Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #1 Del Skrevet 2. november 2005 Du verden for et fint verktøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 3. november 2005 #2 Del Skrevet 3. november 2005 Det ser utrolig morsomt ut, men er det ikke vanskelig? Og hva er prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #3 Del Skrevet 3. november 2005 Er bare gøy, og ikke så veldig vrient! Tror jeg betalte ca 300.- for min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #4 Del Skrevet 3. november 2005 Betalte 199,- med pumpe på XXL. Du får ganske raskt teken på det, jeg klarte det etter et par dager, så nå sitter jeg oppå med beina krøllet opp uten å trille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GLORIA 82 Skrevet 4. november 2005 #5 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg gikk til annskafelse av min ball idag Betalte 299 på Gsport med pumpe og trenings dvd Gleder meg til å bruke den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 5. november 2005 #6 Del Skrevet 5. november 2005 Må man ikke ha ganske god plass for å trene med en sånn en hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2005 #7 Del Skrevet 6. november 2005 Neida, du skal jo ikke rulle rundt over det hele heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå