) kom i min fireårs-dag i kjole. Han er såvidt jeg vet heterofil i dag, men hadde en mamma som faktisk kjøpte kjole til ham da han ønsket seg det. 1
fru Alving Skrevet 10. april 2022 #4 Skrevet 10. april 2022 fru Alving skrev (1 minutt siden): Det å være følsom og i kontakt med følelsene sine betyr ikke at man er homofil. Kanskje er denne gutten bare en som tør å være seg selv og like det han gjør uten å se for mye på hva andre (gutter) gjør. Mange barn (og voksne)gråter av filmer, musikk og litteratur. Og har han en annen kjønnsidentitet enn majoriteten, så støtter dere ham vel i det. at han brukte kjole i barnehagen en gang betyr ikke noe. Min beste venn(en gutt) kom i min fireårs-dag i kjole. Han er såvidt jeg vet heterofil i dag, men hadde en mamma som faktisk kjøpte kjole til ham da han ønsket seg det. Har for øvrig en slektning som var så glad i å sy dukkeklær da han var barn. Og ja slekta tenkte sitt.. I dag er han en av Norges mest kjente designere. 1
Gjest MullahDadullah Skrevet 10. april 2022 #5 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): En av guttene (12 år) i utivdet familie er veldig følsom. Han gråter av kjærlighetsfilmer (han foretrekker slike filmer) og jeg opplever han som annerledes enn de andre gutta med tanke på interesser og væremåter. Han har også gitt uttrykk for at han egentlig ikke har noen interesse for fotball eller gaming (noe han gjør en del), men er veldig glad i musikk og kreative ting. Moren har fortalt at når han gikk i barnehagen så hadde det vært ihvertfall et tilfelle der han brukte kjole og synes det var helt topp. Bør man være åpen for at han er homofil eller trans? Litt av bekymringen er at det har kommet tilbakemeldinger på at gutten ikke har vært snill på skolen og jdet passer ikke med den følsomme gutten jeg kjenner. Benekter ikke at tingene som de sier har skjedd faktisk har skjedd, men jeg opplever en bekymring for gutten når det ikke er likt han å si stygge ting til andre. Anonymkode: 65344...ee8 La guttungen få være i fred.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #6 Skrevet 10. april 2022 3 minutter siden, fru Alving said: Det å være følsom og i kontakt med følelsene sine betyr ikke at man er homofil. Kanskje er denne gutten bare en som tør å være seg selv og like det han gjør uten å se for mye på hva andre (gutter) gjør. Mange barn (og voksne)gråter av filmer, musikk og litteratur. Og har han en annen kjønnsidentitet enn majoriteten, så støtter dere ham vel i det. at han brukte kjole i barnehagen en gang betyr ikke noe. Min beste venn(en gutt) kom i min fireårs-dag i kjole. Han er såvidt jeg vet heterofil i dag, men hadde en mamma som faktisk kjøpte kjole til ham da han ønsket seg det. Ja, du har nok rett og vi støtter han selvfølgelig uansett. Moren kan være litt for kritisk og bestemt etter mitt syn i blant, og ville neppe kjøpt en kjole til han. Noe jeg ikke ville hatt noe problem med. Anonymkode: 65344...ee8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #7 Skrevet 10. april 2022 10 minutter siden, fru Alving said: Har for øvrig en slektning som var så glad i å sy dukkeklær da han var barn. Og ja slekta tenkte sitt.. I dag er han en av Norges mest kjente designere. Morsomt! Høres ut som en god oppvekst. Anonymkode: 65344...ee8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #8 Skrevet 10. april 2022 7 minutter siden, MullahDadullah said: La guttungen få være i fred. Hold smella di. Anonymkode: 65344...ee8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #9 Skrevet 10. april 2022 Man bør jo være åpen for at alle mennesker bare er seg selv, og hvem de skulle foretrekke å ha sex med som voksne spiller da ingen rolle for noen, gjør det? Anonymkode: cbdf5...97e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #10 Skrevet 10. april 2022 Du burde la han finne ute av det selv, ikke prakke noe på han hverken den ene eller den andre veien. I forhold til at han har fått klager så må dere heller snakke til han om det. Anonymkode: a9a38...462
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #11 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Bør man være åpen for at han er homofil eller trans? Litt av bekymringen er at det har kommet tilbakemeldinger på at gutten ikke har vært snill på skolen og jdet passer ikke med den følsomme gutten jeg kjenner. Benekter ikke at tingene som de sier har skjedd faktisk har skjedd, men jeg opplever en bekymring for gutten når det ikke er likt han å si stygge ting til andre. Anonymkode: 65344...ee8 Jeg forstår ikke helt problemstillingen. Hvis han har oppført seg dårlig på skolen, så må dere ta tak i det. Jeg ser ingen grunn til at dere skal blande inn seksuell legning i den diskusjonen. 12 år er en alder med mye greier som skjer og en gruppedynamikk som utvikler seg. Det kommer han til å oppleve uansett om han er heterofil eller viser seg å være homofil. Anonymkode: 11b00...2f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå