AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Del Skrevet 10. april 2022 Er det innafor å jogge utendørs på helligdager? Anonymkode: a3e1c...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 10. april 2022 #2 Del Skrevet 10. april 2022 Ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #3 Del Skrevet 10. april 2022 Selvfølgelig. Jeg har til og med hengt ut klesvask idag 😱 Anonymkode: 8d2a9...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #4 Del Skrevet 10. april 2022 Nei da kommer høytidspolitet og kastet appelsiner og kvikklunsj på deg til du løper hjem igjen. Anonymkode: d9d87...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #5 Del Skrevet 10. april 2022 Ja Anonymkode: d0d68...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #6 Del Skrevet 10. april 2022 Selvfølgelig. Det kan du gjøre 24/7/365 finnes ingen regler for å bevege seg. Reglene går på bråk. Så med mindre du jogger på en bråkete mølle rett over en annens leilighet som forstyrrer så gjør du som du vil. Anonymkode: e336a...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #7 Del Skrevet 10. april 2022 Hvorfor skulle det ikke være innafor? Anonymkode: 29ef5...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #8 Del Skrevet 10. april 2022 Takk for svar! Skjønner at for mange så er det et dumt spørsmål men jeg er ekstremt redd for å bry noen eller gjøre noe feil.. og jogging er min terapi.. så måtte bare være helt sikker på at jeg ikke gjør noe feil eller plager noen. Anonymkode: a3e1c...8b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #9 Del Skrevet 10. april 2022 Nei. Helligdager er til for å sitte i sofaen, ete sjokolade og glane på Netflix. Anonymkode: 57918...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #10 Del Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar! Skjønner at for mange så er det et dumt spørsmål men jeg er ekstremt redd for å bry noen eller gjøre noe feil.. og jogging er min terapi.. så måtte bare være helt sikker på at jeg ikke gjør noe feil eller plager noen. Anonymkode: a3e1c...8b9 Hold deg inne, så du ikke krenker noen resten av livet. Anonymkode: 2b4ed...a81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #11 Del Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar! Skjønner at for mange så er det et dumt spørsmål men jeg er ekstremt redd for å bry noen eller gjøre noe feil.. og jogging er min terapi.. så måtte bare være helt sikker på at jeg ikke gjør noe feil eller plager noen. Anonymkode: a3e1c...8b9 Husk at veldig mange går på tur, sykler eller står på ski, osv på helligdager, så du har ingenting å være redd for. Kos deg på joggetur 🙂 Anonymkode: 29ef5...810 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 10. april 2022 #12 Del Skrevet 10. april 2022 Selvfølgelig. Syns faktisk det er bra utnyttelse av en fridag, hvis man liker å jogge da. Hvis noen blir støtt av det, er det deres problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #13 Del Skrevet 10. april 2022 Helligdag i dag ja? Ikke tenkt over det jeg, er jo påske snart da, men jeg er ikke kristen (i hvertfall ikke i organisert form) så tenker ikke mer over det enn at folk har fri. Var kanskje litt annerledes i barndommen, men på den tida hadde vi jo/måtte vi jo ha større respekt for tradisjonene. Jeg synes ikke folks skal pusse opp hus og sånt når det er fridager da, ikke plage andre -men ellers gjøre hva man vil? Ville hatt respekt for den som jogga her jeg er i dag forresten, -det uler og blåser og regner sidelengs! Shit for et vær! Anonymkode: b2af3...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå